BB PRO Marko Savolainen

Onko Marko jo itse nähnyt tuon Lui Marcon videon, ei ainakaan ole kommentoinut tänne mitään.
Olen nähnyt. Hauskan kuuloinen kaveri ja mukava kun jutun oli tehnyt
Ihmeen sekasin nuo meni tuolla maailmalla vanhoista videoista Hyvältä kyllä tuntuu varsinkin nykyhuippujen kommentit. Myös Phill Heat otti kantaa (en kyllä varma onko hänen viralliset sivut)
 

Liitteet

  • Screenshot_2016-03-27-19-31-35.png
    Screenshot_2016-03-27-19-31-35.png
    501,8 KB · Katsottu: 1 639
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Markolle kysymys: miten päädyit aikoinaan niin mojoviin uni- ja lepomääriin mitä sinulla oli? Oliko se vain päätös että siihenkin osa-alueeseen panostetaan täysillä, vai onko sinulla aina ollut hyvät unenlahjat tahi alkoiko treenit olemaan niin rajuja palautumiselle, ettei muuta vaihtoehtoa tai vähempiä unimääriä voinut vain olla?
 
Luimarco on isoin kehonrakennuksen somettaja. Markolle tiedoksi. Yli 400k seuraajaa per kanava jne.

Ja toi Heath on Heath itse. Ja Philhän on vieläpä itse yksinään vastuussa somestaan, näin on kertonut.
 
Make tulee tänne vastailee kunhan ensiksi lanseeraa jonkun uuden TEHOJUOMAN meille tavallisille kuolevaisille! Ps. Anteeksi pääsiäis kännit... :pano:
 
Saamarin pappi ykkösenä! Kaverilla on hyvät kädet mutta ei mitenkään voi olla parhaat! Ps. Olen inhonnut hänen huvittavia mittasuhteita aina niin paljon etten vaan vissiin ole huomannut noita "maailman parhaita käsiä"
 
Saamarin pappi ykkösenä! Kaverilla on hyvät kädet mutta ei mitenkään voi olla parhaat! Ps. Olen inhonnut hänen huvittavia mittasuhteita aina niin paljon etten vaan vissiin ole huomannut noita "maailman parhaita käsiä"

No johan nyt. Lyhyet raajat ja pitkähkön oloinen torsoko sinua Papissa närästää? Minusta Leen muottiin nuo juuri sopii, johtuen paljolti siitä, että selkä on silti kova, mikä ei pitkätorsoisilla ylhäältä latsit lähtevillä ole kovin yleistä.
 
No jos siinä olis lukenut: "Supermassalta tuli uusi kirja", kovinkaan moni ei olis kyseistä linkkiä avannut
Juurikin noin. Repäisevillä otsikoillahan ne niitä juttuja ja nettiklillauksiansa myy...
 
Ihan vaan tuohon juttuun viitaten. Ruoka-aineet oli varmaankin pitkälti samoja koko ajan, niin miksi hänen piti siellä kaupassa olla edes mukana, olisi sekin energia jäänyt treenaamiseen? Ettei ois vähän lapinlisiä ja värityskynää pistetty peliin, et saadaan näkyvyyttä ja juuri tämänkaltaista otsikointia ja buffattua kirjaa?
 
Back
Ylös Bottom