Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helvetti sentään, 3xviikossa hän oli tuohon asti käynyt.:D Mutta nyt siis jalat mukana käy 4xviikko.zimo sanoi:saahan sitä yläkroppaa tollasen kunnon ku unohtaa siitä 4x/vk treenistä jalat pois.
Ruhli: Kova v-kahva sulla
Ruhli sanoi:Helvetti sentään, 3xviikossa hän oli tuohon asti käynyt.:D Mutta nyt siis jalat mukana käy 4xviikko.
Ja kiitos, avassa on myös oma selkä 3 kuukautta laittamani kuvan jälkeen (vanhempi kuva otetti heinäkuun ja myöhempi syyskuun paikkeilla).
Kokoajan vaan pahemmin offia mutta mistäs tunnet Heksin?zimo sanoi:mjoo tiedän et kävi 3x/vk sillo ku ei treenannu jalkoja ja tais hihkasta joku aika sit et aikoo ottaa jalat messii.
Ruhli sanoi:Kokoajan vaan pahemmin offia mutta mistäs tunnet Heksin?
Terska-Arska sanoi:Täysin realistinen tavoite. Itse aloitin treenaamisen 6kk sitten 180cm 75kg painoisena. Painoa tullut nyt 9kg lisää, tosin jouduin pitämään 4-5 viikon tauonkin välissä. Varsinkin ensimmäisen kuukauden aikana paino nousi aika nopeaan tahtiin. Tosin läskin osuus tuosta painon lisäyksestä tuntuu olevan ihan kohtuullinen, mutta onhan sitä filettäkin tullut selvästi. Nyt täytyy yrittää säätää kalorit kunnolla kohdalleen ettei kasvu ihan karkaa käsistä :kippis1:
Fitergolla siis, Heksihän vasta aloitti siellä. Oletko itse käynyt siellä kuinka kauan? Itse kävin viellä elokuun alussa ja lopetin sitten kun asiat oli siellä aika perseellään, nythän niitä on pistetty kuntoon kuulemma.:kippis1:zimo sanoi:offi tekee hyvää henkisesti ja fyysisesti välillä ei kokoaika voi vetää täyttähäkää. ollaa heksinkaa oltu "lapsuuden frendei" samoilla kylillä kasvettii silloin skideinä ja samalla salilla käydää täl hetkel.
Ehkä Terska pysyikin topikissa ja vastasi ketjun aloituspostaukseen? Siinnä kun haetaan 11 kilon lisäystä eikä 20.zztop sanoi:kuule terska,9kg on aika saakutisti vähemmän kuin 20 kiloa!huomaat sen sitten kun hankit 20 kiloa lihaksia,mitä suuremmaksi kasvaa sitä hitaammin kehittyy..
ja sie sanot saanees lisäksi läskiä,tuo heksi ei kyllä rasvanen kaveri niissä kuvissa ole...
Joo,pesen taas jutusta käteni ja jatkan muualla,Moro!