BB PRO Marko Savolainen

Sitä samaa mä kans ihmettelin. Tekstissä on puhetta videosta mutta eipä oo linkkiä..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä tässä on blogia tullut jokusen vuosi seurattua, niin taisipa mies pari vuotta sitten ellei aiemminkin vetää eläimellisiä treenejä pimeässä yöaikaan .

Onko yö parasta aikaa? :)
 
Nyt näkyy tuo kyykkypätkäkin. Kyllä on miehellä elämänasenne ja huumori kohdallaan! :D
Rautaki näyttää liikkuvan yhä.

Jos sopii kysyä niin mikä sai sinut make vaihtamaan lajia potkiksesta nyrkkeilyyn?

Kaikkea hyvää jatkoon ja toivottavasti reenipätkiä on luvassa lisää :worship:
 
Hoho, kohtuu helppoja nostoja oli. Taitaa siellä hiukan voimanpaskaa olla jaloissakin jäljellä :)
 
sain vasta pari päivää sitten käsiini supermass return dvd:n, ja oli hyvä pätkä.
jalkatreenit hulkin kanssa tuli täytenä yllätyksenä:)
 
Jaa tuohan on melkein Haukiputaalla asti :D:D
 
Tulipa blogi katottua ja täytyy sanoa että mihin tuo mies ryhtyy tekee se sen asian täysillä...Mutta kuten on moni todennut että huippu yhdessä lajissa niin pystyy olemaan huippu monessa muussakin lajissa,suurin osahan on kuitenkin pääkopasta kiinni joka lajissa.

Ps.kuinkahan moni wannabee bodari lähtee nyt juoksemaan salivaatteissa,vaikka vielä viikko sitten olisi sanonut ettei ikinä juokse:)
 
Tulipa blogi katottua ja täytyy sanoa että mihin tuo mies ryhtyy tekee se sen asian täysillä...Mutta kuten on moni todennut että huippu yhdessä lajissa niin pystyy olemaan huippu monessa muussakin lajissa,suurin osahan on kuitenkin pääkopasta kiinni joka lajissa.

Ps.kuinkahan moni wannabee bodari lähtee nyt juoksemaan salivaatteissa,vaikka vielä viikko sitten olisi sanonut ettei ikinä juokse:)


Ei varmaan yksikään koska eihän Make ole enään mikään bodari.
 
On noissa Markon geeneissä joku ihme salaisuus piilotettuna, jos testotasot ovat olemattomat ja nyrkkeilyjumpalla kivinen lihasmassa on tuota luokkaa!

Tom Prince on toinen ammattilainen, joka viettää nykyisin aikaansa dialyysikoneeseen kytkettynä. Prince on kutistunut "hieman" eri tavalla Markoon verrattuna.
Make kuihtuu heti, jos lopettaa urheilun, se on fakta. Nyt mies kuitenkin rasittaa lihaksiaan jatkuvasti ja kyllä se tarpeeksi aktiviteettia lihaksille antaa pitämään kokonsa osaksi. Ja tuon kokoiset lihakset mitä Markolla on ollut, ovat venyttäneet lihaskalvoja niin älyttömästi, että yhdellä treenillä mies voi pumpissa näyttää 20kg isommalta kun verta pukkaa lihaksiin.

Juu ja olin siinä DVD:llä mukana, pyysin Hulkin siihen treeniin ja treenasin itse pari sarjaa selkää. Kuvasin kuvat lättyyn ja olin messissä. Oli ihan kiva Maken kanssa pörrätä ja tutustua kaveriin.
 
Etpä olisi Marko varmaan itsekään uskonut silloin kun kehonrakennusta vielä 110 lasissa touhusit, että jonain päivänä "suuri haave" olisi painaa n. 80 kg. ;)
 
Back
Ylös Bottom