- Ikä
- 37
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä nyt siellä Fitness Expossa tuli maistettua. Kama oli tehty veteen ja se oli niin hyvää, että sitä luulee helposti maitoon tehdyksi. Ajattele, jos veteen super hyvää niin mitä se sitte on maitoon..!Mörökölli sanoi:
J_mp sanoi:Ite en ole käyttänyt noita massanlisäys tuotteita, mutta ajattelin kuukauden päästä kokeilla. Niin mitä kokemuksia teillä on niistä? Tuleeko mulle se "massa" pelkkänä läskinä jos rupeen sitä ottaa? En halua massaa läskinä
Tähän asti olen ottanut pelkästään heraa lisäravinteena ja on toiminut, niin onko järkeä ruveta käyttämään massanlisäystuotteita?
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen....
Edit: Apina osaa melkein kirjottaa
Mörökölli sanoi:Joo ostin tota Mass2 suklaan makuinen maistuu niin jumakautsi hyvälle että alta pois!! vinkkiä tarvisin vaik oon reenan koht pari vuotta mut oon ihan pihal ku ostin pitkästä aikaa palkkarin ja ekaa kertaa massan lisäys....reenaan nyt ajan puutteen vuoksi sen 3 kertaa viikossa...nii pitäskö ku mun vetää välipäivinäki massaa ja mihin aikaa?`aamul?koulun jälkee?koulun jälkee kotiruuan jälkee? illal?
Jaunty sanoi:Vetäse ihmeessä välipäivinäkin, välipalana siinä välissä mihin järkeväksi näät.
Tai ota leseitä, niisä on suhteellisen vähän kaloreita ja paljon kuitua, varsinkin vehnäleseissä. Ne ainenkin hidastavat tuon malton imeytymistä. Itse jos ostaisin Mass2:sen niin käyttäisin sitä ainoastaan palkkarissa. Ja ottasin sitä niin, että saisin siitä noin 40g maltoa ja sitten lisäisin vähäsen heraa joukkoon, ja tietenkin kreatiinin ja glutamiinin. Itse oon dietannut yli 25 kiloo, enkä dietille mene vasta, kun ensivuoden keväällä meinaan ei oo rasvat viellä kunnossa, joten en haluu hirveästi ekstraa, mutta toki läskiäkin tulee lihan mukana..:(mgh sanoi:Hei pliis. Ei jaksa katella kun massanlisäysvalmisteen käyttöö pilkataan näin.
Onhan se parempi, että vetää vaikka Mass2:ta, kun että ei söis tarpeeks kaloreita. Tosiaan syö sitä leipää samalla kun huikkaa drinkin, nii kuidut hidastaa imeytymistä.
mgh sanoi:Hei pliis. Ei jaksa katella kun massanlisäysvalmisteen käyttöö pilkataan näin.
Onhan se parempi, että vetää vaikka Mass2:ta, kun että ei söis tarpeeks kaloreita. Tosiaan syö sitä leipää samalla kun huikkaa drinkin, nii kuidut hidastaa imeytymistä.