BB PRO Marko Savolainen

Kipi I sanoi:
Kukas vierailee ens kerralla maken treeneissä? Tomi vai Heikki vai... :D Vois innostaa useampaa ostajaa jos DVD:llä näkee mahd. monta pakkislaista treenaamassa maken kanssa :D



Jotain rajaa eipäs nyt pelleillä mielummin sitä maken reenejä katsoo ku teijän... :jahas: ps.ei millään pahalla :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ProPower sanoi:
Jotain rajaa eipäs nyt pelleillä mielummin sitä maken reenejä katsoo ku teijän... :jahas: ps.ei millään pahalla :)

Oon vähän eri mieltä. Kyllä sitä nyt pakkiksen huippuja voi siellä vierailla. Niinkun Tomi ja heikki722. Mutta tottakai kohtuudella. Maken filmihän se on. Ehkä mike ja hulkki riittää sitten...

:piis:
 
Gallupin tekeminen siittä kuinka paljon ihmiset olisivat valmiita enimmillään maksamaan CD:stä kertoisi sen hinnan mitä siittä olisi kannattavinta pyytää. Periaatteella: hinta * sen hinnan maksamaan valmiit ihmiset.
 
Animal1234 sanoi:
Oon vähän eri mieltä. Kyllä sitä nyt pakkiksen huippuja voi siellä vierailla. Niinkun Tomi ja heikki722. Mutta tottakai kohtuudella. Maken filmihän se on. Ehkä mike ja hulkki riittää sitten...

:piis:


tätä tarkoitin eli kohtuudella :thumbs:
 
Jatkuvuus sanoi:
Mites Mike ne supermassan reiskat? Onko vielä lihaa entiseen malliin. Pistä nyt edes yks sniikpiikki niistäkin?
Ei taida olla kauheasti kuvia niistä, mutta aika utopistisen massiiviset ne kyllä ovat.
 
Joku pikku traileri/teaseri ois kiva nähdä.
 
Mike sanoi:
Teaseri on tulossa. Leikkaaminen on käynnissä jo ensimmäisistä treeneistä. Pakkotoistolta voitte sitten tilata ennakkoon tuon levyn, järjestämme siitä ennakkotilauksen.

Hinnasta alustava arvio, alle 40€.

Hintakin on kohallaan! Ei paha...

Katoppa muuten Mike privaattiviestit. Piti lähettää sähköpostiin mutta menikin vähän sekasin...
 
Mike sanoi:
Ei sinne voi laittaa musiikkia, ellei sitten joku tuttu bändi tee ilmaiseksi. Musat maksaa aika perkeleesti sinne laitettuna.
http://www.teosto.fi/teosto/webpage...en.pdf!Open&cat1=&cat2=&cat4=Hinnat ja ohjeet
0,022 € / sek / kopio + tallennuskorvaus sopimuksen mukaan.

Esimerkki:
Leffan aikana soitetaan musiikkia yhteensä 30 min ja DVD:stä otetaan 500 kpl painos.

500 * 30 * 60 * 0,022 € = 19 800 € (+ tallennuskorvaukset)

Kallista? Elämä on.

Halvemmat hinnat olisi kategoriassa "opetusohjelmat", mihin tämä mielestäni ihan hyvin sopisi :D
 
Olen kyllä vakuuttunut, että ilman Pakkotoistoa Maken dvd ei olisi tällaista hypeä saanut mistään! Jo pelkästään Miken kuvat ja tämä muu hehkutus höystettynä tutuilla filmillä vierailevilla pakkiskonkareilla tuottavat lopulta Makelle paremmin tilin kuin joku pieni sponsorisopimus.
 
Jasoni sanoi:
Olen kyllä vakuuttunut, että ilman Pakkotoistoa Maken dvd ei olisi tällaista hypeä saanut mistään! Jo pelkästään Miken kuvat ja tämä muu hehkutus höystettynä tutuilla filmillä vierailevilla pakkiskonkareilla tuottavat lopulta Makelle paremmin tilin kuin joku pieni sponsorisopimus.
Itseasiassa me sponsoroimme Makea rahallisesti ja vielä mahdollisesti lisäravinteilla. Mutta se on faktaa, ettei mikään muu taho kykene tähän näkyvyyteen ja meteliin, joka on levinnyt jo jenkkeihin asti. Mulle tulee maileja jenkeistä Makea koskien. Me siis autamme Makea ihan aikuisten oikeasti.
 
Mike sanoi:
Itseasiassa me sponsoroimme Makea rahallisesti ja vielä mahdollisesti lisäravinteilla. Mutta se on faktaa, ettei mikään muu taho kykene tähän näkyvyyteen ja meteliin, joka on levinnyt jo jenkkeihin asti. Mulle tulee maileja jenkeistä Makea koskien. Me siis autamme Makea ihan aikuisten oikeasti.
Tosi hieno ele pakkotoistolta! Propsit pakkikselle. :rock:
 
Tässä on siis iso pyörä pyörimässä ihan tosissaan! Jees!!!!


Edit: Nyt vasta luin Hulkin osallistumisesta kuvauksiin ja hankintapäätös vain vahvistui...
 
Back
Ylös Bottom