Massaa keskivartaloon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Creamyy
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Hei! Olen 18v poika ja käynyt salilla n. 1 vuoden.

Nyt olen alkanut pohtimaan,että miten saisin keskivartaloon hieman ( ei paljoa ) massaa lisää, hyvähän se on olla hoikka mutta ehkä hieman haluaisin ympärysmittaa täältä kasvattaa.

Hyviä liikkeitä ja neuvoja tähän? kyseessä on siis kylkiluiden alaosan tienoo.

Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Erilaisia vatsa/kylkilihasten liikkeitä lisäpainoilla,erilaisia rutistuksia ja istumaannousuja lisäpaino niskan takana..niin imo saa tuonne haluamaasi paikaan lihasta

Etukyykky ja ns"russian twist"(googlaa tuolla liikkeen nimellä) lisäpainoilla ovat oikein hyviä tähän tarkoitukseen. Toki unohtamatta maastavetoja, hyvää huomenta liikkeitä ja takakyykkyä. Muista täydet liikeradat, ei vajaita nykyjä. Vajaat tehdään erikseen älyttömillä painoilla.

ainoa asia millä saat kunnolla sitä paksuutta on läski.
kyllähän ne fileet turpoo, ja pakkiki jonku verran. Mut en siis käsitä miks haluut paksumman vyötärön?
kiekonheittäjillä on paksummat vyötäröt ku muilla :D Ja ne heittää 5 päivää viikossa monta vuotta.. eipä vyötärö oikeesti kauheesti paksuunnu ku sillä läskillä.

Etukyykky ja ns"russian twist"(googlaa tuolla liikkeen nimellä) lisäpainoilla ovat oikein hyviä tähän tarkoitukseen. Toki unohtamatta maastavetoja, hyvää huomenta liikkeitä ja takakyykkyä. Muista täydet liikeradat, ei vajaita nykyjä. Vajaat tehdään erikseen älyttömillä painoilla.

Mulla tuo russian twisti sattui selkään. Jos näin käy, niin toinen vähintään yhtä hyvä on vartalonkierto levypainon kanssa istuen.

ok

Mulla tuo russian twisti sattui selkään. Jos näin käy, niin toinen vähintään yhtä hyvä on vartalonkierto levypainon kanssa istuen.

Joo ei missään nimessä pidä tehdä jos sattuu väärällä tavalla.

Entäs nämä vartalonkiertolaitteet isommilla romuilla, itse löysin semmoisesta seistentehtävästä uusia ulottuvuuksia, kun otin tähtäimeksi koko pakalla väännöt toistoalueella 8-12.

Vartalonkierrot tangolla penkillä istuen/seisten. Noita ennen tietysti maastaveto sumo-asennolla eli jalat leveällä, sumovetoa ennen voi väsyttää selän kulmasouduilla ja selänojennuksilla joten yläkeho jää pelkästään keskivartalon varaan kun selästä on puhti pois, tosin tulee muistaa ettei tyyli saa kärsiä kun selkä on jo finaalissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom