BB PRO Marko Savolainen

Millä perusteella? Kysyn ihan mielenkiinnosta enkä päätä aukoakseni

uskon, että ei saavuta "omasta mielestään" tarpeeksi hyvää kondista, jotta viitsii astella kisalavalle, tämä siksi, koska joutuu himmailemaan.. Mutta toivon toki, että lavalla vielä nähtäis (oma terveys kuitenkin etusijalla), edes guestposet fanien iloksi..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varaosat rupeaa reistaamaan kuivattelun vuoksi, siinä vaiheessa kannattaa varmaan jättää homma kesken.. Olisi mukava kuulla markolta itseltään mitä on suunnitelmissa tulevaisuudessa jos nyt munuaiset rupeaa reistaamaan ennen nordiccia, entä jos ei rupea reistaamaan vaan toimii kun rasvattu eikä mitään ongelmaa?

Kyllähän se yhessä haastattelussa kerto että tulevaisuudessa on jotain projekteja tulossa. Kehoiluun liittyviä mutta ei enempää paljastanut.
 
Nyt otetaan järki käteen ja lopetetaan moralisointi - heittäköön se ensimmäisen kiven, jolla siihen on varaa!

Marko tekee omat valinnat elämässään niin kuin jokainen meistä - joku roinaa, joku tupakoi, joku dokaa, joku vetä mässyä, joku ajaa ylinopeutta, joku ajaa autolla parin bissen jälkeen,
joku ajaa ilman turvavöitä ja joku juoksee karkuun koko elämänsä eikä ikinä saavuta mitään, joku uskaltaa ottaa turpaan ja kävellä päin seiniä ja oppii niin uusia valintoja saavuttaa haluamansa.

Meillä on harvassa lahjakkaita ja tinkimättömiä kehonrakentajia ja tämä mies ansaitsee hatun nostamisen meiltä kaikilta.

Marko, ainoa toivomukseni sinulle on, että jatka valitsemallasi linjalla aina tappiin saakka, oli se sitten vaikka shakin pelaamista.

Ja muille ohjeeksi että vaietkaa ellei ole muuta mielessä kuin tikulla paskan kaivaminen.
 
Jos munuainen pettää jälleen, niin miksei jatkaisi lajia sitten kolmannella? Tai neljännellä?

Voi olla vähän saatanan vaikea päästä uudestaan odottamaan siirrännäistä jonoon, jos yhden pilaa "tietoisesti".

Mutta sikäli kun käsitän ja olen Markon viestejä lukenut, niin eiköhän asia ole hänellä tiedossa. Ja järjettömässä kunnossahan tuo on, kun salilla vastaan tulee.
 
Nyt otetaan järki käteen ja lopetetaan moralisointi - heittäköön se ensimmäisen kiven, jolla siihen on varaa!

Marko tekee omat valinnat elämässään niin kuin jokainen meistä - joku roinaa, joku tupakoi, joku dokaa, joku vetä mässyä, joku ajaa ylinopeutta, joku ajaa autolla parin bissen jälkeen,
joku ajaa ilman turvavöitä ja joku juoksee karkuun koko elämänsä eikä ikinä saavuta mitään, joku uskaltaa ottaa turpaan ja kävellä päin seiniä ja oppii niin uusia valintoja saavuttaa haluamansa.

Meillä on harvassa lahjakkaita ja tinkimättömiä kehonrakentajia ja tämä mies ansaitsee hatun nostamisen meiltä kaikilta.

Marko, ainoa toivomukseni sinulle on, että jatka valitsemallasi linjalla aina tappiin saakka, oli se sitten vaikka shakin pelaamista.

Ja muille ohjeeksi että vaietkaa ellei ole muuta mielessä kuin tikulla paskan kaivaminen.

supermassa on kova äijä mutta nää sen stanit liittyy näemmä foorumille ihan vaan puolustuspuheenvuorojen takia. Awesome meininki :rock:
 
Ei liity...Olin pitkään poissa forumilta kirjoittaen aikaisemmin nimim. JeremyIronheart. Nyt vaan tuli mitta täyteen mm. Markoon liittyvien kirjoitusten osalta ja oli pakko palata.

Ja kirjoitin vain sen, mitä monet muutkin ajattelevat.

Siirrännäisiä on monella muullakin ja vuosien sopeutumisen jälkeen on useimmilla pyrkimys jatkaa entistä elämäänsä pienin mahdollisin muutoksin verrattuna aikaisempaan elämään.

Joten voit lopettaa stanittelut ja ottaa asiat asioina.

Nämä morasiloinnit kun on yhdellä kerralla ymmärretty eikä niitä tarvitse jatkaa - muistutat jankuttavaa akkaa!!
 
Ei liity...Olin pitkään poissa forumilta kirjoittaen aikaisemmin nimim. JeremyIronheart. Nyt vaan tuli mitta täyteen mm. Markoon liittyvien kirjoitusten osalta ja oli pakko palata.

Ja kirjoitin vain sen, mitä monet muutkin ajattelevat.

Siirrännäisiä on monella muullakin ja vuosien sopeutumisen jälkeen on useimmilla pyrkimys jatkaa entistä elämäänsä pienin mahdollisin muutoksin verrattuna aikaisempaan elämään.

Joten voit lopettaa stanittelut ja ottaa asiat asioina.

Nämä morasiloinnit kun on yhdellä kerralla ymmärretty eikä niitä tarvitse jatkaa - muistutat jankuttavaa akkaa!!

Ei ne moralisoinnit maailmasta lopu yhdellä kertaa, muutenhan asiat olisivat tulleet käsitellyiksi jo tuhansia vuosia sitten. Epätasaisin väliajoin ihmisillä on tapana nostaa milloin mikin asian pöydälle ja aloittaa asiasta jaanaaminen. Ja onhan tähänkin tapaukseen liittyvät kiemurat aika mielenkiintoisia. Olisi tietysti aika valaisevaa kuulla mitä Savolainen itse asiasta tuumailee.
 
Mutta Maken threadissa tämä munuaisvalitus on melko jatkuvaa. Ei kyllä kiinnosta pätkääkään jos joku on sitä mieltä, ettei Make saisi siirrännäisellä kilpailla...
 
Joo, mutta on se nyt vittu jos ei saa mitään muuta mielipidettä jakaa ku sen että keep it going vaikka jätkä on haudasta lomalla. Mun puolesta kilpailkoon vaikka pyörätuolissa, mutta mielipiteitä saa olla ja foorumilla niitä jakaa.
 
Mutta Maken threadissa tämä munuaisvalitus on melko jatkuvaa. Ei kyllä kiinnosta pätkääkään jos joku on sitä mieltä, ettei Make saisi siirrännäisellä kilpailla...

Minä kyllä ymmärrän valituksen. Tuskin omansa luovuttanutkaan toivoo, että tähän suhtaudutaan ihan välinpitämättömästi. Oma päätös toki silti.
 
Mielipiteitä saa toki foorumeilla jakaa, mutta oliko tässä sellainen? Pikemminkin huonoa provosointia mun mielestä.

Tämä lakipisteen mielipide on jonkinsortin "Hei olkaa samaa mieltä minun kanssani", montako Markon kaltaista ihmistä suomessa on jolle on annettu siirrännäinen?.. Jos nyt välttämättä sitä mieltä haluaa olla että "Ei siitä terveydestä ole ennenkään piitattu" Niin olisi varmaan syytä mennä ennemmin AA/Katkaisu hoito klinikoiden aulaan urputtamaan "Höö Höö, ootteko nii tyhmiä että tuutte vielä uudestaan tänne jonain päivänä..

Mies on antanut koko elämänsä jollekkin, jossa olisi takuulla mennyt pidemmälle (mitä silloin 90luvulla) jos internetit, peli ja rensselit olisi samaa kastia kuin nykypäivänä.. Seon fakta..
 
Ei kyllä kiinnosta pätkääkään jos joku on sitä mieltä, ettei Make saisi siirrännäisellä kilpailla...

Kylla mina sen kritiikin ymmarran. Saattaisit sinakin ymmartaa jos olisit munuaisodotuslistalla ja munuaisen saaminen olisi elaman ja kuoleman kysymys.
 
Hohhoh, kyllä minäkin sen kritiikin ymmärrän. Olen itse asiassa sitä mieltä, ettei siirrännäismunuaisella kannattaisi kilpailla, mutta tätä asiaa on vatvottu jo niin pitkään täällä ja muuallakin, että ihmettelen kuinka tästä vieläkin puhutaan. Tuntuu, että melkein aina kun tulee tänne Maken kisajuttuja lukemaan niin täällä jaksetaan edelleen jauhaa tästä asiasta.
 
ihmettelen kuinka tästä vieläkin puhutaan.

No olisko sen takia etta se on nyt ajankohtainen aihe? Voit lakata ihmettelemasta.

Toki olisi upeaa nahda Marko lavalla. Olin Finnish GP 1997 yleisossa ja olihan se suomen bodyhistorian upeimpia hetkia. Tuli vaan mieleen etta onhan tuo Marko jo nyt niin revityn nakoinen etta vois lavalle nousta ilman hulluja nesteenpoistoja ja pistaa paalle hyvan varin. Ihan vaan fanien vuoksi. Tuskin kovin moni kauheasti valittaa mika loppusijoitus on jos legenda nousee viela lavalle.
 
Ja eikai kukaan nyt muutenkaan kuvittele että marko edes finaaliin yltäisi? Finaalipaikka nordicissa keltä tahansa suomalaiselta olisi todella kova juttu.
 
Back
Ylös Bottom