BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
malho sanoi:
mistä "Marko Megamassa" ja "Marko "Supermass" Savolainen" nickit tulevat ?
kuka ne on keksinyt

Veikkaisin että KP ourama.?
 
IsoDino sanoi:
Google.fi

Itse asiassa google ei anna yhtään osumaa Markon sivuille, kun panee hakutermeiksi esim "marko savolainen kotisivu" tai "marko savolainen homepage", ei niin mitään. Kannattaisi nimetä ne sivut, niin löytyisi.

Ja osoitehan on www.markosavolainen.net
 
Andy sanoi:
Itse asiassa google ei anna yhtään osumaa Markon sivuille, kun panee hakutermeiksi esim "marko savolainen kotisivu" tai "marko savolainen homepage", ei niin mitään. Kannattaisi nimetä ne sivut, niin löytyisi.

Ja osoitehan on www.markosavolainen.net

et sitten kokeillut ihan "marko savolainen" ?? tulee nimittäin kakkosvaihtoehdoksi heti oikea sivu. näin mulla.
 
erkjetter sanoi:
et sitten kokeillut ihan "marko savolainen" ?? tulee nimittäin kakkosvaihtoehdoksi heti oikea sivu. näin mulla.

Hieman hämärää... kokeilin kyllä luonnollisesti myös "marko savolainen" mutta ei löytynyt, mutta nyt kun kokeilin uudelleen niin löytyi todellakin ensimmäiseltä sivulta??

Itsellä oli joskus syksyllä tuo kotisivu hukassa ja kokeilin kaikki mahdolliset ja mahdottomat google-haut eikä millään löytynyt.
 
MarsVolta sanoi:
Käy hyvä mies ulkona välillä. Hieno ilma, aurinko paistaa.

Ei meillä vaan, täällä tulee lunta taivaan täydeltä. Taidan jatkaa refressin painamista :(

PS: Makelle tsemppiä, toivottavasti suunnitelmat pitää ja mies nähdään vielä lavalla!
 
Mike sanoi:
Joku sanoi että 7 astetta normaalia kylmempää ja onhan tämä nyt persiist.

Viime vuoden maaliskuun kolmella ensimmäisellä viikolla oli keskimäärin melkein asteen kylmempää kuin 2006 vastaavana aikana. Kertoi eilinen Metro tai Satanen.

Hyvä Marko.
 
Mike sanoi:
Lunta tulee niin että perse soi. Taitaa olla hieman myöhässä kevät. Joku sanoi että 7 astetta normaalia kylmempää ja onhan tämä nyt persiist.

aijaijai kannattaa tulla lappiin :D. 2 astetta varjossa pakkasta ja aurinko paistaa :D
 
Täällä on naputettu eilisillasta asti refressiä Maken blogissa ja sormi alkaa jo puutua. Nyt blogin päivitykseen hop hop

Sori ku kestää, mutta olen tässä odotellut vielä yhtä tietoa lekurilta. No eilen se vihdoin soitteli ja kertoi että alan saamaan hormoni valmistetta ihan reseptillä:hyper: . Eli pitkäaikainen legenda että, savolaisella on oma lääkäri joka kirjoittaa hormonit on totta:kippis1: . Mutta mitä se on siitä ja vähän muustakin vihdoin tänä iltana blokissa.[
 
Säästä puhutaan kun Marko ei oo maisemissa

Kun Markosta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan niin threadiä ylläpidetään puhumalla muina miehinä säästä :kippis1: Ei siinä mitään mut alko vaan hymyilttää kun todelliset fanit juttelee täällä vaikka säästä jos Markosta ei kuuluu :rock:
 
Back
Ylös Bottom