BB PRO Marko Savolainen

Tromm sanoi:
Seurueessahan tuo Marko useimmiten näyttää liikkuvan...enkä muutenkaan kehtais mennä siihen mitään änkyttämään. :D Vaikka varmasti ihan leppoisa ja mukava mies onkin niin annan olla ihan rauhassa ainakin kauppajonossa yms.

Just tota "en kehtaa, vaikka mies on rento kaveri" juttua :hyper: , miksi et kehtaa?

Ja kun sanoit "enkä muutenkaan kehtais", eli et menisi puhumaan vaikka mies olisi yksin... siis sori mutta sä olet aivan helvetin tyhmä :D (ei herneitä)

Eli siis massa make on aivan helvetinmoisessa kunnossa !NYT!, vai? Älkäämme menkö siis puhumaan miehelle kassajonossa, tivolissa eikä missään nimessä kahvilassa. Siis EM MIE KEHTAA :nolo:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MEV sanoi:
Eli siis massa make on aivan helvetinmoisessa kunnossa !NYT!, vai? Älkäämme menkö siis puhumaan miehelle kassajonossa, tivolissa eikä missään nimessä kahvilassa. Siis EM MIE KEHTAA :nolo:
voihan sille mennä puhumaan vaan tuskimpa sieltä mitään elämää suurempia avautumisia tulisi: ehkä tyyliin, no kyllä ois tarkoitus kisailla tms :)


edit: jos makea satun näkemään livenä niin voin kysyä siltä kisa suunniltelmia(jos se alkaa niitä paljastamaan), hauiksen ympäryksen ja painon;)


edit2:hanneliina21 nimimerkillä kirjoitteleva vois laittaa painon ja hauis mitan kun makea näkeekin aika useasti, niin ja ehkä se oleellisin eli rasva rosentti :) :whip:
 
neutraali sanoi:
voihan sille mennä puhumaan vaan tuskimpa sieltä mitään elämää suurempia avautumisia tulisi: ehkä tyyliin, no kyllä ois tarkoitus kisailla tms :)

No jos joku sanoo "ei kehtaa !vaikka!" niin se tarkoittaa sitä. Ja aina parempi kuulla vastaus miehen omasta suusta.
Lähinnä mua ihmetyttää jossittelu vaikka mies olisi saman katon alla.
 
Ja kun sanoit "enkä muutenkaan kehtais", eli et menisi puhumaan vaikka mies olisi yksin... siis sori mutta sä olet aivan helvetin tyhmä (ei herneitä)

No minä nyt en oo muutenkaan sellanen tyyppi joka menee juttelemaan ihmisille tuosta vaan, ainakaan jos en tunne muuten kuin lehtien sivuilta. Vai pitäiskö ens kerralla mennä ja sanoa että "en minä muuten mutta kun MEV vittuilee taas jos en juttelis" ? :D

Ja nyt kun tarkemmin mietin niin mikä pakko mun sille olis mennä juttelemaan, olkoon vaikka miten alan julkkis? Jos ei mitään järkevää sanottavaa ole niin parempi olla sanomatta. Markokin varmaan kuulee sitä "Vitsi mikä hauberi" -läppää ihan tarpeeksi muutenkin.
 
MEV sanoi:
Just tota "en kehtaa, vaikka mies on rento kaveri" juttua :hyper: , miksi et kehtaa?

Ja kun sanoit "enkä muutenkaan kehtais", eli et menisi puhumaan vaikka mies olisi yksin... siis sori mutta sä olet aivan helvetin tyhmä :D (ei herneitä)

Eli siis massa make on aivan helvetinmoisessa kunnossa !NYT!, vai? Älkäämme menkö siis puhumaan miehelle kassajonossa, tivolissa eikä missään nimessä kahvilassa. Siis EM MIE KEHTAA :nolo:

Hyvin kirjoitettu. Taidat olla älykäs mies.
 
Tromm sanoi:
No minä nyt en oo muutenkaan sellanen tyyppi joka menee juttelemaan ihmisille tuosta vaan, ainakaan jos en tunne muuten kuin lehtien sivuilta. Vai pitäiskö ens kerralla mennä ja sanoa että "en minä muuten mutta kun MEV vittuilee taas jos en juttelis" ? :D

Ja nyt kun tarkemmin mietin niin mikä pakko mun sille olis mennä juttelemaan, olkoon vaikka miten alan julkkis? Jos ei mitään järkevää sanottavaa ole niin parempi olla sanomatta. Markokin varmaan kuulee sitä "Vitsi mikä hauberi" -läppää ihan tarpeeksi muutenkin.

No ei nyt hyvänen aika tarvitse mennäkään puhumaan, jos ei ole mitään sanottavaa, mutta jos sä haluat tietää jotain miehestä niin ei se tee pahaa kysyä.

