Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
köpöö sanoi:mikä se markon nettisivujen osote olikaan?
malho sanoi:mistä "Marko Megamassa" ja "Marko "Supermass" Savolainen" nickit tulevat ?
kuka ne on keksinyt
IsoDino sanoi:Google.fi
Andy sanoi:Itse asiassa google ei anna yhtään osumaa Markon sivuille, kun panee hakutermeiksi esim "marko savolainen kotisivu" tai "marko savolainen homepage", ei niin mitään. Kannattaisi nimetä ne sivut, niin löytyisi.
Ja osoitehan on www.markosavolainen.net
Andy sanoi:Itse asiassa google ei anna yhtään osumaa Markon sivuille, kun panee hakutermeiksi esim "marko savolainen kotisivu" tai "marko savolainen homepage", ei niin mitään. Kannattaisi nimetä ne sivut, niin löytyisi.
Ja osoitehan on www.markosavolainen.net
erkjetter sanoi:et sitten kokeillut ihan "marko savolainen" ?? tulee nimittäin kakkosvaihtoehdoksi heti oikea sivu. näin mulla.
Praise the lord!SUPERMASSA sanoi:Hengissä ollaan nou hätä. Laitan tänään blokiin taas vähän selvitystä missä mennään.
paksi sanoi:Täällä on naputettu eilisillasta asti refressiä Maken blogissa ja sormi alkaa jo puutua. Nyt blogin päivitykseen hop hop
MarsVolta sanoi:aurinko paistaa.
MarsVolta sanoi:Käy hyvä mies ulkona välillä. Hieno ilma, aurinko paistaa.
Mike sanoi:Joku sanoi että 7 astetta normaalia kylmempää ja onhan tämä nyt persiist.
Mike sanoi:Lunta tulee niin että perse soi. Taitaa olla hieman myöhässä kevät. Joku sanoi että 7 astetta normaalia kylmempää ja onhan tämä nyt persiist.