BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parasta Jukassa on ,se että kunnioittaa haastateltavaa ja hänen mielipiteitään ja on innoissaa ja kinnostunut haastateltavasta. Eniten ärsyttää jos haastattelija alkaa selittämään omia asioitaan ja kertomaan omia mielipiteitäään
Jukka esittää myös hyvin kysymyksiä ja niille jatkoa. Ei kyllä itellä tulis mieleen noita kaikkea. Onhan Jukka kyllä tehnyt noita haastiksia jonkun verran niin tossa puhuu jo kokemus.
 
Jukka on tosiaan nimenomaan hyvä haastattelija. Tuossa Markon haastattelussa tuo haastattelun flow oli mahtava. Jukka aisti useasti, että Marko haluaa vielä jatkaa aiheesta eikä hypännyt itse ääneen tai vaihtanut liian nopeasti aihetta.

Kun puhuttiin vaikeista asioista, Jukka antoi Markolle rauhan puhua. Se on aliarvostettu ominaisuus.
 
Itse näkisin mielelläni kyllä Alfalandinkin haastattelun Makesta. Haastattelutyylejä on monia ja itse haastattelijan tulisi valita sopiva tyyli perustuen tietämäänsä informaatioon yms. Jukalla oli suht helppo vetää haastis, koska informaatiota Makesta on Jugilla jo valmiiksi älyttömästi. :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom