Taitaa olla Mannisen Anssi
En enää ihan Savon Maken trippeihin onneksi ole joutunut vaikka kyllä ne minun elämääni ehtivät liian kanssa pilaamaankin totaalisesti ja hyvin vähässä ajassa
Tiettyä yhtäläisyyttä kun on tiettyjen piristeiden ja rentouttavien aineiden käytön ja lujaa treenaamisen kanssa kun on.Lisäksi samoja endorfiineja ruokkivat molemmat.
Eli en ihmettele jos monella urheilijalla menee jossain vaiheessa ihan kaikki alta.
Kivahan se on vaikka rentoutua kun tietää ettei seuraavana päivänä ole sitä krapulaa tai närästystä.Kyllä se nuorempana meni aina puolen viikon treenit hukkaan jos viikonloppu pyörähti viihteellä sen alkomahoolin kanssa muusta ei silloin pahemmin onneksi tiennyt.
Näytti kuitenkin ongelmia saavan vielä varttuneenpanakin,
Kuitenkin pysykää helvetti vie erossa niistä aineista koska ei mene pitkäänkään kun huomaatte ettei sitä treenaamaan viitsikkään lähteä vaan kiva vaan pyöriä rennossa ja itsevarmassa olotiloissa ihan ilman mitään,
Jos muuten pidätte mun juttuja vaikka miten vammaisina niin uskokaa tämä ei kannata kokeilla Voitte kohta seurata esimerkkiä Tiedän että on hyvin yleistä nykyään käyttää vaikka mitä ja on siellä genressä tullut bodareitakin vastaan.
Itse joten kuten rimpuillen olen pysynyt irti etenkin kun rahat on sanonut finito ja rikoksia en onneksi ole ruvennut tekemään muuta kuin käytön suhteen.
Ne on nimittäin sellaiset piirit että jos niissä velkaannut niin korko on ihan muuta kuin kulutusluotoissakaan ja pahimmassa tapauksessa perheenjäsenetkin on vaarassa.
Pelkään kyllä nyt Maken puolesta vaikka häntä en ole niissä yhteyksissä koskaan tavannutkaan. Tuo meno ei kyllä hyvin pääty ilman hoitoonpääsyä tai paikkakunnan vaihtoa.
Joo tuohon ylläolevaan kyllä myönnän langenneeni kun tuli tultua liian läheiseksi tutuksi erään henkilön kanssa ja vähän auteltua häntä josta hän tietysti palkitsi sellaisella tavalla jonka he katsovat olevan paras tapa palkita ja tietysti myös sitouttaa apuriksi.
Eli meni vähän tammikuun treenikausi nyt päin persettä
Harmi sillä viime vuonna tuli käytännössä treenattua ammatikseen vain pari kertaa meni vkl viinipullo mutta ei muita päihteitä ja syöntikin oli sinnepäin.
No ei tuossa ehkä tullut kun viiko taukoa mutta vituttaa ettei noista sitten osaa olla erossa jos joskus on oppinut ja kuvittelee että vain tässä tänä iltana.
Eli ei ihme jos vähän lennokkaita tarinoita välillä vaikka olen kyllä muutenkin vähän sellainen omituinen höpöttäjä.
Eli tämmöstä nyt sitten.