Ja ei tarkoitus ei ole olla v'mäinen sua kohtaan, se vaan, että mä kun olen tällainen "so what" tyyppi, että mä menisin puhumaan makelle jos näkisin sen sopivassa tilanteessa (tivoli, kassajono tms.).

Hrmbs sanoi:
Hyvin kirjoitettu. Taidat olla älykäs mies

Kaksi postia
 
:offtopic: Just tollasten tyyppien takia Julkkisten on vittumaista liikkua yleisillä paikoilla, kun kaikki tulee kyselemään ja puhumaan paskaa. Mutta kuitenkin, en itekkää kehtais mennä puhumaan jos sen näkisin, ainakaan selvänä :) :offtopic:
 
raka sanoi:
Joo tuli luettua sitten koko threadi läpi. Ei voi muuta sanoo ku respect vaa markolle. MUTTA, nauran sille saatanan "anssille", joka uhos hommaavansa jotkut sponssit!! HAHA! vittu mikä pelle!
.

Joka vimppana nauraa se...no en sano mitään :)
 
Weak sanoi:
:offtopic: Just tollasten tyyppien takia Julkkisten on vittumaista liikkua yleisillä paikoilla, kun kaikki tulee kyselemään ja puhumaan paskaa.:offtopic:

Kaikki kehonrakentajat liikkuvat julkisissa paikoissa, oletko katsonut ronnie colemannin cost of redemptionin? Siinä tuli muutama ihminen puhumaan ronille kun hän oli syömässä, eikä se ronia haitannut.

Sitä paitsi "kaikki" eivät tule kysymään kehonrakentajilta mitään, koska korkeintaan prosentti pari ihmisväestöstä tietää kuka kehonrakentaja on kuka, ja todennäköisemmin kehonrakentaja ei joudu kyselyhyökätyksi, eikä varmana haittaa jos yksi ihminen sieltä tai täältä tulee kysymään pari juttua, taikka sitten sanomaan parit kehut siinä ohin mennessä.

Weak sanoi:
en itekkää kehtais mennä puhumaan jos sen näkisin, ainakaan selvänä :)

En tiedä mistä puhut, en ole ikinä ollut itse kännissä. Pidän kanssakäymistä normaalina asiana.
 
Kaikki kehonrakentajat liikkuvat julkisissa paikoissa, oletko katsonut ronnie colemannin cost of redemptionin? Siinä tuli muutama ihminen puhumaan ronille kun hän oli syömässä, eikä se ronia haitannut.

No joo, mutta tämä tapahtuukin Amerikan Yhdysvalloissa, missä ihmiset nyt yleensäkin ottaen ovat "hieman" sosiaalisempia ja juttusille heittäytyvämpiä kuin meillä täällä Suomessa...

Mutta olisihan se kyllä kiva saada Markon nimmari Supermassa -kirjaan! :thumbs:
 
Tromm sanoi:
No joo, mutta tämä tapahtuukin Amerikan Yhdysvalloissa, missä ihmiset nyt yleensäkin ottaen ovat "hieman" sosiaalisempia ja juttusille heittäytyvämpiä kuin meillä täällä Suomessa...

Älä usko "kokonaiskuvaan", new yorkissa esim. Ihmiset tönäisee sut kumoon, jos alat puhumaan niille. Olisit joku hullu taikka halvasta TV ohjelmasta oleva tyyppi ihmisten silmissä siellä.

Roni Colemannille tultiin puhumaan, mutta teksasissa. Teksas on erilainen kanssakäymisen suhteen kuin nämä suurkaupungit.

Joka tapauksessa, tuo ei kuulu asiaan mitenkään, koska olemme kaikki ihmisiä ja on luonnotonta olla ujo toista ihmistä kohtaan.
 
on luonnotonta olla ujo toista ihmistä kohtaan.


Ei ole. Ujous on luonteenpiirre siinä missä sosiaalisuuskin. Joidenkin mielestä jopa hurmaava sellainen.


Teksas on erilainen kanssakäymisen suhteen kuin nämä suurkaupungit.

Eikös Teksaskin ole aika suuri kaupunki..? Tarkoitin kuitenkin että Amerikassa YLEENSÄ ihmiset puhuvat toisilleen enemmän, tuntemattomillekin, kuin meillä on tapana.

Ja jos tämä väittely sillä loppuu niin ens kerralla menen puhumaan Makelle kun jossakin näen. :love:
 
Tromm sanoi:
...Mutta olisihan se kyllä kiva saada Markon nimmari Supermassa -kirjaan! :thumbs:

vähän :offtopic:
Mullapa taitaa olla maailman ainoat supermassan nimmarilla varustetut teekkarihaalarit :D
 
come back

marko on tulossa takaisin kehiin.toivottavasti paikat kestää.jään jännityksellä odottamaan.dillä on paino nyt 127kg,joten?
 
Sori nyt vaan tääki post, mut Jeah!!!
 
Back
Ylös Bottom