mitta82
Banned
Markon vinkit takareiden poseeraukseen.
mahtaa olla vaikea löytää sopivia farkkuja :D
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Markon vinkit takareiden poseeraukseen.
Vitargo vs OsmoPure tullaan selvittämään.
mahtaa olla vaikea löytää sopivia farkkuja :D
Sovittiin myös Mähösen Akin kanssa, että tehdään blogi missä puhutaan dopingista rehellisesti ja kaikesta muustakin. Tuosta voi tulla pitkä keskustelu
En nyt haluaisi olla ilonpilaaja mutta varmaan testaatte labrassa noiden osmolaliteetin ja glukoosipolymeerien koon? Jos osmolaliteetti samaa luokkaa ja polymeeri OsmoPuressa yhtä isoa kuin Vitargossa niin nuot ovat jo kaksi asiaa mitkä saavat ihmiset uskomaan osmon olevan lähes yhtä hyvä.
Täys labratesti ehkä vakuuttaa ihmisiä, mutulla ei nyt kyllä pitkälle Manninen pötki, sen verran typerääkin juttua siltä tullut.
Kommentti olikin lähinnä Mannisen suuntaan tarkoitettu, jos hän mutulla ilmoittaa jotain niin sitä harva uskoo tällä foorumilla. Julkistettu labratesti sen sijaan on jo uskottavampi...
Itselläni ollut käytössä treenin ympärillä reilun 200g hiilaria, sekä maltoa, osmoa että vitargoa ja mitään eroa en ole huomannut mihinkään suuntaan.
Malto ei itselläni imeydy...jää vatsaan pyörimään.
Täällä ainakin ainakin yksi innokas odottelija kuulemaan Mähösen ja Maken roinakeskustelua. Veikkaan, että mun lisäksi kiinnostuneita aiheesta lienee pari tuhatta muutakakin!!
Jos mahdollista, niin käsitelkää Mähösen kanssa myös muita lajeja dopingin osalta, jos on aikaa ja jaksosta ei tule siten liian pitkä.
eikö se menis vähän arvailun puolelle? jos oletetaan ettei kummallakaan ole mitään sisäpiirintietoa muista lajeista..
No kyllä. Saa olla vaikka nelituntinen video.
Markolla voi kamppailu-urheilun puolelta ollakin, itse harrastellut ja kavereista löytyy varmasti. Voin toki olla väärässäkin.
Markolla voi kamppailu-urheilun puolelta ollakin, itse harrastellut ja kavereista löytyy varmasti. Voin toki olla väärässäkin.
Ei ainakaan Kickboxing Teamista. Sen voin sanoa aivan varmasti että yksikään kilpailijamme ei käytä dopingia ja jos joku käyttäisi niin kenkää tulisi seurasta ja vauhdilla.