BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Make ite kirjoittelemaan, Anssi vois ohjata Maken tänne, niin tehdään profiili ja komia avatar.

Joo olis hienoa saada Marko tänne kirjoittelemaan. Kuulis sen näkemyksiä vähän enemmän.

Mun mielestä Makella on aivan älyttömästi potentiaalia ammattilaisena. Onhan tässä väläytelty muitakin nimiä, mutta aivan turha laittaa ammattilaistasolle mitään "rantabodareita"!!!!
Makelle kunnon tuki taakse ja jos/kun motivaatio on kohdallaan niin sitten tapahtuu.
Olen kilpaillut (no siinä ei paljon tarvinnut kilpailla) Makea vastaan, mutta suoraan sanoen mulla tuli ÄITIÄ IKÄVÄ!!
 
:worship: SUPERMASSA MAKE :worship:
Oon lukenu sen kirjan varmaa yli tuhat kertaa,toivottavasti MAKE pääsis uudestaan kuvioihin mukaa...ONNEA MAKELLE! :thumbs:
 
Mike sanoi:
Make ite kirjoittelemaan, Anssi vois ohjata Maken tänne, niin tehdään profiili ja komia avatar.

Joo, kysyn Makelta.

PS. Twinlab USA tarjosi viisinumeroisella summalla ravinteita vuodessa, joten lisäravinteista ei tule ainkaan olemaan pulaa (jos Make siis sen hyväksyy) :)
 
Joo olishan se hienoa, kun make pääsis kuntoon taas ja lavalle. Geeneistä homma ei ainakaan ole kiinni. :thumbs:
 
ai saatana! Toivottavasti toi juttu on totta eikä mitään salilegendaa.. no oli tai ei, tsemppiä makelle!
 
We want supermassa!
Täältä 100% tuki markolle!
Takaisin kehiin vaan näyttämään että osataan sitä täällä suomen maallakin:)
This is the only guy an earth who can beat even Ron Coleman!
 
Massa

On Massa-Make ainakin kadonnut tuolta susiteetin narikasta. Viime kesänä näin baarissa ja kysyin, että ootko Make lopettanut, ja ilmotus kuului: "en ole".
Eli mahollisesti mies hautoo tosissaan jotakin.
 
Anssi Manninen sanoi:
Joo, kysyn Makelta.

PS. Twinlab USA tarjosi viisinumeroisella summalla ravinteita vuodessa, joten lisäravinteista ei tule ainkaan olemaan pulaa (jos Make siis sen hyväksyy) :)

Jos toi "viisinumeroinen summa" ei oo vitsi, niin siinä on muuten proteiini poikineen. :)

Onko vitsi?
 
Enpä usko

Enpä usko että tämä kaveri vitsailee Twinlabilla, on sen verta kova puurtaan töitä. Sattuu olemaan isosiskoni ukko, ja vietin heidän huushollissaan Long Islandilla joulun ja uuden vuoden. Tosin silloin ei puhut mitään tästä Super-Massan jutusta.
 
Back
Ylös Bottom