Mass2

Ei hemmetti 18kiloa.. eikö ruvennu etoon ku syö sitä yli puol kiloo päivässä? Kai ees vaihtelit makuja :)

Onko se Mass2 paremman makusta ku pelkkä massa? Joskus vedin pussin massaa ja oli aika oudon makusta. Esim hera80 on iha hyvää taas..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli just ostettua 2 pussia noita fastin mass2sta ja täytyy sanoa, et harmittaa nyt jälkeen päin, ku ollaan täällä haukuttu koko paska.. tosiaan itekki katoin, et 100g/30g sokeria.. :S mut jos täällä ois joku joka on vetänyt fastin massaa pidemmän aikaa ja kertois et tuliko läskiä vai lihaa?

PaRadiSe- sanoi:
Tuli just ostettua 2 pussia noita fastin mass2sta ja täytyy sanoa, et harmittaa nyt jälkeen päin, ku ollaan täällä haukuttu koko paska.. tosiaan itekki katoin, et 100g/30g sokeria.. :S mut jos täällä ois joku joka on vetänyt fastin massaa pidemmän aikaa ja kertois et tuliko läskiä vai lihaa?

30g sokeria on 30g sokeria, tuskin lopputulokseen tuotteen nimi vaikuttaa.

Joo..elikkä satuin itse ostaan tätä Mass2:aa muutaman pussukan joten miten sitä pitäis ottaa? Ennen-vai jälkeen treenin vai ennen ja jälkeen?

aikoinaan täällä mainostettiin paljon sellasta että maito+protu(esim proslow)+kaurahiutaleet ja sekaisin sauvasekottimella. Kaurahiutaleiden määrällä helppo säädellä hiilareiden määrää esim 2-3dl hiutaleita niin hyvä massajuoma ja on kuituja ja muita ravinteita sekä edullista ko mikä.

Kuppi vaan digivaa'alle ja tarettamalla lisätään tarkat määrät MASS2sta ja muita jauhoja, kaurahiutaleita/leseitä, maitoa ja kananmunia ja sitten tehosekottimella muusiksi.

Siinä mun vinkki massanlisäystuotteiden käyttöön. Eli ihan perussettiä! Fastin/funcfoodin tänä vuonna lanseeraamilla massajauhoilla niistä saakin hyvän makusia juomia aikaiseksi.

Itse tulee vedettyä voileivän kera töissä kahvitauoilla,kun ei vajaassa kymmennessä minuutissa ehdi oikein syödä.

Perkeles, mietin tossa että ku alkaa olee jauhot vähissä että ostaisko tätä palautusjuomaks. Eli ostaiskohan tätä ja protskua, vai protskua ja maltoo...
Houkuttelis nimittäin toi maku :D
Rohkaiskaa vähän tän valinnan suhteen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom