BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todellisuus= 4 kpl 5sek kohdalla skipattavia mainoksia? Tai pahana päivänä joukossa yksi 15sek mainos jota ei voi skipata.

Osta premium niin homma on sitä myöten hoidettu
Tuo premiun on kyllä hieno,ensin myyvät mainoksia mainostajille ja samalla postaavat katsojille tarjouksen etteivä näe niitä mainoksia. :D
 
Pointtini ei ollut ettei bodareitten kannata remmejä käyttää. Vaan väite ettei kenenkään grippi voi kestää pidempään kuin selkävoimat. Tämä väitehän on ihan älytön. Pitää olla aika paska otevoima jos ei kestä selkä liikkeiden sarjojen aikaa. Kyllähän perus sali treenaajakin pystyy leuanvetosarjan jälkeen jäämään tankoon roikkumaan. Jo tuo kumoaa väitteen että grippi loppuu AINA ennen selkävoimia. Kyllä hyvä tai edes normi grippi on selkää vahvempi. Tottakai myötaote maveissa, kohautuksissa yber kiloilla jne grippi pettää ensin. Tai kun treenissä on 7 selkäliikettä ja kaikissa pudotussarjoja. Mutta perus taljaliikkeet ja suorat sarjat ei ole kummonen juttu forkuille.
Että semmosta tällä kertaa sulta :D ensin uhotaan että grippi pitää aina ja seuraavassa lauseessa grippi ei tosiaan pidäkään jos reenataan kunnolla :D Niinpä,niin se otevoima loppuu ennen selkää ja vihdoinkin sait sanottua itsekin.

Heittääkö sulla paljonki vintillä kun näitä sun posteja lukee,niitä on tuhansia,etkä vieläkään tiedä oikeen mistään mitään,horiset päivästä toiseen aivan uskomatonta paskaa internetissä muka voimamiehenä ja vissiin kyykkyki 100kg kahen kaverin avustuksella pakkotoistona ylös ja eräässä ruokavalio ketjuissa puhelet ihan mitä sattuu,syöt kuin voimailija "sadalla eurolla kyllä pärjää kuukauden isokin mies" ja ties mitä horiset,monesti lukenut sun juttuja ja tullut mieleen joku 15 vuotias aloittelija,sittenkö katsoo että 3000 postia ja kaveri on pihalla kuin puliukko perusasioistakin,syötki jotaki nuudelia elääkseen voimailijan elämää,ja muistat korostaa voimamiesstatusta samallla kun ihmettelet ettei tule voimaa,ei ole tullu 20 vuoteen lisää yhen jalan kahden varpaan akrobatiosyväanal kyykkyyn vaikka söit koko pussin nuudelia 10 tuntia ennen reeniä että sulaa :D :D. Ymmärrätkö lukemaasi ollenkaan vaikka vastailetki täällä kokoajan mitä sattuu?
 
Mulla pelkästään jo hikoaa kädet (ja koko ukko) sen verran, että käytän versoja ihan viparit sivulle liikkeestä alkaen. Ja kyllä tän painosena (+120kg) leuoissa loppuu näpeistä ruuti ennen kuin selästä, eikä mulla mielestäni ihan paskat forkut ole. Voi olla että tulee liikaakin käytettyä noita versoja, mutta mieluummin keskityn puristelemaan selällä kuin miettimään pitääkö grippi. Eri asia jos harrastus olisi otevoima.
 
Että semmosta tällä kertaa sulta :D ensin uhotaan että grippi pitää aina ja seuraavassa lauseessa grippi ei tosiaan pidäkään jos reenataan kunnolla :D Niinpä,niin se otevoima loppuu ennen selkää ja vihdoinkin sait sanottua itsekin.

Heittääkö sulla paljonki vintillä kun näitä sun posteja lukee,niitä on tuhansia,etkä vieläkään tiedä oikeen mistään mitään,horiset päivästä toiseen aivan uskomatonta paskaa internetissä muka voimamiehenä ja vissiin kyykkyki 100kg kahen kaverin avustuksella pakkotoistona ylös ja eräässä ruokavalio ketjuissa puhelet ihan mitä sattuu,syöt kuin voimailija "sadalla eurolla kyllä pärjää kuukauden isokin mies" ja ties mitä horiset,monesti lukenut sun juttuja ja tullut mieleen joku 15 vuotias aloittelija,sittenkö katsoo että 3000 postia ja kaveri on pihalla kuin puliukko perusasioistakin,syötki jotaki nuudelia elääkseen voimailijan elämää,ja muistat korostaa voimamiesstatusta samallla kun ihmettelet ettei tule voimaa,ei ole tullu 20 vuoteen lisää yhen jalan kahden varpaan akrobatiosyväanal kyykkyyn vaikka söit koko pussin nuudelia 10 tuntia ennen reeniä että sulaa :D :D. Ymmärrätkö lukemaasi ollenkaan vaikka vastailetki täällä kokoajan mitä sattuu?
Tuskin hänellä heittää sen enempää kuin meillä muillakaan. Ihmisessä, varsinkin kuntosalivoimailuun innostuneessa ihmisessä on sisäänrakennettuna asenne, että hän tietää kaikesta kaiken, koska hänellä jokainen liike mitä hän tekee, toimii aivan vitun hyvin; jopa aivan vitun paljon paremmin kuin kenelläkään muulla. Siitä seuraa illuusio, jonka vuoksi henkilö olettaa tietävänsä, josta seuraa, että uuden oppiminen on täysin mahdotonta. Se on ihan vakio, se on osa ihmisen ajattelua, joka jostain syystä korostuu kun kyseessä on laji, työ tms. jossa voi rehvastella voimillaan. Esim. minä kerroin tuolla aiemmin, miten pojan kanssa treenatessa tehtiin kompromissi, ts. käytettiin remmejä vain raskaimpiin vetoihin, muut sarjat tehtiin ilman. Miksi? Se ei ole mikään hetken päähänpisto, vaan se on metodi joka on muotoutunut 30 vuoden opettelulla. Näin toimien saadaan hyöty kyynervarrelle ja grippi kehittyy, mutta saadaan myös kaikki irti niistä lihoista joita kulloinkin treenaa.

Ei mitään rakettitiedettä, vaan silkkaa tarkoituksenmukaisuutta, jota ei näe jos tuijottaa vain tuloksia ja painon määrää. Minä olen inhottava vanha pieru, joka yrittää joka käänteessä opettaa muita, jotka jo osaavat itse. Se on se profilointi joka seuraa minua, olen pahainen besserwisser, joka vittuilee aina kaikille kuin tietäisi enemmän. Pointti onkin siinä, että olen aktiivisesti opiskellut tätä touhua reilut 30 vuotta, kokeillut eri metodeja ja menetelmiä, koska voin tehdä niin, koska treenaan ilman minkäänlaista päämäärää. Tarkoitus on olla isompi ja vahvempi kuin eilen, siinä kaikki. Voin siis kokeilla mitä huvittaa, skipata sen mikä ei toimi, jättää sen missä on järkeä ja millä syntyy tulosta. Ongelma tässä on se, että aina kun ihan vaan lyhentääkseni jonkun muun opintietä ja auttaakseni häntä käyttämään aikansa tehokkaammin, heitän jonkun vinkin, niin aiheutan jonkinlaisen apeshit-raivarin jollekin, joka tietää tietävänsä paremmin koska em. illuusio. Kuten esim. tämä grippiä on, ei oo, on aivan vitusti, ei oo dilemma; Olkoon voima kanssanne, mutta em. kompromissillä on myös päästy hyviin tuloksiin, jos se grippi ei ole se elämän keskipiste.

Kannattaisiko jossain kohtaa ymmärtää, että kyse ei ole siitä kenen ohjeilla se lihas kasvaa, omilla vai muiden, vaan siitä, että se lihas kasvaa. Salitreenaajan ainoa funktio siellä salilla tulisi olla stimuloida sitä kulloinkin kohteena olevaa lihasryhmää mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla, Ei ihailla itseään peilistä, ei esiintyä sille herneenversolle siinä viereisellä penkillä, eikä tuijotella niitä fitness-perseitä. Minä kannatan keskittymistä siihen mitä tekee, ts. Goldsin aikaan treenasin sellaisella keskittymisellä, että työkaveri tuli töissä kysymään, miksen koskaan moikkaa siellä salilla, tuu juttelemaan? Olin ihan äimänkäkenä, että missä vtun salilla, kuka mitä hä. Oltiin käyty samalla salilla kuukausia; päivittäin nähdään töissä, heitetään herjaa, Goldsilla en nähnyt häntä lainkaan, koska se ei ollut relevanttia. Ihan vaan hiukan hävetti, juu..
 
Mulla pelkästään jo hikoaa kädet (ja koko ukko) sen verran, että käytän versoja ihan viparit sivulle liikkeestä alkaen. Ja kyllä tän painosena (+120kg) leuoissa loppuu näpeistä ruuti ennen kuin selästä, eikä mulla mielestäni ihan paskat forkut ole. Voi olla että tulee liikaakin käytettyä noita versoja, mutta mieluummin keskityn puristelemaan selällä kuin miettimään pitääkö grippi. Eri asia jos harrastus olisi otevoima.
Kai sä kuitenkin teet sitten forkut erikseen tehokkaasti?
 
Marko haistatit ig storyssa kaikille vitut, jotka ei käytä maskia ja eivät ole ottaneet korona rokotetta. Ja että tämä nykyinen tautitilanne on heidän syytään. Eli esim tämän foorumin omistaja ei käytä maskia eikä tietääkseni ole ottanut rokotetta (niin kuin ei allekirjoittanutkaan), niin onko hänkin osasyy miksi kultsan kisat käydään ilman yleisöä?
 
Marko haistatit ig storyssa kaikille vitut, jotka ei käytä maskia ja eivät ole ottaneet korona rokotetta. Ja että tämä nykyinen tautitilanne on heidän syytään. Eli esim tämän foorumin omistaja ei käytä maskia eikä tietääkseni ole ottanut rokotetta (niin kuin ei allekirjoittanutkaan), niin onko hänkin osasyy miksi kultsan kisat käydään ilman yleisöä?
No etkös just itse vastannut kysymykseen?:ROFLMAO:
 
Kyllä kaikilla on vapaus valita ja minulla vapaus olla omaa mieltä vai?
Ja hienoa, kun olet vastuullinen.

Itseäni ihmetyttää suuresti, miten nämä äänekkäimät koronarajoitusten- ja rokotusten vastustajat huutelevat samassa lauseessa rajoitusten olevan samaan aikaan kommunismia ja fasismia, THL:n porukka (etunenässä Salminen ja Nohynek) ei tiedä mistään mitään tai ovat korruptoituneita isomman koneiston osia. Lisäksi suurin osa lääkäreistä vaikuttaa heidän mielestään opiskelleen kuusi vuotta ja erikoistumiset vain ja ainoastaan ollakseen säntillisiä lääketeollisuuden orjia.

En minäkään katso hyvällä kaikkia rajoituksia ja olen miettinyt maskin todellista tehoa. Mutta kun nämä tyypit huutelevat ns. valtamediassa esiintyvien tutkijoiden ja lääkäreiden olevan täysin väärässä, mahtaako heillä olla mitään lähdekritiikkiä "totuuden" kertovien suhteen?
 
Kyllä kaikilla on vapaus valita ja minulla vapaus olla omaa mieltä vai?
Ja hienoa, kun olet vastuullinen.
Vastuullinen on uus trendisana. Ihan sama, kunhan käyttää maskia ja ottaa rokotteen, niin on vastuullinen ja kaikki on hyvin. Aika paljon järkevämpiäkin keinoja olemassa pandemian leviämisen estämiseksi, mutta näistä kahdesta saa sen vastuullisen ihmisen pyhyyden, koska ne on julkisesti ihmisille painettu tärkeimmäksi asiaksi pandemian estossa.
 
Back
Ylös Bottom