BB PRO Marko Savolainen

Melkein jokaisessa jenkkitreenidvd:ssä ammattilaiset saapuu salille Hummerilla tms. Mitäpä jos Marko saapuisi salille vaikkapa Fiat 127:lla tai jollain pienellä skootterilla :lol2: ?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pro-Pain sanoi:
Melkein jokaisessa jenkkitreenidvd:ssä ammattilaiset saapuu salille Hummerilla tms. Mitäpä jos Marko saapuisi salille vaikkapa Fiat 127:lla tai jollain pienellä skootterilla :lol2: ?

Haha :D. Loistoidea :thumbs:
 
Pro-Pain sanoi:
Melkein jokaisessa jenkkitreenidvd:ssä ammattilaiset saapuu salille Hummerilla tms. Mitäpä jos Marko saapuisi salille vaikkapa Fiat 127:lla tai jollain pienellä skootterilla :lol2: ?

Heh menishän tuo vitsinä. :) Mielenkiintoinen pätkä voisi olla myös metromatka vaikka Rautatieasemalta Ruoholahteen jos siihen saisi vielä tallennettua "tavisten" ilmeitä ja ihmetyksiä. Vrt. Ruhlin ostosmatka
 
Joo, ärsyttävä kaveri tuo Bob!
 
Onko Maken lempinimi vaihtunut Supermassasta -> Megamassaan? Eikö ois ollut parempi nimi tuolle kiekolle "The Return of the Supermass". Superman ja Supermass ovat melkein kuin synonyymit ja jenkithän pelaa usein näitä sanaleikkejä, joten sinnekin päin nimi olisi sopiva. Mikä on kiekon lopullinen nimi markkinoilla ? Hieno homma tosin, oli nimi mikä tahansa.


:kippis1:
 
Kyllä minä uskoin makeen ja siihen että mies saadaan taas hyvään kuntoon, on se make sellainen lahjakkuus kehonrakennukselle että oksat pois. Siinä on tosiaankin turha muiden itseään näyttää maken rinnalla, pyh sanon minä boogielle ja kumppaneille. Make on se aito ja oikea!!!Tsemppiä Marko Supermassa Megamassa Mies!!!
 
Olakinte sanoi:
Onko Maken lempinimi vaihtunut Supermassasta -> Megamassaan? Eikö ois ollut parempi nimi tuolle kiekolle "The Return of the Supermass"

Täs asias miä oon ihan samaa mieltä, että ei sitä nimee Supermassast kannata Megamassaa alkaa vaihtelee, jos on vaihettu... Nimittäin kaikkihan maken tuntee "Supermassa" nimel. Ja oli kyl pirun kova teaseri :rock: Harmi vaa ku noin lyhyt.
 
Hulkki sanoi:
Threadin aloittaja puhuu Markon comebackista, mihin Cicherillo sitten vastaa että aika hankala tehdä comebackia, jos ei ole alun alkujaankaan ollut missään (saavuttanut mitään).

Siinä sitten tapellaan puolin ja toisin, ja Bob vain jaksaa jauhaa sitä, kuinka Marko ole ikinä saavuttanut yhtään mitään ammattilaiskehonrakennuksessa ja kuuluu täten samaan luokkaan mm. Victor Richardsin kanssa jota hypetettiin vuodet fanien toimesta mutta joka ei koskaan menestynyt millään tavalla ammattilaiskisoissa (ei itse asiassa koskaan edes kilpaillut ammattilaisena).

jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin eihän make mitään erityistä ole ammattilaisena saavuttanutkaan. potentiaalia on ollut aina, mutta meriitit uupuu. eli siinä mielessä Bob on ihan oikeassa. riippuu mistä näkövinkkelistä asiaa katsoo. toinen juttu on sitten se kannattaako kisaajien edustajan tota puolta niin kovasti toitottaa...mielummin toivottas tsemppiä.
 
Mike sanoi:
Kuvia tulee selkätreenistä myös. Mä vetäsen siinä muutaman sarjan sitten ohimennen.

En ole ihan varma mihin viittasit noilla sarjoilla mutta jos tuonne pääsis markku2 kanssa niin ei sitä osais kun pitää nappia pohjassa antaa kameran laulaa... :)
 
kaiveli82 sanoi:
En ole ihan varma mihin viittasit noilla sarjoilla mutta jos tuonne pääsis markku2 kanssa niin ei sitä osais kun pitää nappia pohjassa antaa kameran laulaa... :)

Varmaanki että se vetää muutaman sarjan selkää siin reenis.
 
Voisko noi kuvat (myös mahdolliset tulevat) olla jossain omassa tredissään, missä niitä sais rauhassa ihastella ilman, että pitää kahlata 30 sivua OMG! -kommentteja?
 
Back
Ylös Bottom