Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No way in hell, ei ole pelkoa, että horjuttaisi Ronnien ylivaltaa, ei Markus eikä kyllä kovin äkkiä kukaan muukaan. Cutler lähimpänä, mutta en jaksa uskoa, että pystyy Ronnien selättämään niin kauan kun se järkäle lavoilla vyöryy :jahas:mik99 sanoi:toivottavasti joku horjuttais colemannin ylivaltaa..tässä ois yks ehdokas.. ;)
neutraali sanoi:Ois kyllä mukava nähdä kun Ronnie syrjäytettäs tuosta Olympia pallilta ennen hänen vetäytymistään pois lavoilta.
Tylerd sanoi:No way in hell, ei ole pelkoa, että horjuttaisi Ronnien ylivaltaa, ei Markus eikä kyllä kovin äkkiä kukaan muukaan. Cutler lähimpänä, mutta en jaksa uskoa, että pystyy Ronnien selättämään niin kauan kun se järkäle lavoilla vyöryy :jahas:
Mun veikkaus Olympian kärki kolmikosta on 1.Coleman 2.Cutler 3.Jackson, sijat 2 ja 3 saattaa olla toisinpäin :jahas: Se nähdään pian.
Kyllähän toi Markus on tosi rajun näköinen ja pirun hyviä leffoja on tehnyt, niitä on kiva katsoo kun mies vaikuttaa vielä ihan fiksultakin
Itsekkään en kyllä siihen usko, vaikkakin kovasti sitä toivon.Lauri Perkele sanoi:En usko henk. koht. tähän. Olympian tuomarilinja on jatkunut vuosikaudet sellaisena, että kruunu tipautetaan vanhan mestarin päähän, osin aiheellisestikin. .
Niinpä, yleisö kyllä tykkää Ruhlista mutta tuomarit ei.muffy sanoi:Ruhl on heveltin kova pala mutta aikasemmin sitä jostain syystä ei huomioitu tarpeeks.
Aivan, kyl mä ymmärsin mitä ajoit takaa :jahas: Ruhli kyllä ansaitsis parempia sijoituksiamik99 sanoi:joo en sitä tarkoittanut mutta olisihan tuo mukava jos joku muu voittaisi välillä ja tässä olisi siihen kova kaveri..
Jaa ei vai :lol2: katoppa tota kuvaa....voi hämätä kyllä kuvakulma, mutta melkonen pötsi on tossaLortto sanoi:On kyllä rühl kovissa massoissa! Ei enään "pönmpötä" maha niin pahasti kuin ennen.
Itse olen ollut kans tuota mieltä siitä asti kun näin tuon Made In Germanyn.Manuel sanoi:Isommalta melkeinpä kun ronnie...