BB PRO Marko Savolainen

Pitääkö huolehtia reseptoreista jos kokoajan menee testoa milli viikkoon?
Ei pidä. Jos meillä reseptorit menisi tukkoon testosta, niin miten ne ei menis sitten murrosiässä, vaan ne jauhaa luontaisesti 30 vuotta. Eikä keho tunnista onko ulkopuolista vai ei.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei pidä. Jos meillä reseptorit menisi tukkoon testosta, niin miten ne ei menis sitten murrosiässä, vaan ne jauhaa luontaisesti 30 vuotta. Eikä keho tunnista onko ulkopuolista vai ei.
Kehon oma tuotanto tietenkin puuttuu, luteinisoiva hormoni kyllä laskee. Mutta, no alan miehistä Rich Piana kiteytti hyvin et ku kassit pitää olla korkeemmal ku lerssi ni eihä tietty sillai kai merkitystä jos testoo voi ostaa
 
Kuvasiko Mike ja Make jotain viedomateriaalia ja koska tulee ulos?
No jotta mua ei taas kuten aina syytettäisi, niin Marko ei mun viesteihin perjantaista lähtien ole vastannut, joten yksin treenasin tänään. Sori että menin lupaamaan, moni varmaan odotti ja niin itsekin. Koitan olla jatkossa lupailematta mitään.
 
Treenata ei pysty, mutta jotain muuta voidaan huomenna tehdä. Tänään ei ehtinyt ja ei tosiaan ole ollut Mike:stä kiinni
Jos aikataulut passaa, niin tuu vetämään videolle mulle olkapäätreeni. Pystyn tekeen melkolailla mitä vain, kunhan punnerruksissa järkevät painot kun niissä en korkealle halua mennä, sen verran opin kun meni rikki. Se on ihan sama mitä tuuppaat, mä teen. Olis sitten neljäs deltsitreeni tälle viikolle. Aikaa annan 30 minuuttia tuhota olkapäät.
 
Jos aikataulut passaa, niin tuu vetämään videolle mulle olkapäätreeni. Pystyn tekeen melkolailla mitä vain, kunhan punnerruksissa järkevät painot kun niissä en korkealle halua mennä, sen verran opin kun meni rikki. Se on ihan sama mitä tuuppaat, mä teen. Olis sitten neljäs deltsitreeni tälle viikolle. Aikaa annan 30 minuuttia tuhota olkapäät.

Jos kerran Make ei pysty treenaamaan, niin sillonhanei ole pakko treenaata olkapäitä? itseäni kiinnostaisi nähdä vaikka millasen käsitreenin Make sulla teettäisi.
 
Viimeksi muokattu:
Jos kerran Make ei pysty treenaamaan, niin sillonhanei ole pakko treenaata olakpäitä? itseäni kiinnostas nähdä vaikka millasen käsitreenin Make sulla teettäisi.
Tein ne tänään. Ja reisiä otan vasta alkuviikosta kevyesti kun ens perjantaina on sitten kova veto Vertin ja Katajan kanssa. Selkää tein Vertin kans taas eilen. Olkapäitä oon muutenkin takonut monta kertaa viikossa kovaa, se oli ainoa tapa miten mä ne sain kasvamaan.
 
Tein ne tänään. Ja reisiä otan vasta alkuviikosta kevyesti kun ens perjantaina on sitten kova veto Vertin ja Katajan kanssa. Selkää tein Vertin kans taas eilen. Olkapäitä oon muutenkin takonut monta kertaa viikossa kovaa, se oli ainoa tapa miten mä ne sain kasvamaan.
Onko sulla heittää tähän jotain tyyliä ennen ja jälkeen kuvia ?
 
Miksi näin ? Ihmisiä varmasti kiinnostaisi...
Teillä oli jo striimi, ei mun matskua tartte enää. Alunperin piti treenata kimpassa pitkästä aikaa ja videoida se. Ei mulla sunnuntaina enää ollut mitään intoa nähdä vaivaa kantaa kameraa ja editoida, enemmän saan keskustelua kun en kuvannut. Jos kuvaan, niin video tulee ja kaikki pitää turpansa kiinni.
 
Teillä oli jo striimi, ei mun matskua tartte enää. Alunperin piti treenata kimpassa pitkästä aikaa ja videoida se. Ei mulla sunnuntaina enää ollut mitään intoa nähdä vaivaa kantaa kameraa ja editoida, enemmän saan keskustelua kun en kuvannut. Jos kuvaan, niin video tulee ja kaikki pitää turpansa kiinni.

Olisiko tuota instaliveä mahdollista pistää jakoon ? Innolla odotellaan että saatte myös treenit videolle.
 
Olisiko tuota instaliveä mahdollista pistää jakoon ? Innolla odotellaan että saatte myös treenit videolle.
Ei se ole jaossa, en livejä jätä koskaan jakoon. Ens kerralla me tehdään podcast, Make ei enää halua vetää mitään kovia treenejä, niin niitä ei tule.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom