Mass daily multi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SOOSOO
  • Aloitettu Aloitettu
Uuden BODY-lehden välissä oli iso Massin mainos, jossa oli otsikon mukainen uusi vitamiinipilleri. En tiedä itse juurikaan noista vitamiinien ja muiden määristä ja tarpeista, mutta jos joku viisaampi voisi ystävällisesti kertoa, sisältääkö tuo kaiken tarvittavan. Pitäisi tuo nykyinen kallis Berocca korvata jollain.

A-vitamiini 83yg
D-vitamiini 5yg
E-vitamiini 8mg
C-vitamiini 80mg
Tiamiini 0,86mg
Riboflaviini 1,4mg
Niasiini 16mg
B6-vitamiini 1,15mg
Foolihappo 200yg
B12-vitamiini 2,5yg
Biotiini 50yg
Pantoteenihappo 5,5mg
Kalsium 171mg
Magnesium 300mg
Sinkki 7mg
Kupari 1mg
Mangaani 2mg
Seleeni 55yg
Kromi 40yg
Jodi 153yg

+ Kalaöljyt ja kourallinen D-vitamiinia päälle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suunnilleen samanlaista kamaa kuin Multivita Plus, paitsi että Multivitassa ei ole kalsiumia laisinkaan.

Nuo määrät nyt ovat sitä luokkaa että et varmaan keripukkiin sairastu, eli puutostiloilta varmaan säästyt mutta tuskin tekee sitä ihanaa "ah, ureani loistaa pimeässä" -efektiä.
Hintoja en osaa verrata kun en Massin sivuilta sitä löytänyt eikä noista varmaan saisi täällä puhuakaan.

Hintoja en osaa verrata kun en Massin sivuilta sitä löytänyt eikä noista varmaan saisi täällä puhuakaan.

Mainoksessa uhottiin, että olisi halpaa, joten oletan että on edullisempaa kuin apteekin ja markettien tuotteet. Oli vielä isossa purnukassa (365kaps), joten ei tarvitsisi koko ajan olla ostamassa lisää. Toisaalta mulle voi myydä mitä vaan Minna Pajulahden kuvalla...

Pitäs dietille hommata joku hyvä monivitamiinivalmiste, mistä sais tarvittavat vitamiinit/hivenaineet. Mitä mieltä jengi on tästä Mass daily multista? Ainaki hinta näin köyhemmälle kohillaan. Kokemuksia onko tämä parhaimpia vaihtoehtoja?

Kaikkea tuntuu olevan saantisuositusten verran ängetty yhteen pilleriin. Satsi on yhdeksi vuodeksi mikä tekee yhden napin hinnaksi 10 senttiä. Suhteellisen monipuolinen valmiste, määrät tosin eivät ole suuria. Henkilökohtaisesti olen ihan tyytyväinen, sillä popsin tuohon lisäksi D-vitamiinia.

Nuo määrät nyt ovat sitä luokkaa että et varmaan keripukkiin sairastu, eli puutostiloilta varmaan säästyt mutta tuskin tekee sitä ihanaa "ah, ureani loistaa pimeässä" -efektiä.
Tuon takia päädyin ostamaan purkin dieetille. Kai se on ihan jees, hajua/makua lukuun ottamatta.

Tuon takia päädyin ostamaan purkin dieetille. Kai se on ihan jees, hajua/makua lukuun ottamatta.

Juu mä hommasin kans just dieettiä varten tätä. Otan 2kpl päivässä ja D3 lisäksi. En ole ainakaan puutostilan oireita huomannu:D
"Vitamiinien laatu eroja"-tredissä oli puheta että jos magnesium on oksidia, niin se kertoo että valmistaja käyttää halvinta mangesiumia ja todettiin että: "miksi valmistaja tekisi poikkeuksen muidenkaan ainesosien kohdalla?"
Tässä tuotteessahan tuo magnesium on oksidia, mutta onko se halvin kuitenkaan aina huonompi? Ja vaikka oiski niin onko niin paljon huonompi ettei se ajaisi asiaansa..? Enpä usko.
Itse olen ainakin ollu tyytyväinen MASSin tuotteisiin ja niitä aion jatkossakin käyttää.
Olis erittäin hienoa jos lisäravinteista tehtäisiin tukimuksia ja julkaistaisiin ne esim. Body-lehdessä tai vastaavassa.(samallahan se löytys sitte täältä pakkikseltakin)
Tarkoitan sellaista että otettaisiin esim. 10 yleisintä lisäravinne merkkiä vertailuun ja tehtäisiin niille tutkimukset. (Voi vaan olla tyyristä niin useat labra-tutkimukset)
Testaillaankohan suomen markkinoilla olevia tuotteita kuin paljon niiden luvatun sisällön paikansapitävyyden kannalta?
Oon pitkään miettiny että sisältääkö yleensäkkin lisäravinteet juuri sitä mitä purkeissa lukee.. (määrät/pitoisuudet/mahd.ylinmääräiset aineet.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom