Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otahan Timo yhteiskuva Maken kanssa ja pistä tänne näytille. Nähtäis vähän Maken nykyistä kuntoa.
"Tottakai paikalla ollaan. Helsingistä just hyppäsin junaan ja kohta Lahdessa. Tulkaahan juttelemaan ja ennen kaikkea hyödyntämään messutarjouksia. Huippu-uutuustuotteet myös mukana!"
"Ja kaikista spekulaatioista mitä netissä on ollut, on nyt mahdollisuus tulla kysymään ihan henk kohtaisesti, niin ei tarvi olla huhujen varassa"
Maken Facebook-sivulta.
Mä luulen, että siitä kuvasta kansa tölläisi enemmänkin, että onko Timo Rauta niin rautaisessa kunnossa kuin yleinen viestihistoriansa kaiken ja kaikkien kritisoinnissa antaisi ymmärtää. Epäilen.
mun tyyliin ei kuulu pyydellä mitään vitun yhteiskuvia keltään missään jauhokioskilla.Mä luulen, että siitä kuvasta kansa tölläisi enemmänkin, että onko Timo Rauta niin rautaisessa kunnossa kuin yleinen viestihistoriansa kaiken ja kaikkien kritisoinnissa antaisi ymmärtää. Epäilen.
Kenen maken sivulla? Ei ainakaan Savolaisen sivuilla ollu...jospa niitäkin on useampia sitten...
Näkikö kukaan Makea expoilla ? En mä ainakaan nähnyt ku kävin supermass standilla kattomas ennen cbb kisojen alkua ja kehonrakennus sarjojen jälkeenkään.
Näkikö kukaan Makea expoilla ? En mä ainakaan nähnyt ku kävin supermass standilla kattomas ennen cbb kisojen alkua ja kehonrakennus sarjojen jälkeenkään.
Ei näkynyt Markoa expoilla. Tai en ainakaan itse nähnyt.
me ollaan jo vedety jo pohjia myöten et tuskinJäiköhän Make stadiin ottaa kuppia
joutuu nyt tana.valvoo ja kyttää teitin viestejä markon ikä-toveri mut.rakkaudesta kehonrakennukseen veljet
Laitapa korkki kiinni tältä erää.
Eipä näkynyt Makea expoilla. Kysäisinkin ständillä, onko Makesta tietoa ja onko tulossa. Vastaus oli että on kipeänä / ei ole terveenä.