Markku "M-15" Uusipaavalniemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
Kun Uusis ja Loot pakenivat Sodoman ja Gomorran hävitystä, Markku erehtyi katsomaan taakseen. Kaupungit muuttuivat suolapatsaaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huppe sanoi:
Eikö tämä nyt ole aivan vitun keinotekoista iloa hehkuttaa jotain Curlingia? Ehkä typerät suomalaiset sitten etsivät sitä lohdutusta siitä ainoasta lajista jossa on tsäänssejä pärjätä, oli se sitten vaikka sauvakävely tai curling. Eihän tuo mitään urheilua ole, vaatii toki ajattelua mutta on kaukana varsinaisesta urheilusuorituksesta.

Kyseinen kaveri on varmasti pätevä alallaan, kommenttini liittyy vain näihin olympialaisiin ja sen tyhmiin lajeihin.

Eihän se ehkä urheilua ole, mutta peli kuitenkin.

Eikö ole hyvä, että saadaan riemua irti tästä jutusta? Sitä paitsi, missaat tärkeimmän pointin, joka on U-15 / M-15 fanittaminen.

Oikeestaan mun mielestä futiskin on vaan peli, eikä urheilua, mutta se on vaan mun mielipide.

Ei herneitä ;)

Just just, eikö se ole sinusta ihan vitun hienoa jos suomi saa olympialaisista kultamitalin, tottakai se lämmittäisi enemmän jos se tulisi 50km hiihdosta, mutta kun se ei ole mahdollista, joten tyydytään tähän, helvetin hieno pelihän tuo on

Miten huppe määrittelee sanan urheilu?

Kyllä Uusis ownaa kaikki mennen tullen, vaikkei curling ehkä urheilua olekkaan.. Mutta eikös se ole nii että vain moottoriurheilu on urheilua, loput ovat vain pelejä???

Voi olla vanhakin, mut laitetaan silti.

Uusis löytyy Raamatustakin:

- Jumala: "let there be light!"
- Uusis: "say please"

- Jeesus: "kuka heittää ensimmäisen kiven?"
- Uusis: "Ihan sama, mutta minä heitän viimeisen!"

:kippis1:

Iqhmael sanoi:
- Jeesus: "kuka heittää ensimmäisen kiven?"
- Uusis: "Ihan sama, mutta minä heitän viimeisen!"

:kippis1:
mä repesin tolle kyllä ihan täysin.kiitos ja anteeksi

:lol2:

- Koska Uusis elää kvanttitasolla, on hän yht'aikaa joukkueen Ykkönen, Kakkonen, Kolmonen ja kapteeni-Nelonen. Ykkösestä kolmoseen naamataulut hän valitsi randomina helsinkiläisen veroviraston työntekijöiden naamoista käydessään ilmoittaessa mille tililleen kaikkien muiden veronpalautukset maksetaan.

Toi nyt on aika turhaa väitellä mikä on urheilua ja mikä ei. Ihan yhtä lailla voisi sanoa ettei ammunta ole urheilua - siinähän vaan maataan mahallaan tms. ja ammutaan tauluun :jahas:

Muutenkin toi Hupen kommentti menee samaan kategoriaan kun ne kehonrakentajanaiset-ketjuissa yrjöilevät tyypit. Etenkin kun tämä on ihan puhdas M-15 fanitus/hauskanpito-ketju...

Homman idea lienee juuri se, että kerrankin talviurheilussa on jotain joka on ihan vitun hauskaa, kollektiivista ja hyväntahoista. Seuraan myös kilpashakkiakin ja curlingissa on jotain samoja elementtejä.

...äh, järki sikseen; Uusista on vain upeaa fanittaa, enpä olisi uskonut, että vielä tällä iällä jaksaisi jostain urheilijasta innostua näin :rock:

Tässä on vielä yhtenä hauskana pointtina kääntää Uusis-fanitukset englanniksi ja postitella/tekstailla niitä ystävilleni muualle Eurooppaan. Nämä ovatkin tällä hetkellä täysin varmoja siitä, että minä ja muut suomalaiset ovat menettäneet loputkin järjestään saadessaan asiallisiin jääkiekkoaiheisiin viesteihinsä vastauksia: "Icehockey is so last week; Uusipaavalniemi rules..."

hieno peli, hieno mies :rock: ..uusis tekee historiaa :rock:

edit. loppuun uusis olisi voinut heittää "in your face!!!!" ja vetäistä sitten tyyneyden takas päälle.

littledragon67 sanoi:
Nämä ovatkin tällä hetkellä täysin varmoja siitä, että minä ja muut suomalaiset ovat menettäneet loputkin järjestään saadessaan asiallisiin jääkiekkoaiheisiin viesteihinsä vastauksia: "Ice hockey is so last week; Uusipaavalniemi rules..."

:lol2: Voi kun Uusis ehtisi perjantaisen olympiakullan jälkeen "katsomaan" Suomen peliä. Saattaisivat venäläisten laukaukset suuntautua vähän minne sattuu... Tapahtumathan ovat eri paikkakunnilla, mutta on sitä ihmeellisempiäkin määr.. eiku suorituksia nähty :)

Odotan innolla millainen hässäkkä helsinki-vantaalle syntyy, kun uusis porukoineen saapuu bling-blingit kaulassa.

Täällä on paljon ollu niitä kommentteja että uusiksen tuijotus on ihan tappava. No entäs kun mies pelin jälkeen rentona naureskeli ja hymyili. Musta tuntuu että kun hymy vääntyy uusiksen naamalle niin etelänapakin sulaa siitä. Oli kyllä niin muikee ilme että huh. :D

Sellainen kuva olis kiva foto, missä on vanha tuttu teksti 'kiviäkin kiinnostaa', mutta Uusiksen pärställä. Ei sellaista vielä ole kukaan väsännyt?

Perimätieto kertoo Uusiksen julkaisseen 1800-luvulla lukuisia näytelmiä ja romaaneja, mm. Seitsemän Veljestä. Tuolloin Hän tosin käytti peitenimeä Aleksis Kivi.

Alun perin J. K. Rawling aikoi julkaista suositun romaaninsa nimellä Markku Uusipaavalniemi ja Viisasten Kivi.

Juuri kisastudiossa kerrottiin, että suomen jääkiekkojoukkue on pyytänyt fiiliksen virittämiskappaleeksi vode-räpin. Ko.videoräppi näytettiin juuri äsken !!hohohohoho

Vode-räp omistaa :D :rock:

EDIT: Mr. Referee, ainakaan minulla tuo laittamasi linkki ei toimi (olenko väärässä jos veikkaan, että siinä oli kyse Uusiksen sukunimen "lievästä" väärintulkinnasta...? :D).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom