BB PRO Marko Savolainen

No, aika mielenkiintosta olis nähdä mitenkä make sijoittuisi jos tolla lahjakkuudella reenais täysin ilman voinsilmää tavoitteenaan sm-kisat...:rock:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku oli tehnyt ihan hienon videon Savolaisesta:

http://www.youtube.com/watch?v=i_y-tqT3FEs

"tribute to my inspiration of bodybuilding(togheter with fux) surely the best biceps in bb history,i would give one of my balls to have that arms!!! XD SUPERMARKO!!!! "
 
Taas updatea blogissa, tällä kertaa jopa pousinkia... :D

edit. jaa, eihän se mikään ihan tuore päivitys enää ollutkaan.
 
Joku on upannut Supermass - The Returnin youtubeen. Linkkiä en pistä, koska en tiedä miten Mike, joka oli myös mukana DVD:n teossa, suhtatuisi siihen. Mutta eipä sitä ole vaikea itse sieltä löytää.

Tuotahan ei mistään enää, joten ei DVD:n uppaaminen youtubeen ole keneltäkään pois, pikemminkin päinvastoin. Osissa 9 ja 10 mukana The Little Green Man.
 
http://www.rajeun.net/sarcopenia.html

thigh_cross_section.jpg

Sarcopenia seen in the magnetic resonance image of a cross section of a 25-year-old man's thigh (LEFT,) and another age 65 (RIGHT). Fat, in white, surrounds skeletal muscle encircling the bone. Notice that although the thighs are of similar size, the older man's shows a substantial loss of muscle and a growing buildup of fat around and through the muscle.

Niin... natuna?
 
Joku on upannut Supermass - The Returnin youtubeen. Linkkiä en pistä, koska en tiedä miten Mike, joka oli myös mukana DVD:n teossa, suhtatuisi siihen. Mutta eipä sitä ole vaikea itse sieltä löytää.

Tuotahan ei mistään enää, joten ei DVD:n uppaaminen youtubeen ole keneltäkään pois, pikemminkin päinvastoin. Osissa 9 ja 10 mukana The Little Green Man.

Terve, teropoika :)


P.S. :hyper:
 
Kovin on hiljaista Maken blogissa, siihen nähden että hetki sitten pukkasi uutta tekstiä lähes viikon välein.

Olisiko Marko viimein saanut siirränäismunuaisen ja siitä johtuen tämä hiljaisuus? Onko kukaan tietoinen?
 
Kovin on hiljaista Maken blogissa, siihen nähden että hetki sitten pukkasi uutta tekstiä lähes viikon välein.

Olisiko Marko viimein saanut siirränäismunuaisen ja siitä johtuen tämä hiljaisuus? Onko kukaan tietoinen?

Itse olen myös ajatellut tätä hiljaisuutta.
 
No pojat puhu että sillä ois ollu puurossa vähän sellanen isompi voi silmä jos tiiätte mitä tarkotan.
 
Kaikesta päätellen tuskin alkaisi enää roinailemaan. Arvailuahan tää on vaan kun ei ole faktatietoa. No mutta jos isot pojat on kerta kertonu niin...:rolleyes:
 
Back
Ylös Bottom