BB PRO Marko Savolainen

Menin kyllä sanattomaks, kokoo löytyy niin perkeleesti. Tätä oon kyllä oottanu, ihan oman motivaationkin kannalta... Kovia treenejä edelleen Markolle! :rock:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dvd on pakko-ostos. Uskon, että videon takana olevat henkilöt tietävät, kuinka kuvata kunnon treenivideo.

Kuva Makesta on JÄRKYTTÄVÄ, odotan innolla, että ulkomaisilta foorumeilta saa lukea kauhisteluja ja muita kannustavia kommentteja (who's this monster!?) :worship:

Tsemppiä Makelle, mikäli sitä en ole toivottanut missään threadissa.
 
Onko niillä muilla forumeilla juttua Makesta? Pistäkääs linkkiä jos löytyy.
 
Todella kova on kunto :worship: Lyhyessä ajassa saatu paljon aikaan.. Jaksamista ja kovia treenejä! Kaikki mahdolliset video pätkät Makeen liittyen oon netistä etsinyt ja on tallessa. Lunnollisesti DVD on siis pakko ostos!

AK_ sanoi:
Onko niillä muilla forumeilla juttua Makesta? Pistäkääs linkkiä jos löytyy.
http://www.musclemayhem.com/forums/showthread.php?t=30805
 
Moni on puhunut warettamisesta. Itse olen warettanut bodyleffoja, mutta esim. Vilposen leffan ostin ihan aitona kaupasta kyseisen henkilön tukemisen takia ja niin aioin tehdä Maken leffankin kohdalla. Suomalaista kehokulttuuria pitää tukea ja ei näitä suomi body dvd:tä ole koskaan liikaa.
 
Kovassa kunnossa Savolainen on! :thumbs: DVD on pakko ostos! (39 euroa olis aika hyvä hinta) Onko tietoa, että tuleeko KP Ourama olemaan videolla. Ouramahan on Markon tukija ja taisi olla myös valmentaja.
 
Juu, tämän videon kohdalla pitäkäämme Markon uran kunniaksi waretus minimissä. Tukekaa symppistä Makea ja ostakaa video. Pakkotoisto myy sitä luonnollisesti, mutta eniten autatte Makea ostamalla sen hänen omilta sivuilta kun ne saadaan pystyyn. (ei mitään perinteistä kauppiaan puhetta).
Itse voin sanoa, että olen mukana tässä täydellä sydämellä ja ihan pyyteettömästi pyrin auttamaan Makea. Pakkotoisto Oy jeesaa tarpeen mukaan menossa. Toivon mukaan Pakkotoisto.com on se media, mistä saatte ensimmäisenä kuulla Maken tekemisistä. Eli tuetaan yhdessä Megamassaa paluussa. Sen haluan sanoa, että mua ei olla kutsuttu mitenkään Maken dvd projektiin mukaan, enkä siitä taloudellisesti hyödy, olen vain mennyt sekaan ja dokumentoin harvinaislaatuiden projektin. Make on ottanut mut vastaan mukavasti, eikä potkinut vittuun sieltä pyörimästä. Tässä faneille lisää pökköä pesään.

Supermassa ja sanojensa mukaan tässä edetään vielä käsijarru päällä!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi pyhä jumala :eek: (uskovainen en ole)
 
Tuohon kuvaan ei voi sanoa yhtään mitään!


Kyllä voisi jos osaisi...Jumalauta! Toivottavasti Marko nyt alkaa tekemään tuhoa ammattilaislavoilla, edellytyksiä kyllä on!! Mikä sonni!
 
Suomen ehdoton lahja kehonrakennukselle numero yksi! oon seuranu Maken uraa vuojesta -93, eipä voi toivoa muutakun että vihdoinkin alkais oppi rahoja tulee takasin, kunha lavalle astuu..voi vaan kuvitella kuinka helvetin palijo tuota dvd:tä lähtee maailmalle, englannin kielinen tekstitys ois varmaa paikallaan. Makea tukeakseni omalta osaltani ostan ihan varmasti!!
 
Voe perkele, minkä kokoinen Marko on! Ei oo turhaa Supermassa äijän lempinimenä!
Tuota ei voi jättää ostamatta, Savolaisen kirja oli jo kova juttu mutta toi dvd on ihan must.

edit: typot
 
Tulee vilunväreitä kun katselee näitä uusia kuvia!! Ei ole kovin moni urheilija tehnyt yhtä kovaa vaikutusta meikäläiseen! Ihan pirusti onnea ja menestystä jatkoon!!
 
Back
Ylös Bottom