Mass2 massanlisäys jauhe/lisäravinne, kannattavaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja opukka
  • Aloitettu Aloitettu
Moro! Olen melko pieni ja sitä mukaa myös kevyt kaveri ja pitäisi saada vähän tuota massaa lisää vaikka syön ja syön niin ei tunnu toimivan, koska määräänsä enempää ei ruokaa uppoa ja aineen vaihduntani on myöskin melko nopeaa, joten ajattelin tuollaista mass2 jauhetta. Siitä sais proteiinia ja ilmeisesti painookin. Yksi pussi kestää noin viikkon jos 1100g per pussi, 90g per annos, ja kaksi annosta päivässä. (tietoa saa kun kirjoittaa googleen mass2)

Kuinkahan paljon tuo voisi nostaa painoa viikon aikana?
Onko vastaavia tuotteita ehkä parempia halvempaan hintaan?
Ja sitten vielä milloinhan tuota kannattaisi ottaa ennen vai jälkeen treenin? Joka päivä vai vaan treeni kertoina?
Kertokaa onko järkeä vetää tommoinen mass2 kuuri?

Tässä kauhea liuta kysymyksiä toivottavasti joku jaksaa vastailla. Kuulemiin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
--> ravinto-osio
Jos et kerran muka pysty syömään enempää niin miks et syö ravinnerikkaampaa ruokaa.
Mun on kerta kaikkiaan vaikea ymmärtää ettei joku pysty normaalilla syönnillä painoa nostoon (ehkä oon vaan vanhanaikainen)

edit. rypsäriä löylykuupallinen, siinä niitä kaloreita on :jahas:

Tässä taitaa nyt kuitenkin olla kyseessä että kyseinen jamppa ei tiedä mitään ruokailusta ja lisäravinteista joten luulee että automaattisesti joku massagaineri nostaa painoa välittömästi vaikka muut ruokailut ois persiilleen. joten hop hop!---> http://www.pakkotoisto.com/showthread.php?53396-Aloittelija-lue-t%E4m%E4

joo, ei aina kannata mennä sieltä mistä aita on matalin, senkun opettelee ottaan sen lusikan kauniiseen käteensä. Ei ne esi-isätkää jauholla ittee täyttäny...kai

Joo ei mulla siis todellakaan ole mitään luuloja että tuolla saa painon helposti ja nopeasti tms. mutta miksi porukka yli päätään mitään lisäravinteita esim lisä protskua vetää jos ruualla saa saman? Tuota saisin sitä kcal jota kautta hyvän ruoan kanssa tarpeeksi sitä energiaa.

heitäppä sun päivän ruokailut vaikka tähän niin katotaan että kuinka paljon oikeasti syöt?

Voi olla aika tuskan takana vääntää salin pukuhuoneessa 500kcal ateria treenin päätteeksi.. Tässä astuu kuvaan lisäravinteet.

Osta aineet erikseen, tulee halvemmaks. Ota iso ämpäri ja sekota pussi heraa,kaseiinia,dekstroosia,maltoa. Tulee halvemmaks ku mitkään geemassit.

noh suunnilleen tämmöinen on päivän ruokailut ja enempää en tosiaankaan jaksa syödä jamaika pieni kun muutenkin olen 49kg painoo ja 160cm pituutta :D

Ammu: kolme leipää, jugurtti/actimel, tuoremehu, tee

kouluruoka: se mitä koulusta saa ja siihen päälle joku leipä, vesi

välipala: jugurtti, vaikka mikrohamppari, mehu

päivällinen: se mitä mutsi tekee, leipä, mehu

"alku iltapala" jos satun olemaan kotosalla niin vedän leipiä, tonnikalaa, valmis ruokia mitä nyt saattuukin kaapista löytymään

iltapala: leipää, tonnikalaa, valmisruokaa, kaakao

ja siis tuo ei tarkoita että vetäisin kolme valmis ruokaa päivässä vaan vastaa noin sitä mitä voisin mahdollisesti syödä, ja tuo "alkuiltapala" on lähinnä satunnainen kun yleensä huitelen kaupungilla illat. Tämän enempää ei mitenkään kyllä kertakaikkisesti uppoa. Ja ei aina tuotakaan määrä mutta yleensä. Joten siksi ajattelin että semmoinen massan lisäys kuuri olisi paikallaan, luulisi sen ainakin jotenkin tehoavan. Ja sitte asiat mitä en käytä puuro, lähinnä hedelmät ja maito allergioiden takia. Kalkkia kuitenkin vedän.

Toi ei nyt oo ainakaan massanlisäykseen hyvä ruokavalio. Puuttuu hyvät rasvat, vitamiinit. Aamulla pitäis vetää vaikka mysliä tai muroja ja maitorahkaa/raejuustoa ja vaikka mehukeittoa+omega 3 ja vitamiinit. Lounas ihan hyvä, mutta kalsiumin saanti kanssa mietityttää, kun et näemmä maitoa juo(laktoositon maito?). Jugurtin korvaa maitorahkalla ja mikrohampparit pois, tilalle ruisrealia. Mehu ihan turhaa(mehukeitto hyvä korvike).Oliiviöljyä ota leivänpäälle vaikka 5g. Tonnikala on hyvää kanssa. Rasvaa pitäis saada, että vaikka rypsiöljyä sitten pullosta.

Noi ei oo niin hienoja aineita kun varmasti tuosta nimestä "Mass2" kuvittelet. Ite joskus sokaistuin ja olin ihan innoissani että jes nyt se paino nousee vihdoinkin, mutta todellisuus iski aika nopeesti vastaan. Paneuduin paremmin syömiseeni ja söin joka ilta rahkaa suoraan purkista ja muutama kilo tuli melko lyhyessäkin ajassa vaikken treeniäni muuttanu mitenkään. Eli pointti on se, että jos se ruokapuoli on vituillaan ni yllättävän pienilläkin muutoksilla parempaan päin on merkitystä. Ja se muutos parempaan päin vois sun tapauksessa olla iha jotaki muuta ku fastin mass2.

Niinkun täälläkin on tuhat ja yksi kertaa asiasta sanottu. Ensin se ruokavalio suurinpiirtein kuntoon ja sitten voi noilla massanlisääjillä paikkailla mahdollisia aukkoja kalorien ja proteiinien saannissa.

no siis mitenhän sen rasvan käytön määrittelisi. Leivän päälle voita, kinkkua

Maailman helpoin tapa saada lisää rasvaa on vetää rypsäriä, tai oliiviöljyä ihan kylmiltään. Pari ruokalusikallista illalla huiviin ja vaikka jonkun muun ruuan yhteydessä, niin johan tulee parannusta päivän kaloreihin ja on terveellistä. Pitäisi onnistua kyllä, vaikka ei ruokaa muuten enää uppoaisi.

Mä oon saanut taas painon roimaan nousuun Miken neuvolla ottaa tuota massanlisääjää normi aterioiden tai välipalojen päälle. Vaikka olisikin vatsa jo safkasta täynnä, aina sinne muutama desi massalitkua vielä kulauttaa. Kaloreita tulee tällä hetkellä 3500-4000 riippuen onko treeni- vai välipäivä. Näistä 500-750kcal otan Mass recovery -jauheesta.

Aamupalalle on nuo jauhot kanssa oivia. Mulla menee ainakin herätyksen jälkeen arkisin vähintään 1,5h ennenkuin saa kunnolla kiinteetä ruokaa alas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom