Markku "M-15" Uusipaavalniemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
Miten mä olen aikaisemmin missannut koko Uusiksen??:eek: Mähän oon ihan out... Vasta tämänaamuinen vakiotoimenpide, Iltiksen lukeminen, herätti munt tähän maailmaan. Mitä olenkaan menettänyt, kun tuo seksijumala ei ole aikaisemmin sulostuttanut elämääni?? Mun täytyy nyt heti välittömästi ottaa vahinko takaisin ja alkaa palvoa tuota Mighty M-15:ta oikein urakalla.:D

Aamun lehdessä tä oli ihan paras kohta:
Iltalehti sanoi:
"Markku Uusipaavalniemi on maailman eroottisin näky liukuessaan jämäkkänä, hiljaisena ja vakavailmeisenä pitkin liukasta, kiiltävää, sileää jäänpintaa kivi kädessään", hehkuttaa lehtemme naislukija.
:lol2:

Edit: Paljastui nyt sitten nyt sekin etten seuraa olympialaisia pätkääkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ylen aamu-urheilussa sanottiin että 9. pään viimenen karkas Uusikselta ja GB sai pisteen. Amatöörit, ei Uusikselta mikään karkaa. Sehän oli puhdasta taktiikkaa ja taktiikka toimi. On se hurja.

Mitäs ne siellä nyt mollaa toista?? Siis ihan loogista - Markku "Uusi Päävalmentaja" Niemi:lol2:

X-Man katoin saman. Hyvä kun tommosia taktisia vetoja aletaan mollaamaan telkkarissa. Kohta ne varmaan väittää että Ruotsi hävisi Slovakialle ihan pelaamalla.

enceli sanoi:
Voi LOL, en oo pitkään aikaan revennyt näin pahasti :D
Mä tulin surulliseksi. Foorumin, jolla tuo keskustelu käytiin huomioon ottaen on erittäin todennäköistä, että tämä mokannut järjenjättiläinen a) on lisääntynyt b) harkitsee lisääntymistä.

:lol2:

vittu että oli Uusikselta kylmä ratkasu viimeseen heittoon!!mä olin ihan saletti että ei perkele,pitkäksi menee,mutta ei!!siinä tuli briteille määrämittasta suoraan anaaliin!se on siinä! torilla tavataan!!

Kiittäkäämme hyvinkään jäähallia(missä ollut curlingrata 80-luvulta asti) tästäkin olympia joukkueesta. Itse myös luokan kanssa kävimme liikkatunneilla aikoinaan siellä pelaamassa. Kiva peli ja Uuspaavalniemi on aika vitun kurko tossa pelissä.
Voi sanoa, että M-15 on löytänyt genetiikalleen sopivan lajin. Tietysti väheksymättä joukkueen muita pelaajia. Mäkelä pelannut kanssa tod kauan peliä ja aloitti juuri sieltä koulun liikkatunneilta tuon harrastuksen jne...cool.

upn.jpg

Lisättävää tähän?
Ei!
Jatkakaa!

blacklbl sanoi:
Tämmöinen ainakin löytyy: Take-Out Weight Curling 2.
En oo vielä kerenny testata, vaimoo vastaan kai tuota vois pelailla.:D
Jossain sivustolla curling-pelaajat oli sitä mieltä, että tuo Take-Out Weight Curling 2 olisi paras curling-peli. En ole sitä vain löytänyt mistään netistä. Kohtuullisen toimiva on myös Granite, sillä pystyy ainakin taktiikoita testailemaan ja pääsee vähän peliin sisään. Kolmen viikon Free Trial tuolta: http://www.inturnsoftware.com/granite.htm

Alec sanoi:
vittu että oli Uusikselta kylmä ratkasu viimeseen heittoon!!mä olin ihan saletti että ei perkele,pitkäksi menee,mutta ei!!siinä tuli briteille määrämittasta suoraan anaaliin!se on siinä! torilla tavataan!!

Siis ensin kauhistelin itsekkin että pitkäksi menee mutta aivan kuin uusis olisi vain pysäyttänyt sen katseellaan juuri siihen kohtaan mihin halusi. Ei aivan keskelle vaan hieman yli vastustajaa kiusoitellakseen:rock:

Eikö tämä nyt ole aivan vitun keinotekoista iloa hehkuttaa jotain Curlingia? Ehkä typerät suomalaiset sitten etsivät sitä lohdutusta siitä ainoasta lajista jossa on tsäänssejä pärjätä, oli se sitten vaikka sauvakävely tai curling. Eihän tuo mitään urheilua ole, vaatii toki ajattelua mutta on kaukana varsinaisesta urheilusuorituksesta.

Kyseinen kaveri on varmasti pätevä alallaan, kommenttini liittyy vain näihin olympialaisiin ja sen tyhmiin lajeihin.

Huppe sanoi:
Eikö tämä nyt ole aivan vitun keinotekoista iloa hehkuttaa jotain Curlingia? Ehkä typerät suomalaiset sitten etsivät sitä lohdutusta siitä ainoasta lajista jossa on tsäänssejä pärjätä, oli se sitten vaikka sauvakävely tai curling. Eihän tuo mitään urheilua ole, vaatii toki ajattelua mutta on kaukana varsinaisesta urheilusuorituksesta.

Kyseinen kaveri on varmasti pätevä alallaan, kommenttini liittyy vain näihin olympialaisiin ja sen tyhmiin lajeihin.

Nyt hys hiljaa kun et kerta ymmärrä!

Huppe menee itse vaan kokeilemaan niitä kiviä :)

Huppe sanoi:
Eihän tuo mitään urheilua ole, vaatii toki ajattelua mutta on kaukana varsinaisesta urheilusuorituksesta.
...ttu kelkkailukaan mitään urheilua ole. Siinä juostaan se parikyt metriä kovaa ja loppumatka lasketellaan jollain väsyneellä kelkalla. Autourheilusta puhumattakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom