BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä välissä se Markon video/vastine oli? Hänhän lupasi päivittää kuulumisia, joita täällää fanit odottavat.

Niin maailma muuttuu. Tuhansia vuosia sitten eräs aramenialainen herra lupasi palata takaisin ja odottajien vuosta syntyi oma uskontonsa.
Mitähän syntyy Markon kommenttien odottajista? 2000 vuotta on lyhyt aika.
 
Ois pitänyt katsastaa 29.5 mennessä.... lipsahtanut hiukan pitkäksi!
Katsastettu sitten 1.9.2016 ja saatu kilvet takasin.
Näin siis "THE BRAND YOU CAN TRUST"
Vittu että porukka repesi nauramaan, kun avasin sivun http://supermassnutrition.com/ siinä oli kyllä teholle lähtö lähellä :hyper:
MIkä mahtoi olla viestin tärkein osuus? Noin niiku omasta mielestä?
 
Eipäs ois tullu itelle mieleen että firman slogan ja palvelulupaus liittyy myös firmaan osallisten yksityiselämän sotkuihin! Aika kova lupaus jo, varmasti ainoa firma markkinoilla!
 
MIkä mahtoi olla viestin tärkein osuus? Noin niiku omasta mielestä?
Että jonkun narkkarin vittu 20 vuotta vanhalla pose kuvalla myydään pulvereita isolla voitolla ja firman päämainosmies ajaa milloin katsastamattomalla ja milloin käyttökiellossa olevalla autolla puuhun tai ainankin lähelle puuta.
Takaan ettei ainakaan tuotteiden myynti nouse!
Onneksi en ole ikinä ostanut mitään ko. tuotteita ja nyt en varmasti tule ostamaan.
Ostakaa te senkin edestä, niin saatte Markon jaloilleen taas.
 
Eipäs ois tullu itelle mieleen että firman slogan ja palvelulupaus liittyy myös firmaan osallisten yksityiselämän sotkuihin! Aika kova lupaus jo, varmasti ainoa firma markkinoilla!
Eikö tuo surullisen kuuluisa BMW ole firman liikkuva mainos ja käyntikortti... vai onko siihen tyhjästä ilmestyneen nuo ISOT mainokset?
Tiedät itsekin, kunhan vaan haluat vängätä vastaan :anssi:
 
Että jonkun narkkarin vittu 20 vuotta vanhalla pose kuvalla myydään pulvereita isolla voitolla ja firman päämainosmies ajaa milloin katsastamattomalla ja milloin käyttökiellossa olevalla autolla puuhun tai ainankin lähelle puuta.
Takaan ettei ainakaan tuotteiden myynti nouse!
Onneksi en ole ikinä ostanut mitään ko. tuotteita ja nyt en varmasti tule ostamaan.
Ostakaa te senkin edestä, niin saatte Markon jaloilleen taas.

Taas piti käydä purkki prezonea hakemassa. On se vaan niin toimivaa. :)
Suosittelen sinullekkin. Laita vaikka valmiina liuoksena esarin alle, josko hiekka irtoaisi.
 
ai saakeli tää homma menee tunteisiin. Tai sitten täällä tarkoituksella dissataan jonkun kilpailevan ravinnefirman toimesta. Olisi aika ala-arvoista, mutta niin on moni muukin juttu nykymaailmassa etten sinänsä ihmettelisi.
 
Edelleenkään en saanut vastausta miksi Markon henk.koht. hölmöilyt liittyy Supermassin sloganiin. Tunteenpurkaus ei korvaa argumenttia.
 
Taas piti käydä purkki prezonea hakemassa. On se vaan niin toimivaa. :)
Onhan se toimiva, mulle riittää reilu puolikas annos, on se annosteluohje niin reilu. Intra watermelon on kanssa parasta mitä rahalla saa, ihan kuin mehua joisi.
 
Ei noi Markon toilailut tee noista toimivista hyvistä lisäravinteista yhtään huonompia. Itsellä Prezone käytössä ja hyvin toimii.
 
Vähän ylihintasia ja periaatteesta en enää osta. En halua tukea yritystä jonka keulahahmo sekoilee piripäissään.

Miten olis jos perustais topicin "Eettisesti hyvät lisäravinteet"? Mulla on heti paljastus sinne kun olen nähnyt toisen lisäravinnemerkin keulakuvan juoneen humalahakuisesti... Sen jälkeen ei enää tullut buusterista semmoista buustia kun takaraivossa vaivasi vaan flashbackit tyhjistä olut- ja viinapulloista. :(
 
Itekki oon harkinnu lähes kaikkien lisäravinteiden lopettamista kun keulahahmot on vissiin roinaajajia ja itse en :D
Lisäks ongelmana on tuo sama alkoholi mitä varmaan monet keulakuvien takana olevat tyypit saattaai käyttää...(en tiedä tästäkää) en tue sitäkää.
Joskus kelailin että maailma on kultaista sadetta ja sateenkaaria täynnä, sit tajusin että vittu oon väärässä :D

Ihan kiva ois kyllä kuulla Markosta, jos tulis esiin ja sanois "vähä" meni asiat vituiks ja piriä nokkaan heh, koitetaan pikkuhiljaa nousta tästä suosta jotenkin, Ihmiset antais varmaan ablodit ja kohta olis kaupugneissa vaan enempi supermäss pipoo ja paitaa liikkeellä. Jonku itsesääliverhon takana piilossa oleminen vaan pahentaa kaikkea.
Tosin eihä mulla oo mitään hajua missä mennään, ku herrasta ei oo kuulunut mitään, ja onko sellaisessa suossa mistä ei voi nousta, vaikka kuinka huutais kurkku suorana NEVER GIVE UP MULLA OLI ROLEX JA BMW!!

Voimia kuitenki.



ps. en oo koskaan ostanu supermass tuotteita koska ne on omasta mielestä ylihinnoteltuja laatuunsa nähden. Boosteri mikä ei oo stimulanttivapaa kyllä ihan ok.
 
Miten olis jos perustais topicin "Eettisesti hyvät lisäravinteet"? Mulla on heti paljastus sinne kun olen nähnyt toisen lisäravinnemerkin keulakuvan juoneen humalahakuisesti... Sen jälkeen ei enää tullut buusterista semmoista buustia kun takaraivossa vaivasi vaan flashbackit tyhjistä olut- ja viinapulloista. :(

Ja sun mielestä yhden/kahden illan dokaaminen on sama asia kuin tässä huhuttu viikkojen/kuukausien spiidiputki, myymälöistä rullattu tekniikka, ajo-oikeudettomalla autolla ajo ja epävirallisen perintätoimiston saaminen peräänsä? Onko sulla jotenkin kosketus reaalimaailman kadonnut?
 
Back
Ylös Bottom