Willie sanoi:Kuka on Marika Fingeroos? Nimi on tutun kuuloinen, mutta naamasta ei ole minkäänlaista kuvaa. Onko hän joku uusi Satu Lapin tai Sanna Suutarin reinkarnaatio?
http://www.marikafingerroos.fi/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Willie sanoi:Kuka on Marika Fingeroos? Nimi on tutun kuuloinen, mutta naamasta ei ole minkäänlaista kuvaa. Onko hän joku uusi Satu Lapin tai Sanna Suutarin reinkarnaatio?
gnut sanoi:Marika on mukava ja kaunis muija ja tekee kovempaa tiliä kuin poliisit ja vartijat.
neutraali sanoi:ihmetyttää tuo fingeroosin mies, mikähän saatanan vössykkä sekin on, akka heiluu baarissa jonkun jenkki äijjän kans ja flirttailee ja kuolaa sen äijjän perään, repii ukolta paidat auki yms... niin missä tämä fingeroosin vössykkä aijjä on, no tietysti samassa baarissa istuskelee pöydässä ja vetelee drinksuja naamaan ja kattelee että siellä se marika taas menee, kumma äijjä, ruotuunhan se akka pitäs laittaa tai pihalle.
gnut sanoi:Marika on mukava ja kaunis muija ja tekee kovempaa tiliä kuin poliisit ja vartijat.
Onko aivottomuuden merkki jos tekee yhdyssanavirheitä?
Onko aivottomuuden merkki olla avoin?
Te peilaatte Marikaa itseenne ja tunnette olevanne fiksuja.
Mä peilaan itteäni teihin... ai jai jai... Tekee hyvää.
MissEvilEve sanoi:Ps: Rahan tekeminen tyhjästä turhalla julkisuudella ei ole typerää, sehän on yksilötasolla ihan fiksua. Typerämpäähän olisi olla tienaamatta jos siihen on mahdollisuus. Kysymys kuuluukin: Minkä kustannuksella sen tekee, miten siitä maksaa itse maineellaan jne ja se toimii puntarina siihen onko jokin fiksua vai ei. Mutta ainahan on ihmisiä joiden mielestä kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.
Andy sanoi:Mä voin kuvitella kuinka baari-illan jälkeen Marika tulee pari tuntia myöhemmin kotiinsa ja saamaton vätysäijä siellä nyyhkyttää sitten kullalleen, et "Miks sä kultsi noin teit sille miehelle?". -"No kato rakas ku mun on pakko antaa ihmisille puhuttavaa et ne lähettäis seiskaan niitä lukijoiden juoruja musta, tää on osa mun työtä".
Ja työnkuvaan kuuluu tietysti myös se, että on perse ruvella "juoruaiheiden tekemisestä" :D
Raskolnikov sanoi:HAH! Tosta ny ei täyspäinen ihminen maksa senttiäkään.
Raskolnikov sanoi:HAH! Tosta ny ei täyspäinen ihminen maksa senttiäkään.
Missukka sanoi:Seuraavaksi se tekee pokeleffan, tulee uskoon, pyrkii politiikkaan, rupeaa laulajaksi jne.
-Marchi- sanoi:Toivotaan, et joku nörtti maksaa tosta ja jos sattuu tissit tms. vilahtamaan, niin kaappaa sen lähetyksen siitä koneelle, pistää avi:ksi ja pistää dc:seen jakoon :D