Massaa lisää 6kk:ssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Baxxter
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ruhli sanoi:
Fitergolla siis, Heksihän vasta aloitti siellä. Oletko itse käynyt siellä kuinka kauan? Itse kävin viellä elokuun alussa ja lopetin sitten kun asiat oli siellä aika perseellään, nythän niitä on pistetty kuntoon kuulemma.:kippis1:
Meinaan vaan et pakko mun on kait siutki jostaa tuntea vaikken ole Heksiäkään kuin viidennestä luokasta tuntenut.
:offtopic:

menee vähä offtopiciks mutta joo fitergolla oon käyny siitä kesä-heinä-elo liepeiltä lähtien en muista tarkkaa mutta tossa vaiheilla aloin käymään salilla alusta asti fitergolla. hmmm jos Simo Suomi sanoo jotain ni se olen minä :rolleyes: :offtopic:

Joo vastaukseni oli on-topickia eli en tuohon 20kg tapaukseen ottanut mitenkään kantaa. Kyllä mä sen tiedän, että 9kg on vähemmän kuin 20kg. Jos itse olisin pitänyt kalorimäärän vielä korkeammalla ja kasvanut 20kg samassa ajassa voi vaan kuvitella sitä läskin määrää.

20kg my ass. Jos lihasta puhutaan. Piste

Pitää vissii jotaa sanoo, ku huomaa et minust puhutaa.... Paino nous 67->85. Eli 18kg... Jaloille en tehny ekan puolen vuoden aikana mitää muuta ku kävin lenkil :D
JA noi kuvat on otettu kesäkuussa, paitsi toi yks mis on noi kaks samas, nii on otettu kevääl.

Paljon oot pitkä? Ihan uteliaisuuttani kyselen :)

Mut todella hyvää kehitystä puolessa vuodessa, täytyy kyllä myöntää. Ilmeisesti sulla on aika hyvät geenit tähän lajiin.

aloitikko siis täysin nollasta ton reenamisen millä päädyit tohon kuntoon? eli siis et ollu ennen reenannu kunnes aloitit ton 6kk kestäneen valtavan hyvää kehitystä tuoneen reenauksen, vai miten oli? btw. ihan saakelin kova kunto!!:thumbs:

onkohan tää toi nyt ihan totta.. lähinnä tuo noin lyhyes ajassa tapahtunut kehitys :o jo on geenit hyvät tai kovat pillerit. Täysin mahdollistahan tuo varsinaisen threadin aloittajan painon kehitys on mutta ei se pelkkänä lihaksena tule, tsemppiä!

Itselleni tuli massaa viime keväästä jouluun 68Kg - 81Kg ja masukka on samoissa mitoissa :) itse olen tyytyväinen, offtopic.

Ei ehkä hirveesti kiinnosta, mutta ite kasvanu 59.5kg keijusta 73.9kg puoli karjuksi.. aloitin salittelun ja massan lisäyksen pitkästä aikaa heti kun koulut alko taas heinäkuussa, ehkä siitäkin syystä kun alko tulee puukkoa ystäviltä: sanoivat riisiksi, perkele! Olen alkanut syömään, treenaamaan (HST) ja lepäämään paremmin kuin koskaan aiemmin. Kuulin myös tästä sivustosta silloin.

Kaikki tosta painosta ei tod varmaan oo lihasta, mutta päkki vielä näkyy ja läskiä ei peilin mukaan, ainakaan haitaksi asti, ole todellakaan. Olen 184cm pitkä joten oli pakkokin jo alkaa painamaan, nyt vielä tavoitteena 80kg, mutta hitaasti noustaan, sillä dietti kuullostaa ainakin nyt hirveeltä.. syy oo siinä, että nälkä kasvaa syödessä!

Ite oon aina, välillä, hyvinkin tyytyväinen itteeni kun katon peiliin. Pidän sitä tärkeänä, sanoi ammattilainen tai amatööri siihen mitä lystää

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Iha tässä vertailun vuoks ku kaikki muutki on laittanu omia "kehityksiään" ni mulle tehtii elämäni ensimmäinen saliohjelma 20.10.2005. Painoin sillon n.83kg ja nytte tänäpäivänä painan n.91kg eli about 3kk ja paino noussu 7-8kg.. Pituutta löytyy 183cm ja läskiä ei omasta mielestä hirveesti ollu alottaessa eikä nyttekää mitenkää pahasti.. tietenki jonkun verran mut toivottavasti osa lihastakin :)

Tollasee kondiksee ku joskus pääsis mitä tää Heksi on ni ois kyl iha kiva juttu :) ei voi muutaku :worship: heksille...

Suositut

Back
Ylös Bottom