BB PRO Marko Savolainen

Kattelin tässä pitkästä aikaa Supermass:returnia ja pisti silmään, ku Make käytti lähes jokaisessa liikkeessä remmejä. Kiinnostaisi tietää, että miksi käytit Märkou remmejä niin paljon?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole marko, mutta maalaisjärjellä voin kertoa. Remmeillä vähennetään puristuksen tarvetta vetoliikkeissä, jolloin selän eristäminen onnistuu paremmin, varsinkin isommilla painoilla.

Jokainen voi sitten itse valita kuinka usein ja missä liikkeissä niitä remmejä käyttää / tarvitsee, mutta erityisesti kehonrakennusmielessä treenaavan (Make) kannattaa siinä selkäreenissä keskittyä sinne selkään.
 
Jep, kyllä minä tuon selkäreenissä ja näin ymmärrän, mutta kun esim Marko väänsi hauista hän käytti remmejä ja lähes kaikissa muissakin liikkeissä :)
 
Jep, kyllä minä tuon selkäreenissä ja näin ymmärrän, mutta kun esim Marko väänsi hauista hän käytti remmejä ja lähes kaikissa muissakin liikkeissä :)

OT mutta, remmeillä tehdessä esim kässäreillä pystyy keskittymään paremmin hauiksen työskentelyyn, eikä puristamiseen. (Kannattaa kokeilla, vaikka voi tyhmältä kuulostaa).
 
Monet käyttää niinkin yllättävässä liikkeessä kuin vipunostoissa remmejä. Kaikkihan on kiinni siitä mitä sinne kohdelihakseen saadaan menemään perille.
 
Ja monet yrittävät myös kikkailla ilman sen parempaa tietämystä tai järkevämpiä tarkoitusperiä, itse olen nähnyt normi penkkiäkin tehtävän remmit kädessä :D
 
Monet käyttää niinkin yllättävässä liikkeessä kuin vipunostoissa remmejä. Kaikkihan on kiinni siitä mitä sinne kohdelihakseen saadaan menemään perille.

Ei kai tuossakaan mitään ihmeellistä ole. KP pysyy tukevammin käsissä ja ote ei varmasti lipsu. Ja olkapää saadaan taas vähän paremmin eristettyä.
 
Näistä pro-ukkojen tekniikoista ja "metodeista" on usein puhetta, mutta on 100% varmaa että he tekisivät sen liikkeen toisin jos se kasvattaisi enemmän lihasta.

Eli siis ei noissa Maken remmeissäkään mitään ihmeellistä ole...
 
Tätä on varmaan kysytty kyllästymiseen asti, mutta vieläkö Supermass DVD:tä on mahdollista ostaa jostain? Youtubesta tulee useasti pätkiä katsottua, mutta olisi mukava omistaa alkuperäinen.
 
Joskus tuolla myyntiosiolla Supermassan videota myydään, mutta muuten taitaa olla aika loppuunmyyty. Viimoset taisi Make kaivella kaapin perältä joskus 2006-2007.:D
 
Kiva nähdä mihin kuntoon pääsee, ei huonossa tikissä tälläkään hetkellä.
 
Jostain aavistelin, että tuollaista projektia olisi tulossa. Iso on kyllä tuo jalka vieläkin.:eek:

Pikkaisen jos saisi parannusehdotuksia antaa, niin vilkkaampi bloginpäivitys ei tosiaan olisi haitaksi.;):D
 
Hienoa että make laitto päivitystä, kyllä sitä jo odottelikin!...;)....Joo hyvältä kuulosta toi projekti, maken asenteen tietäen ja hänen kykynsä tehdä lihaa ni tulokset voi olla ällistyttäviä...Tosin nyt make diettaa, että uutta lihaa ei ole lokakuuhun saakka tulossa...mutta ehkä taas siitä eteenpäin, tsemppiä markolle!:)
 
Tuota Markon blogia lukiessa rupesin miettimään että paljon on ns. normaalin ihmisen proteiinin tarve per päivä? Rupesi huolestuttamaan että rasittaako tämä meikäläisen n. 2g per painokilo päivässä munuaisia siihen malliin että vanhemmalla iällä joutuu lekuriin hajoilevien munuaisten takia?
 
Back
Ylös Bottom