BB PRO Marko Savolainen

Hyviä kuvia sanon minä. Suora salama tekisi aivan liian lattean vaikutelman. Sivuvalossa tulee suonienkin varjot esiin... :eek:
"Bad boys"-kuva on aivan loistava. :thumbs:

Make on kyllä valtava!! Make, Mike ja Hulkki samalla DVD:llä...pakko ostos.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nigster sanoi:
Nyt meni vähän ohi :confused: Ainoa mitä tuosta tajusin, oli se fakta, että nimimerkin takana voi olla kuka vaan :D

Joo, toi juttu oli sellanen Miken "letkautus", kun hän veti yhteen erään threadin tapahtumat. Siis ite nauroin sitä juttua oikeesti vetet silmissä :)

Mut joo, eihän se välttämättä tyttö ole.
 
Mike sanoi:
Painos on oletettavasti tarpeeksi iso.

Juttelin kuvaajien kanssa eilen illalla ja painos tulisi ilmeisesti olemaan 1000 kpl. Siis levyt prässätään eikä pitään kotipolttoista... :)
Eli eiköhän riitä...
 
1000kpl?? Kuulostaa kyllä aika vähältä.. Mitenkähän paljon esim. vilposen levyä tehtiin? Kaikella kunnioituksella tietty vilposta kohtaan, mutta jotenkin luulen että maken dvd:tä myydään HIEMAN enemmän. Nuo tuhat zipalettahan menee jo pelkästään pakkiksen kautta..

Mike, tiedätkö mikä on KP:n rooli tässä projektissa, vai onko mikään??
 
Äkkiäkös ne niitä polkasee lisää jos ja kun siltä näyttää. Järkeväähän se on painaa niitä maltillisesti niin pysyy riskit pienenä eikä tarvii kenenkään repiä ihan älyttömiä rahoja heti alkuun jne... Tietysti jos niitä jo melkein ennakkoon on vajaa tuhat menossa niin sit tietty kannattaa tehdä heti reilummin että ei tarvii kenenkään tuskissaan odottaa ja sortua esim. lainailemaan, kopsimaan jne. ;)

(toisaalta tietysti jos on melko varma että niitä menee reilusti enemmän, niin sitten kantsii kerralla tehdä reilusti niin tulee halvemmaksi ja saa mahdollisesti vähän enemmän katetta... niin tai tekee sitten jonkun second edition jutun missä on joku pieni ero ekaan niin saa kovimmat fanit ostamaan jo toisenkin levyn ;))
 
Nyt vasta rupesin älyämään miten iso juttu tämä Maken paluu on. Itse olen Supermassa-kirjan luettuani odottanut ja miettinyt Maken paluuta, ja välillä oli jo usko aika alhaalla kun ei löytynyt minkäänlaista informaatiota miehestä. Todella hienoa että Pakkotoisto tukee näin isosti Markon paluuta (Mike tekee hiton hyvää työtä ja tuo hirvittävästi näkyvyyttä projektille) ja fanituskin tuntuu olevan suurelta osin todella aitoa. Minulle Supermassa on aina ollut kautta aikojen kovin suomalainen bodari, jonka takia toivon ja uskon että tämä projekti tuottaa jotain suurta. Itse ainakin pyrin tukemaan Makea sen mitä pystyn (lähinnä ostamalla tuon treenidvd:n ja tottakai "sana kiertämään"-mainostuksellakin saattaa jotain pientä saada aikaan). Tsemppiä Makelle. Näytä maailmalle.
 
Lattarinta sanoi:

Kyllä toi Muscletimen maininta Markon paluusta on hieno juttu? Ei siinä linkittämisessä mun mielestä mitään ihmeellistä ole?
 
Back
Ylös Bottom