BB PRO Marko Savolainen

Mä en tiedä miten sä Ertsi luet tuota jos sä et muka tajua mitä kohtaa Kalju kommentoi, olihan siinä ihan selvästi BA:n oma arvotus mukana. Tuskin kukaan äidinkielenään suomea puhuva(?) vahingossa tuollaisia lapsuksia tekstiinsä jättää, kyllä siinä ihan selvästi haluttiin kertoa mitä mieltä uskovaisista on.

Terveisin ateisti jota ei kiinnosta muiden uskomukset tippaakaan, uskokoot mihin haluavat tai olkoot uskomatta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinulla on kyllä aika tolloja mielipiteitä usein näissä.

En itse kuulu kirkkoon, mutta ateistien/skeptikkojen/tiedehörhöjen touhu on usein kauheampaa seurattavaa kuin uskovaisten.

En tiedä trollaako, en tunne tyyppiä. Minusta vaan aika törkeää kommentointia.
Joo nämä himo-ateistit eivät tajua että käyttäytyvät ihan samalla tavalla kuin himo-uskovaiset. Hirveä itku heti jos joku vihjaakin jotain uskonnosta, sama sitten toisinpäin himo-uskovaisilla. Sovitaanko että jokainen on uskomatta tai uskoo mihin haluaa?
 
Tästä Maken ketjustahan tuli varsinainen Maailmakatsomus thread..
 
Tuntunee elävän vähän hiljaiseloa sen viime kisahärpäkän jäljiltä mikä nyt on aivan ymmärrettävää, keskittynee enemmän valmentamisiin jne. tällä hetkellä :D Toivottavasti on kuntoutunut kunnolla niistä ongelmista joita dietillä ilmaantui ja pystyis ainakin normaalia elämää elämään jos kroppa ei kovia treenejä kestä vielä. Joku oululainenhan vois tähän kommentoida kuinka usein Makea salilla näkyy niin tiedettäis hiukan missä mennään :D
 
ajatelkaapa jos se antaa lepoa elimistölle tai on vaihtanut salia... siinäpä purtavaa pariksi vuodeksi tän muutaman keksimän "uskoon tulon" ja "itsetuhoisuuden" lisäksi...
 
Make taitaa olla vaan reenitauolla, kun ei jaksa "natikkana" nyt reenata. Muun muassa Levronehan piti taukoa reeneistä ja kuureista aina kisojen jälkeen. Makella varmaan sama juttu.
 
Sinulla on kyllä aika tolloja mielipiteitä usein näissä.

En itse kuulu kirkkoon, mutta ateistien/skeptikkojen/tiedehörhöjen touhu on usein kauheampaa seurattavaa kuin uskovaisten.

En tiedä trollaako, en tunne tyyppiä. Minusta vaan aika törkeää kommentointia.

Ihan vaan sillä, että jengiä varmaan kiinnostaa enempi ne treenijutut ku henkilökohtaset uskonasiat?
 
No mua ainakin kiinnostaa noi treenikuulumiset enempi, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että Make ois paska jätkä.

Vittu mitä urpoja täällä kyllä on :D

Tämänkin ketjun idea on kadonnut aikapäiviä sitten. Ennen puhuttiin treenistä jne. nyt kokoontuu raamattupiiri tänne päivittelemään jotain facebook päivitystä. Ja ihmettelemää jos kommentit on jotain muutaku hienoa Make tms. Make itsekin kestää kritiikkiä ja pitää sitä hyvänä asiana, ni muutama apina täällä jaksaa aina itkeä jos ei satu pitämään vaikka Savolaisen käyttämästä vessapaperimerkistä.
 
No mua ainakin kiinnostaa noi treenikuulumiset enempi, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että Make ois paska jätkä.

Vittu mitä urpoja täällä kyllä on :D

Tämänkin ketjun idea on kadonnut aikapäiviä sitten. Ennen puhuttiin treenistä jne. nyt kokoontuu raamattupiiri tänne päivittelemään jotain facebook päivitystä. Ja ihmettelemää jos kommentit on jotain muutaku hienoa Make tms. Make itsekin kestää kritiikkiä ja pitää sitä hyvänä asiana, ni muutama apina täällä jaksaa aina itkeä jos ei satu pitämään vaikka Savolaisen käyttämästä vessapaperimerkistä.

Luojan kiitos ymmärrät itseironiaa. Vaikka Make onkin tullut suuren kansan tietoisuuteen salimunkkina, niin vailla mitään tietoa luulen, että hänellä saattaa olla ystäviä, joita kiinnostaa muut asiat Maken elämässä kuin hauberitreenit ja uskon, että Maken elämässä on muitakin asioita kuin treeni-lepo-ravinto -trio. En tiedä, enkä jaksa kaivella, mutta epäilen, että Make ei ole tehnyt Facebook-profiilia vain palvellakseen fanipoikia salipäivityksillään.

Itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnosta vitunkaan vertaa, kiinnostaako ketään mun päivitykset/jutut missään, mutta julkaisen niitä joko vittuillakseni, läpällä tai tiedottaakseni muita.
 
Sen verra kommentoin tätä uskonasiaa että kukin uskokoon mihin haluaa, siis ihan helvetti MIHIN vaan! Sitte mennään rajan yli kun toisille ruvetaan tunkemaan kurkkuun omaa uskoa sinä ainoana oikeana. Suurin osa maailman ongelmista johtuu rahasta ja uskosta, jos kaikki uskois vaan siihen omaan uskomiseensa ja ei puuttuis muiden uskomisiin ni asiat ois simppelimmin.

Toivottavasti makella on kaikki hyvin ja palaa ennen pitkää lempihommansa pariin, eli reenaamaan! Risti kaulassa tai ei.
 
Back
Ylös Bottom