BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Otahan Timo yhteiskuva Maken kanssa ja pistä tänne näytille. Nähtäis vähän Maken nykyistä kuntoa.

Mä luulen, että siitä kuvasta kansa tölläisi enemmänkin, että onko Timo Rauta niin rautaisessa kunnossa kuin yleinen viestihistoriansa kaiken ja kaikkien kritisoinnissa antaisi ymmärtää. Epäilen.
 
"Tottakai paikalla ollaan. Helsingistä just hyppäsin junaan ja kohta Lahdessa. Tulkaahan juttelemaan ja ennen kaikkea hyödyntämään messutarjouksia. Huippu-uutuustuotteet myös mukana!"

"Ja kaikista spekulaatioista mitä netissä on ollut, on nyt mahdollisuus tulla kysymään ihan henk kohtaisesti, niin ei tarvi olla huhujen varassa
1f609.png
"

Maken Facebook-sivulta.

Kenen maken sivulla? Ei ainakaan Savolaisen sivuilla ollu...jospa niitäkin on useampia sitten...
 
Mä luulen, että siitä kuvasta kansa tölläisi enemmänkin, että onko Timo Rauta niin rautaisessa kunnossa kuin yleinen viestihistoriansa kaiken ja kaikkien kritisoinnissa antaisi ymmärtää. Epäilen.

Jos mietit sitä naaraiden määrää, joka Raudalla on tuollakin hoideltava, ei siinä minkään maken tai muiden kanssa ehdi juuri turista eikä kissaa sanoa...se on armotonta menoa eka sekunnista alkaen...
 
Näkikö kukaan Makea expoilla ? En mä ainakaan nähnyt ku kävin supermass standilla kattomas ennen cbb kisojen alkua ja kehonrakennus sarjojen jälkeenkään.
 
Näkikö kukaan Makea expoilla ? En mä ainakaan nähnyt ku kävin supermass standilla kattomas ennen cbb kisojen alkua ja kehonrakennus sarjojen jälkeenkään.

Ei näkynyt Markoa expoilla. Tai en ainakaan itse nähnyt.

Ei näkyny yhtään missään vaikka messuja tuli kierrettyä ysistä iltaan saakka
 
Eipä näkynyt Makea expoilla. Kysäisinkin ständillä, onko Makesta tietoa ja onko tulossa. Vastaus oli että on kipeänä / ei ole terveenä.

Todella hienoa toimintaa, kun luvataan tulla paikalle ja päivitetään vielä facebookkiin, että juuri hypätty junaan ja kohta lahdessa. Ihme juttu, että siinä junassa ollessa ehtii sairastua.

Itse olen kyseisistä Supermass Nutritionin tuotteista siirtynyt toisen yrityksen tuotteisiin ja se on varmaa, että en enää ikinä kyseisiä tuotteita osta edes alennuksesta, kun ei asiakkaita/faneja arvosteta pätkääkään ja huijataan suorastaan.
 
Back
Ylös Bottom