Mass daa Xtreme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Help
  • Aloitettu Aloitettu

Help

Banned
Onko kellää tietoa tuosta tuotteesta? Jostain luin että jo 4pv tulee hyviä tuloksia esim . Ensin on työntänyt 2 x 90kg max ja 4 pv jälkeen mennyt 4 x 90 (joku oli kommentoinut noin jossain threadissa)
ja mitkä on haittavaikutukset?
ja onko vaarallista jos 14v poika käyttää tuota? tosin murrosikä alkoi jo 10v eli paljon ''Kehittyneempi'' kuin pitäisi olla.
tein tämän threadin koska en löytänyt vastauksia muista threadeista.
Kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Poika, se on lisäravinne eikä mikään laiton lääkeaine. Millään lisäravinteella et saavuta mitään merkittäviä tuloksia 4 päivässä, kyllä kaikki siinä ajassa tapahtunut kehitys johtuu jostain ihan muusta, kuten vaikka kohdalleen sattuneesta ravitsemuksesta.

penkkiin tuli 10kiloa 3 viikossa lissää tuolla tuotteella. hauis kääntöön 3kg lisää ja rannekääntöä penkin päällä 1.5 kg. muista tuloksista mahdotonta sanoa.

Oho, suht huima tulos betrayer, jos totta puhut. En olisi kyllä uskonut tuosta tuotteesta, tosin voihan se olla, että placeboa on ollut ja oot safkannut jne paremmin vaan. :) Tiedä häntä.

Tää on nyt taas niitä mömmöjä mistä ei oo hyvin tod. näköisesti mitää haittaa, mut ei nyt kuitenkaan alle 20v ole mitään järkee tai hyötyä käyttää. Kyllä sulla ne omat testotasot on varmasti ihan riittävät sinne 20v+ asti jos et ala kikkailee jotain typeryyksiä. Treenaat vaan pitkäjänteisesti ja huolehdit että palkkarit ja safkat sekä lepo on kohdallaan niin varmasti kehitystä tulee ja painot nousee isommille romuille mukavasti. Unohda tälläset oikotie onneen tuotteet, turhaa rahan haaskausta sun ikäselle ;)

Poika, se on lisäravinne eikä mikään laiton lääkeaine. Millään lisäravinteella et saavuta mitään merkittäviä tuloksia 4 päivässä, kyllä kaikki siinä ajassa tapahtunut kehitys johtuu jostain ihan muusta, kuten vaikka kohdalleen sattuneesta ravitsemuksesta.
kuten sanoin ''luin'' toisesta ketjusta. Mutta kiitos vastauksista

penkkiin tuli 10kiloa 3 viikossa lissää tuolla tuotteella. hauis kääntöön 3kg lisää ja rannekääntöä penkin päällä 1.5 kg. muista tuloksista mahdotonta sanoa.
hitsi kun kuulostaa hyvältä aineelta. paraneeko siinä myös kyykky ja mave vai parantaako se pelkästään penkkiä ??

"MASS DAA XTREME on laadukas d-aspartiinihappovalmiste (DAA). Tuoreessa tutkimuksessa** DAA:n todettiin 3,2 g:n päiväannoksella nostavan 27-37-vuotiaiden miesten luteinisoivan hormonin (LH) pitoisuuksia." Lainattu suoraan Massin sivuilta, joten jätä tilaamatta, tilaa mielummin purkki sinkkiä.

"MASS DAA XTREME on laadukas d-aspartiinihappovalmiste (DAA). Tuoreessa tutkimuksessa** DAA:n todettiin 3,2 g:n päiväannoksella nostavan 27-37-vuotiaiden miesten luteinisoivan hormonin (LH) pitoisuuksia." Lainattu suoraan Massin sivuilta, joten jätä tilaamatta, tilaa mielummin purkki sinkkiä.
Perustele sitten tuo mielipiteesi. Oletko kokeillu? Itse kommentoin vasta kun olen käyttäny "pitemmän" aikaa tuota..

Onkohan tuolla miten väliä ottaako ne 4kapselia kerralla ja mihin aikaan päivästä? Ite oon nyt 3 ensimmäisenä päivänä ottanu aamupalan jälkeen vitamiinien yhteydessä veden kaa..

Itselläni tuli purkki tiistaina, joten viides päivä menossa, eikä mitään ihmeellistä tunnu kehossa. Tosin peukkumurtuman takia muutenkin aloittanut treenit vasta tällä viikolla(4vko tauko), joten treenit aika nuhasia muutenkin. Katsellaan parin viikon käytön jälkeen miten tehoaa. Käytössä on myös sinkki, arginiini, beta-alaniini, no xplode yms. Itselläni selkeää hyötyä on ollut arginiinista, kreasta ja tosta no xplodesta, joka sekin sisältää kreatiinia. Mutta katsellaan miten DAA lähtee toimimaan.

Junnuille suosittelen heraa, maltoa, mölleriä, sinkkiä ja muita perusjuttuja, koska alussa on tärkeämpi laittaa ruokavalio kuntoon, eikä kiskoa testosteronibuustereita.

Perustele sitten tuo mielipiteesi. Oletko kokeillu? Itse kommentoin vasta kun olen käyttäny "pitemmän" aikaa tuota..

Onkohan tuolla miten väliä ottaako ne 4kapselia kerralla ja mihin aikaan päivästä? Ite oon nyt 3 ensimmäisenä päivänä ottanu aamupalan jälkeen vitamiinien yhteydessä veden kaa..
En ole kokeillut, mutta tuolla mainittiin siitä voivan olla hyötyä yli 27-vuotialla ja threadin aloittaja on 14-vuotias.

Se meinaa luultavasti sitä että koehenkilöt on ollu 27-37 -vuotiaita. Jättäisin kyllä tämän aineen väliin jos olisin ketjun aloittaja :)

Kannattaa ottaa huomioon millaisista testotason lisäyksistä on kyse. Vaikka tuo prosenttimäärä onkin aika huikea niin ei sillä vielä kuuhun mennä kun mietitään itse teston määrän lisääntymistä. Eli ihan turha odottaa mitään maata mullistavaa, pientä apua varmasti on.

Miksi sinkkiä? Eikös sinkkivajeen korjaaminen nosta teston määrää, mutta jos sinkkitasot kunnossa niin ei hyötyä?

En ole kokeillut, mutta tuolla mainittiin siitä voivan olla hyötyä yli 27-vuotialla ja threadin aloittaja on 14-vuotias.
Niin no joo mun moka kun luulin et yleisesti tarkotat.. Ei tosiaan tuon ikäinen tarvitse kun kunnon ruokaa, lisäravinteet voi ottaa sit myöhemmin käyttöön..

n.1kk kokeilin ja potkikin alkuun tosi hyvin. Partaa sai olla ajamssa tosi usein ym.
Mutta 2 viikon käytön jälkeen alkoi hirmuinen alamäki. Lopetin käytön ja taas lähtenyt kulkemaan. En tiedä ilmoitteliko kroppa kevyestä viikosta vai mistä, mutta tulokset laski totaalisesti.

Lopetin pillereitten syömisen ja n. 2 viikossa pääsin entisiin rautoihin.

n.1kk kokeilin ja potkikin alkuun tosi hyvin. Partaa sai olla ajamssa tosi usein ym.
Mutta 2 viikon käytön jälkeen alkoi hirmuinen alamäki. Lopetin käytön ja taas lähtenyt kulkemaan. En tiedä ilmoitteliko kroppa kevyestä viikosta vai mistä, mutta tulokset laski totaalisesti.

Lopetin pillereitten syömisen ja n. 2 viikossa pääsin entisiin rautoihin.

Ainakin vastaavas tuottees ulkomaisella saitilla kerrotaan annostusohjeissa, että 15pv putkeen tuota ja sitten 15pv taukoa ja alusta.

En tiedä mistä johtuu että 2vkon jälkeen lähtee tasot laskuun, mutta tuolla annostelulla voi toimiakin toi aine.

Suositut

Back
Ylös Bottom