Mass2--> Asiantuntijoitten apuja kaivataan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MrMark
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
35
Terve, oon 17v 2vuotta treenannu jätkä, Oon käyttäny lisäravinteena treeni jälkee Muscle + ja sillon ku halunnu saada painoo vähän lisää ni Mass2 on kyllä auttanu.

Nyt vaan on tullu sellanen ongelma että ku tossa puolenvuoden jälkeen aloin taas käyttämään mass2 oon huomannu että mun maha ei taida enää oikeen kestää sitä. Eli juon treenatessa Mass2 ja treenin jälkeen Muscle+

Oon alkanut myös syömään enemmän kuin ennen, eli aamupalaks menee noin 4kpl kanamunia, maitoo,puuroa ja tummaa leipää.

Voiko olla mahdollista että liika proteiini yms. sekoittaa mahan? vai mistä johtuu että Mass2 veteen sekoitettuna tuntuu sekoittavan mahan vaikka ennen ei ollut ongelmia vaikka sillonkin söin sitä Muscle + yhteydessä.

vai kannattaisiko vaihtaa Mass2 välipäiville?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun maha kestää ainakin ihan hyvin Mass2:sta, kun laittaa sekaan lusikallisen kaakaojauhetta. Toimii, ja maistuu hyvältä! :kuola:

Veikkaisin että saat liikaa laktoosia. Ite tekisin sun tilanteessä niin että joisin treenin aikana pelkkää vettä, ja treenin jälkeen Mass2 johon sekoitettu 5g kreatiinia, ja jättäisin ton Muscle+ kokonaan pois.

Creatine antaa lisäpotkua harjoitteluun, nopeuttaa palautumista kovista harjoituksista, lisää voimaa ja sarjakestävyyttä ja kasvattaa kiinteää lihasmassaa. Pakkauskokoja on 300g ja 900g ainakin FASTilla, se 300gramman purkki ei tainnu maksaa kun vähän yli 10 euroa, kannattaa kokeilla ja sekoitella sitten niihin muihin mitä käytät. Kato käyttöohjeet tarkasti.

missä vaiheessa se sun maha alkaa valittamaan?

Creatine antaa lisäpotkua harjoitteluun, nopeuttaa palautumista kovista harjoituksista, lisää voimaa ja sarjakestävyyttä ja kasvattaa kiinteää lihasmassaa. Pakkauskokoja on 300g ja 900g ainakin FASTilla, se 300gramman purkki ei tainnu maksaa kun vähän yli 10 euroa, kannattaa kokeilla ja sekoitella sitten niihin muihin mitä käytät. Kato käyttöohjeet tarkasti.
Joo, tossa tulikin aika hyvin tota tietoa siitä mitä se on.
Mitäs tää kreatiini niinku on? Mistä saa? paljon maksaa ? yms.

Ja vielä lisään tohon että sitä saa melkein mistä vaan missä myydään lisäravinteita, kannattaa kysellä esim. luontaistuotekaupoista ja lisäravinnekaupoista. Olen nähnyt myös Citymarketeissa, Prismoissa yms. tavarataloissa. Jos et kaupasta löydä niin tilaa vaikka P-Storesta.

EDIT: Tossa muscle+ juomassa muistaakseni on lisättynä kreatiinia.

Joo kiitos tiedosista, Maha alko valittamaan ehkä vähän jälkeen Mass2 uudelleen käytön jälkeen. Eilen se alko valittamaan heti salin jälkeen ku olin vetäny salilla Mass2 ja sit Muscle+ sen jälkee ja sit syöny kunnon ruoan noin tunnin päästä.

Mut oon alkanu syömään paremmin ku ennen, eli esim just kanamunia menee aamusin aika hyvin, eikös nämäkin ole vähän maitotuotteita.. joten liian laktoosin saanti on varmaan hyvin todennäköistä.

Vuos sitte Muscle + Ja mass2 yhessä ei mitään oireita, mut nykysin ku alotin tässä 1kk sit uusiks alko maha valittamaan, mut ennen en syönykkään hyvin esim aamusin

Joo kiitos tiedosista, Maha alko valittamaan ehkä vähän jälkeen Mass2 uudelleen käytön jälkeen. Eilen se alko valittamaan heti salin jälkeen ku olin vetäny salilla Mass2 ja sit Muscle+ sen jälkee ja sit syöny kunnon ruoan noin tunnin päästä.

Mut oon alkanu syömään paremmin ku ennen, eli esim just kanamunia menee aamusin aika hyvin, eikös nämäkin ole vähän maitotuotteita.. joten liian laktoosin saanti on varmaan hyvin todennäköistä.

Vuos sitte Muscle + Ja mass2 yhessä ei mitään oireita, mut nykysin ku alotin tässä 1kk sit uusiks alko maha valittamaan, mut ennen en syönykkään hyvin esim aamusin
Kananmunassa on <0,1g/100g laktoosia, eli hyvin vähän. Tämä siis finelin mukaan.

kreatiinistakin voi mennä maha sekaisin, ottakaa huomioon. nimim kokemusta omaava.

Joo näköjään voi mitä oon tutkinu keskustelu foorumeja, mut ei tää mun nykynen tila oo yhtään sen parempi et kannattaa kai sitä testata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom