Marika Fingerroosille silikonit

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihmetyttää tuo fingeroosin mies, mikähän saatanan vössykkä sekin on, akka heiluu baarissa jonkun jenkki äijjän kans ja flirttailee ja kuolaa sen äijjän perään, repii ukolta paidat auki yms... niin missä tämä fingeroosin vössykkä aijjä on, no tietysti samassa baarissa istuskelee pöydässä ja vetelee drinksuja naamaan ja kattelee että siellä se marika taas menee, kumma äijjä, ruotuunhan se akka pitäs laittaa tai pihalle.

Kyllähän Marika kaipaisi ihan rehellisen suomalaisen persepanon kuivana Ron Jeremy -kaliiberia edustavalla parrulla.

neutraali sanoi:
ihmetyttää tuo fingeroosin mies, mikähän saatanan vössykkä sekin on, akka heiluu baarissa jonkun jenkki äijjän kans ja flirttailee ja kuolaa sen äijjän perään, repii ukolta paidat auki yms... niin missä tämä fingeroosin vössykkä aijjä on, no tietysti samassa baarissa istuskelee pöydässä ja vetelee drinksuja naamaan ja kattelee että siellä se marika taas menee, kumma äijjä, ruotuunhan se akka pitäs laittaa tai pihalle.

Mä voin kuvitella kuinka baari-illan jälkeen Marika tulee pari tuntia myöhemmin kotiinsa ja saamaton vätysäijä siellä nyyhkyttää sitten kullalleen, et "Miks sä kultsi noin teit sille miehelle?". -"No kato rakas ku mun on pakko antaa ihmisille puhuttavaa et ne lähettäis seiskaan niitä lukijoiden juoruja musta, tää on osa mun työtä".

Ja työnkuvaan kuuluu tietysti myös se, että on perse ruvella "juoruaiheiden tekemisestä" :D

gnut sanoi:
Marika on mukava ja kaunis muija ja tekee kovempaa tiliä kuin poliisit ja vartijat.

Onko aivottomuuden merkki jos tekee yhdyssanavirheitä?
Onko aivottomuuden merkki olla avoin?

Te peilaatte Marikaa itseenne ja tunnette olevanne fiksuja.
Mä peilaan itteäni teihin... ai jai jai... Tekee hyvää.

1. Marika voi olla mukava, ystävänä/kaverina/tuttavana, jos hänet tuntee henkilökohtaisesti. Sitä en kiistä.

2. Marika voi olla kaunis, kenen tahansa mielestä, tai sitten ei. Kauneus on katsojan silmissä ja ihmiset arvostavat erilaisia asioita ja ylläpitävät erilaisia ihanteita. Sitä en kiistä.

3. Tekee varmasti tällä hetkellä kovempaa tiliä kuin vartijat, poliisit jne. Sitä en kiistä.

4. Onko aivottomuuden merkki jos tekee yhdyssanavirheitä? Ei ole, vaikka niitä ihan julmetusti naisella onkin mitä kotisivujen päiväkirjaa ja seksipalstaa on tullut lueskeltua. Harvinaista naiselle, yleisempää miehille. En kiistä.

5. Onko aivottomuuden merkki jos on avoin? Pääsääntöisesti itse avoimuus on hyvästä, mutta julkinen 'huoraaminen', typerien lausuntojen antaminen/laukominen ja vähemmän älykkäiden juttujen kirjoittelu omille sivuilleen, oli se kuinka 'avointa' tahansa ei ole fiksua. Miksi tehdä itsestään naurunalainen, pilkattu, koko kansan vitsailun kohde ym? Mielestäni on aivotonta itse edesauttaa kanamaisen maineen saavuttamiseen, avoimuudessa ei ole mitään vikaa.

"Te peilaatte Marikaa itseenne ja tunnette olevanne fiksuja."
Onneksi en pelkästään tunne vaan tiedän.

Ps: Rahan tekeminen tyhjästä turhalla julkisuudella ei ole typerää, sehän on yksilötasolla ihan fiksua. Typerämpäähän olisi olla tienaamatta jos siihen on mahdollisuus. Kysymys kuuluukin: Minkä kustannuksella sen tekee, miten siitä maksaa itse maineellaan jne ja se toimii puntarina siihen onko jokin fiksua vai ei. Mutta ainahan on ihmisiä joiden mielestä kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.

MissEvilEve sanoi:
Ps: Rahan tekeminen tyhjästä turhalla julkisuudella ei ole typerää, sehän on yksilötasolla ihan fiksua. Typerämpäähän olisi olla tienaamatta jos siihen on mahdollisuus. Kysymys kuuluukin: Minkä kustannuksella sen tekee, miten siitä maksaa itse maineellaan jne ja se toimii puntarina siihen onko jokin fiksua vai ei. Mutta ainahan on ihmisiä joiden mielestä kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.

Toisten typeryydellä rahastaminen on vain järkevää. Jos ihmiset haluavat ostaa "salarakastuotteita" niin miksi ei myydä?

Typerien ihmisten tirkistely- ja jeesustelutarpeen tyydyttäminen on työ joka vaatii karismaa, rohkeutta ja kovaa pokkaa. Joku Matti Nykänen tekee samaa työtä harrastuksena ja ilmaiseksi, nämä "salarakasleidit" tekevät suunnitelmallista työtä ja ihan kelpo korvausta vastaan.

Eikö se ihme juttu ole siinä, että ihmisiä kiinnostaa, eikä siinä, että joku käyttää asiaa hyväkseen?

Edit: Olen siis samaa mieltä kanssasi, fiksua toimintaa yksilötasolla.

Samahan se on Marikan nytten lypsää jos näistä kummallisista juontokeikoista ja haastatteluista sitä massia irtoaa... Kukaan kuitenkaan vuoden päästä muista koko naista.

Andy sanoi:
Mä voin kuvitella kuinka baari-illan jälkeen Marika tulee pari tuntia myöhemmin kotiinsa ja saamaton vätysäijä siellä nyyhkyttää sitten kullalleen, et "Miks sä kultsi noin teit sille miehelle?". -"No kato rakas ku mun on pakko antaa ihmisille puhuttavaa et ne lähettäis seiskaan niitä lukijoiden juoruja musta, tää on osa mun työtä".

Ja työnkuvaan kuuluu tietysti myös se, että on perse ruvella "juoruaiheiden tekemisestä" :D

Mä en kyllä yhtään ihmettelis, vaikka Marikalla olis seiskan kanssa sopimus noiden juttujen kanssa...ts. noi kuvat ois lavastettuja, että saadaan mahdollisimman mehukas juttu... :rolleyes:

Marika Fingerroosille silikonit - Kato saakeli! Eikös tämä olis kuulunu
tuohon Elämänne rankin kokemus-threadiin.

Jeah, Marika aloitti tienaamisen ihan urakalla. Fiksu tyttö, tekin huokaatte kun klikkaatte itsenne hänen webbikameralleen:

http://www.seiska.fi/marikam/

HAH! Tosta ny ei täyspäinen ihminen maksa senttiäkään.

Raskolnikov sanoi:

Njaa, eiköhän kohta lue seiskassa jotkut kävijämäärä luvut tuolta. Saat sitten syödä vetoremmisi, kun suomesta löytyy kymmeniätuhansia molopäitä. :D

Raskolnikov sanoi:

No minä menin ja otin eurolla Marikaa ruutuun :D:D Lähinnä kiinnosti, että miten homma on toteutettu. Saat siis näytölle ruudun mihin tulee kuvaa joka päivittyy 2-4s välein. Eli se siitä huvista :)

Marika on nyt pyyhe päällä ja surffaa netissä!

Mielestäni on hienoa että Suomi on viimeinkin ottanut mallia todellisista korkeakulttuurin maista, kuten Italiasta. Siellä on jo pitkään ollut ihan normaalia että julkisuuden henkilöksi tulee omistamalla rinnat ja/tai antamalla pesää jollekin kuuluisuudelle. Britanniasta puhumattakaan. Katsokaas kun urheilusuoritukset, poliittiset ansiot, oppiarvot yms ovat ohimenevää, mutta tisseissä ja pimpissä on substanssia. Kyllä kansa tietää.

Sanan "salarakas" keksijälle kuuluu vuoden tiedonjulkistamispalkinto. Mikään muu kuin salarakkaus ja tissijulkisuus ei paremmin kuvasta henkistä ja intellektuaalista ilmastoa Suomessa v. 2005.

Missukka sanoi:
Seuraavaksi se tekee pokeleffan, tulee uskoon, pyrkii politiikkaan, rupeaa laulajaksi jne.

5232222.jpg

:lol2:

Joo, kyllä tota ihmeen moni irkissä pisti kokeiluun.. en usko että tota kukaan täyspäinen sen ekan euron jälkeen enää koittaa.

Hyvin se kalastaa kyllä. Seiskan sivuilta: "Voin kertoa, että aion olla todella rohkea enkä halua salata webbikameralta yhtään mitään, Marika kertoo." Tokkopa saa seiskan ylläpitämässä kamerassa näyttää paljasta pintaa ihan noin tosta vaan, tai harrastaa oikein poraamista? Ja mitähän sen aviomies Jani tosta tykkää? Vittu tää on jotenki niin absurdia :rolleyes:

Seiskan sivuilta lisää buffausta: "MariKAM avattiin lauantai-illalla kello seitsemän! Web-kamera saavutti välittömästi suuren kansansuosion, varsinkin kun Marika ja Jani viettivät saunailtaa. Heidät nähtiinkin viuhahtelevan olohuoneessa vähissä pukeissa." Vai että vähissä pukeissa WOW näkyköhän sieltä TISSIT! Kyllä mä tosta maksasin etukäteen vaikka kaks kuukautta! MAHTAVAA!

Tässä toinen aika huvittava: "Kameran läsnäolon varmaan unohtaa kokonaan muutamassa kuukaudessa, Fingerroos kertoi Ilta-Sanomille viime keskiviikkona." Uskoo ainakin tuotteeseensa, meinaakohan se kokoajan sielä tissit paljaana vedellä muutaman euron tähden että ihmiset pysyy sielä oikein muutaman kuukauden?

jos seiska tai joku muu "keltainenlehti" kirjottaa että se on sit niinku niin hot, niin ei se tarkoita että ihmiset pitää siitä.
se on sellasta aivopesua, ku mediaa pyörittää muutamat ihmiset ja työntää sinne aina noita vitun ämmiä, niin sitten luullaan että ooooo kaikki äijät tykkää siitä/niistä.
kaikki roskalehdet ja muut (tyhjän)toimittajat vois kieltää lailla.

Toivotaan, et joku nörtti maksaa tosta ja jos sattuu tissit tms. vilahtamaan, niin kaappaa sen lähetyksen siitä koneelle, pistää avi:ksi ja pistää dc:seen jakoon :D

-Marchi- sanoi:
Toivotaan, et joku nörtti maksaa tosta ja jos sattuu tissit tms. vilahtamaan, niin kaappaa sen lähetyksen siitä koneelle, pistää avi:ksi ja pistää dc:seen jakoon :D

...jotta -Marchi- pääsee runkkaamaan Marikankin tahtiin... :rock:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom