BB PRO Marko Savolainen

neutraali sanoi:
anssi tee palvelus älä lörpöttele täällä muiden yksityis asioita.kohta varmaan selvität täällä kaikki maken tekemiset viimesen 2-vuoden ajalta.EI KIITOS.kyllähän niitä normaali kuulumisia voi kertoa mutta älä mitään typerää ei sillä oo konetta kotona ja sen nykynen muija blää blää blää jne.
:kakka: :kakka: :kakka: :kakka: :0:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tai no toisaalta samapa tuo mulle mitä te siitä puhutte.mutta ei oo kovin kohteliasta levittää kaikenmaailman tietoa toisten asioista.tarkoitan lähinnä että jos ne kokoajan menee vaan henkilökohtasemmaksi.
 
Taidan tietää syyn siihen, miksi Make on viettänyt hiljaiseloa lähiaikoina. NÄin hänet eka kertaa livenä toissakesänä ja kuiskasin (tai ainakin omasta mielestäni käytin hiljaista ääntä) kavereilleni että eihän tuo ees oo niin iso, johon MAke vastasi, että KIITOS! Hmmmm... Humalassakin voi hävettää. Toivottavasti Makella ei ole huono itsetunto...

Sillä olihan se iso, ajattelin vaan jotain ihan jättiläistä. Ja kaikkihan on suhteellista, ehkä olen itsekin sitten iso naiseksi :)
 
Anssi Manninen sanoi:
Rouskis the hölmöläinen,

Olisit nähnyt silloin massakaudella ennen prokisoja niin olisi ollut eri ääni kellossa :)

Juu, kyllä Make on isoimmillaan ollut aivan saatanan iso järkäle, vai eikö palttiarallaa 140kg massaa ole tarpeeksi? Mulle itselle on yks hailee mitä Make painaa nyt tai 90 vuotiaana, mies on legenda eikä nykyinen paino meinaa vittuakaan.
 
Supermassa

No kerrotaan nyt omakin kanta asiaan miten iso se äijä oikee oli. 2002 kesällä näin Oulussa sen ukon narikassa eräässä yökerhossa, nii oli kyllä aivan järkälemäinen ukko.
 
Muutama vuosi sitten näin hänet 38:lla treenailemassa muutaman kerran. Ekalla kerralla kun marssin pukuhuoneeseen niin heti kun oven sain auki niin edessä oli Maken selkä...jumaleissön!! Kohtuullisen kovassa kunnossa, huh :worship: Eikä pitänyt salilla mitään mekkalaa itsestään niinkuin jotku puolta pienemmät 'isot miehet'. Respect.

Saako julkkisbongauspisteitä ;) Ruokakaupassa kun aina sillon tällön tulee vastaan, heh. Muuten, millä salilla herra nykyään Oulussa treenailee?
 
Mike sanoi:
Juu, kyllä Make on isoimmillaan ollut aivan saatanan iso järkäle, vai eikö palttiarallaa 140kg massaa ole tarpeeksi? Mulle itselle on yks hailee mitä Make painaa nyt tai 90 vuotiaana, mies on legenda eikä nykyinen paino meinaa vittuakaan.

Ollaan Miken kanssa suunnilleen saman pituisia Savolaisen kanssa. Voin vain kuvitella millainen olo 139 kiloisena tällä pituudella. Mahtavan kokoinen oli Marko parhaimpina aikoina, antoi hyvin intoa punttireeneihin, kun näki Markosta kuvia. Olen nähnyt itse kuvatun kisavideon Markon jostain kisasta, jossa sillä oli kalju ja ponnari. Mahtava video.
 
Rouskiksen puolustukseksi. Ehkäpä naisen silmissä ISO tarkoittaa erityisen pitkää ja leveää( ei vain leveää ), siis jotain sellaista jota pitää katsoa ylöspäin. Tuli vaan mieleen kun joskus kuulee naisten kutsuvan isoksi täysin treenaamatonta isokokoista kaveria kun taas treenattu pienempi jätkä on mukamas normaali.

Tarkoitan siis, että miehet ja erityisesti voimailua tajuavat miehet, katsoo näitä juttuja usein vähän eri kantilta kuin mimmit.
 
Aivan... On koomista kun joskus kuulee duunissa vaikka seuraavasti:
"Kyllä tuo meidän vartija on sitten oikea 100kg jättiläinen". Vaikka vartija on mielestäni aivan normaalin kokoinen, mutta pitkä. Itse sitä sitten välillä ajattelee, ette "olenhan minäkin 100kg, tosin hieman lyhyempi, mutta kireempi ja leveempi".
Mutta tällästä... Makesta kyllä vielä sen verran, että kyllä on kaveri iso. Ei mahda mitään...
 
hjjtt sanoi:
Rouskiksen puolustukseksi. Ehkäpä naisen silmissä ISO tarkoittaa erityisen pitkää ja leveää( ei vain leveää ), siis jotain sellaista jota pitää katsoa ylöspäin. Tuli vaan mieleen kun joskus kuulee naisten kutsuvan isoksi täysin treenaamatonta isokokoista kaveria kun taas treenattu pienempi jätkä on mukamas normaali.

Tarkoitan siis, että miehet ja erityisesti voimailua tajuavat miehet, katsoo näitä juttuja usein vähän eri kantilta kuin mimmit.

Toi on muuten totta. Tästä käy hyvänä esimerkkinä se SpedenSpelit jakso, missä Marko ja Ano Turtiainen oli kilpailemassa. Nyt milläänlailla väheksymättä Anon suorituksia (jotka ovat ihan mielettömiä :worship: ) se naisjuontaja (mikähänennimensänytolikaan) sanoi jonkun kisan tuoksinassa, kun Marko oli surittanut oman osuutensa : "noniin, ja nyt on sitten ison miehen vuoro"(tarkoittaen tässä anoa toim.huom.)..

Olin vähän että WTF?
Anohan kuitenkin, vaikka raamikas, on pikemminkin pitkä ja "hoikka" Markoon verrattuna.
 
Mike sanoi:
Kyllä vain ja make tekee tyhjennystreenissä Anon penkkiykkösillä 10-15 toiston sarjoja.
ei nyt ehkä ihan mutta lähelle kuitenki ;)
 
Grotesk sanoi:
Olin vähän että WTF?
Anohan kuitenkin, vaikka raamikas, on pikemminkin pitkä ja "hoikka" Markoon verrattuna.

Ei Anokaan pieni ole. Näin Otahallilla kerran Anon ilman paitaa jo vuosia sitten ja selkä oli hirveän kokoinen ja habat pienemmän miehen reiden paksuiset. Jalat on vähän tikut isoon mieheen. Se varmaan teki vaikutelman telkkarissa, jos Marko 175 cm ja Ano 190 cm ainakin? ja äijät olivat suunnilleen saman painoisia, selvähän että lyhyempi näyttää leveämmältä.
 
treenaisko sanoi:
Ei Anokaan pieni ole. Näin Otahallilla kerran Anon ilman paitaa jo vuosia sitten ja selkä oli hirveän kokoinen ja habat pienemmän miehen reiden paksuiset. Jalat on vähän tikut isoon mieheen. Se varmaan teki vaikutelman telkkarissa, jos Marko 175 cm ja Ano 190 cm ainakin? ja äijät olivat suunnilleen saman painoisia, selvähän että lyhyempi näyttää leveämmältä.

ei ole ano pieni mutta kun tässä yhteydessä puhutaan lihasten määrästä niin nämä kaksi miestä ovat ns eri planeetoilta :eek:
 
OKei, minua kyllä ihan totta vähän hävettää. Anssi, olen the hölmöläinen, mutta hassutteleva sellainen! Sitä paitsi Make istui silloin, joten en saanut sellaista kokonaiskuvaa... Make on siis iso köriläs ja lienee vasta "kasvavassa iässä". Tsemppiä vaan!
 
Kyllä toivois nyt Markolta kunnon paluuta, niin näyttäis kaikille epäilijöilleen... Tämäkin haastattelu kävi silmille, kun siellä puhuttiin Markosta seuraavaa:
I've only seen Marko once and I can assure you he has no future in competitive bodybuilding anytime soon.

Koko haastattelu
 
Back
Ylös Bottom