BB PRO Marko Savolainen

Tämä ketju se ei koskaan petä! :)
Otsikkona on Marko Savolainen ja täällä keskustellaan painijoiden paljaista jaloista ja hikijäljistä penkissä. Kohta joku postaa uuden kuvan autosta. Laittakaa vaihtelun vuoksi kuvia oululaisista naaraista...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pysytään aiheessa.jpg
 
Minä en oikeasti ymmärrä mikä tässä foorumissa on vikana. Punttihommat kiinnosti vuosikausia ennen tänne rekisteröitymistä, mutta joka kerta kun tätä vilkasi, niin huomasi että ehkä sitä pärjää ilmankin. Eniten narsistisia harrastajia näissä lajeissa?

Kirjoittelijoiden asenne on yleisesti paskaa ja noviiseja ohjaillaan vittuilulla. Vittuilua varten pitää olla jopa oma\omia hymiöitä.

Yleensä tällaisilla vapaa-ajan sivustoilla on rennompi asenne, tai ainakin niillä mitä minä käytän.

Onhan tähän jo tottunut ja aikuisena tämmöstä jaksaa, mutta nuorena ei kyllä täältä voinut tietoa hakea.

GP97:n kunto on hieno. Vielä kun olisi korkeatarkkuuksisia kuvia.
 
Minä en oikeasti ymmärrä mikä tässä foorumissa on vikana. Punttihommat kiinnosti vuosikausia ennen tänne rekisteröitymistä, mutta joka kerta kun tätä vilkasi, niin huomasi että ehkä sitä pärjää ilmankin. Eniten narsistisia harrastajia näissä lajeissa?

Kirjoittelijoiden asenne on yleisesti paskaa ja noviiseja ohjaillaan vittuilulla. Vittuilua varten pitää olla jopa oma\omia hymiöitä.

Yleensä tällaisilla vapaa-ajan sivustoilla on rennompi asenne, tai ainakin niillä mitä minä käytän.

Tää laji vetää näitä tällaisia tyyppejä jostain syystä, et oo yksin, minunkin asiallisiin kirjoituksiin tulee aika jänniä vastauksia täällä välillä usein ne on vielä jotain samoja jotka roikkuu täällä vuodesta toiseen ja niitä jostain syystä vituttaa.
 
Minä en oikeasti ymmärrä mikä tässä foorumissa on vikana. Punttihommat kiinnosti vuosikausia ennen tänne rekisteröitymistä, mutta joka kerta kun tätä vilkasi, niin huomasi että ehkä sitä pärjää ilmankin. Eniten narsistisia harrastajia näissä lajeissa?

Kirjoittelijoiden asenne on yleisesti paskaa ja noviiseja ohjaillaan vittuilulla. Vittuilua varten pitää olla jopa oma\omia hymiöitä.

Yleensä tällaisilla vapaa-ajan sivustoilla on rennompi asenne, tai ainakin niillä mitä minä käytän.

Onhan tähän jo tottunut ja aikuisena tämmöstä jaksaa, mutta nuorena ei kyllä täältä voinut tietoa hakea.

GP97:n kunto on hieno. Vielä kun olisi korkeatarkkuuksisia kuvia.
Tuntuu, että tänne ei viitsi kirjottaa mitään, kun aina tulee joku valkoritaroimaan jos joku tekee paskaa videota ja haluut sanoa, että koitappa tehdä parempaa. Niin sitten tulee aina samat lässytykset oma vikas, mitäs katsot.. ei tämä ole huonoa itse oot.
 
No voi itkunkyynel, elama on toisinaan rankkaa,sulle. Makehan on hyva jatka, no doubt, vaikka oonkin harkkinyt. Sorry make, mut vaan kasvatettiin sillei etta naissa piireissa siliteta myota karvaan.
 
LOL Piti sanoo .e.t.t.a naissa piireissa EI siliteta myotakarvaan. Megamass! Keep upping videos and good work for bodybilding, y are the best! LOL
 
Miehestä voi olla montaa mieltä, mutta kukaan ei pysty vakavalla naamalla sanoa, että Marko ei olisi suomen ylivoimaisesti kovin kehonrakentaja. Noita vanhoja pätkiä ja kuvia kun Makesta katsoo, niin onhan siinä valovuoden ero näihin suomen "huippuihin" tällä hetkellä.


0.jpg
 
Jeps tuli äsken katseltua monta Savolaisen vanhaa treenipätkää youtubesta. Mietin samalla että jospa tälläinen Marko Savolainen olisikin ilmestynyt vasta 2017 ja saanut vielä jollain ilveellä Anabolic chickenit Kuwaitista niin perkele! Ja toki joku tuntuma pt messiin niin paikatkin kestäis.
 
Muistan junnuna olin kai tokalla luokalla, mutsi kysy jätetäänkö tollanen tupsu, olin että ok, seuraavana päivänä koulussa armoton vittuilu, lähti aika hätäseen helvettiin :D
Meillä oli joku sairas aikakausi kun muuten pää piti olla sänki mutta piti jättää töyhtö etupuolelle juuri hiusrajan alun kohtaan. Sain faijalta 500 markkaa että ajelin sen hirvityksen pois.

Ja ei en ollut koulun ainoa jolla tuommonen oli.
 
Jeps tuli äsken katseltua monta Savolaisen vanhaa treenipätkää youtubesta. Mietin samalla että jospa tälläinen Marko Savolainen olisikin ilmestynyt vasta 2017 ja saanut vielä jollain ilveellä Anabolic chickenit Kuwaitista niin perkele! Ja toki joku tuntuma pt messiin niin paikatkin kestäis.
Mitkä vitun anabolic chickenit? Luuletko että Marko on naturaali tuossa kuvassa vai mitä?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom