BB PRO Marcus Ruhl

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mik99 sanoi:
toivottavasti joku horjuttais colemannin ylivaltaa..tässä ois yks ehdokas.. ;)
No way in hell, ei ole pelkoa, että horjuttaisi Ronnien ylivaltaa, ei Markus eikä kyllä kovin äkkiä kukaan muukaan. Cutler lähimpänä, mutta en jaksa uskoa, että pystyy Ronnien selättämään niin kauan kun se järkäle lavoilla vyöryy :jahas::offtopic:
Mun veikkaus Olympian kärki kolmikosta on 1.Coleman 2.Cutler 3.Jackson, sijat 2 ja 3 saattaa olla toisinpäin :jahas: Se nähdään pian.
Kyllähän toi Markus on tosi rajun näköinen ja pirun hyviä leffoja on tehnyt, niitä on kiva katsoo kun mies vaikuttaa vielä ihan fiksultakin

Jos pelkällä lihasmassalla voitettais näitä Mr Olympia titteleitä niin veikkaanpa että Markuksella ois todella hyvät mahdollisuudet voittoon, mutta kun ei niitä sillä pelkästään voiteta.
Ois kyllä mukava nähdä kun Ronnie syrjäytettäs tuosta Olympia pallilta ennen hänen vetäytymistään pois lavoilta.

itsekkin kyllä toivon että markku pääsis top kolmoseen, olis mukava nähdä jo pikkuhlijaa vähän vaihtuvuutta porukassa. jotenkin väärin että kaveri ei noissakaan massoissa pääse paremmalle pallille. ja juu, vaikuttaa tosi leppoisalta jannulta videon perusteella.

Ainut miinus on tuo järkyttävä gut ja pari "epäilyttävää" lihasryhmää. mutta on se kyllä kumma kun ronnie aina voittaa sillä hevosenperserakenteella, ja markku ei vaan pärjää.

Toivotaan että Markuksen sijoitukset nousisi Olympiassa.

Kovassa kunnossa on Ruuli prkl! Mutta aika hyvin repesin kun kattelin noita kuvia eritoten se toiseksi viimeisin siinä jonossa...."Markyys Das puppylook bitte!"
haha :lol2:

neutraali sanoi:
Ois kyllä mukava nähdä kun Ronnie syrjäytettäs tuosta Olympia pallilta ennen hänen vetäytymistään pois lavoilta.

En usko henk. koht. tähän. Olympian tuomarilinja on jatkunut vuosikaudet sellaisena, että kruunu tipautetaan vanhan mestarin päähän, osin aiheellisestikin. Kyseessä on sijoituksen arvon kohottaminen, mikä ei sinänsä ole yllätys, kun iifbb tuntuu järjestönä olevan lähempänä wrestling-toimijoita kuin urheililuliittoja.

Tylerd sanoi:
No way in hell, ei ole pelkoa, että horjuttaisi Ronnien ylivaltaa, ei Markus eikä kyllä kovin äkkiä kukaan muukaan. Cutler lähimpänä, mutta en jaksa uskoa, että pystyy Ronnien selättämään niin kauan kun se järkäle lavoilla vyöryy :jahas::offtopic:
Mun veikkaus Olympian kärki kolmikosta on 1.Coleman 2.Cutler 3.Jackson, sijat 2 ja 3 saattaa olla toisinpäin :jahas: Se nähdään pian.
Kyllähän toi Markus on tosi rajun näköinen ja pirun hyviä leffoja on tehnyt, niitä on kiva katsoo kun mies vaikuttaa vielä ihan fiksultakin

joo en sitä tarkoittanut mutta olisihan tuo mukava jos joku muu voittaisi välillä ja tässä olisi siihen kova kaveri.. :)

Lauri Perkele sanoi:
En usko henk. koht. tähän. Olympian tuomarilinja on jatkunut vuosikaudet sellaisena, että kruunu tipautetaan vanhan mestarin päähän, osin aiheellisestikin. .
Itsekkään en kyllä siihen usko, vaikkakin kovasti sitä toivon.
Ruhlille oon toivonut sitä jättipottia olympiasta, mutta eihän sitä tule kun jotkut "onnettomat" Colemanit, Levronet ja Priestit pesee hänet, no joo vaan ihan vakavasti ottaen itse en käsitä miten esim joku Lee Priest(hukkapätkä), Kevin Levrone ja Chris Cormier voi menestyä paremmin entä Ruhl.
Ehkä juuri siksi että he ovat jenkkejä mene ja tiedä.

Mä veikkaan et Ruhlin "status" tuomareiden silmissä tulee nousemaan tulevaisuudessa. Mut se nyt on vaan mutua. Ei nyt NOC:ia voiteta vahingossa ja totuus on vaan se että Ruhl on heveltin kova pala mutta aikasemmin sitä jostain syystä ei huomioitu tarpeeks. Niitä syitä tuossa jo joku spekuloikin. Kyllä Markuksen tähti vielä nousee korkeammalle.

muffy sanoi:
Ruhl on heveltin kova pala mutta aikasemmin sitä jostain syystä ei huomioitu tarpeeks.
Niinpä, yleisö kyllä tykkää Ruhlista mutta tuomarit ei.

Kyllä muute palo hihat ku katto arnold classicin kuvia mis ruhl oli vasta viides ja joku hiton Gynterki päihitti ruhlin.. En ollu siihe mennes kovin ihaillu ruhlia mut silmään toi pisti. Ja ruhlin video oli aivan uskomaton.

mik99 sanoi:
joo en sitä tarkoittanut mutta olisihan tuo mukava jos joku muu voittaisi välillä ja tässä olisi siihen kova kaveri.. :)
Aivan, kyl mä ymmärsin mitä ajoit takaa :jahas: Ruhli kyllä ansaitsis parempia sijoituksia :rock:

Lortto sanoi:
On kyllä rühl kovissa massoissa! Ei enään "pönmpötä" maha niin pahasti kuin ennen.
Jaa ei vai :lol2: katoppa tota kuvaa....voi hämätä kyllä kuvakulma, mutta melkonen pötsi on tossa

Viimeksi muokattu:
Aivan jesuiitan kans samoilla linjoilla kyllähän nuilla isoilla ukoilla tuo maha "pömpöttää" myös Ronniella, Markuksella ja monella muullakin.
PS harvalla muulla Pro ukolla näkyy alaselän lihas säikeet yhtä selkeesti kuin Ruhlilla.

Toi made in germany on kyllä loistopätkä. Taas tullu katteltua. Ruhli vetää aika paljon liikkeitä taljoissa, kun ronnie taas käyttää enemmän vapaita painoja. Mutta eipä sillä kasvuun ole vaikutusta ollut. Miten toi Ruhl vaikuttaa niin järkyttävän kokoselta. Isommalta melkeinpä kun ronnie...

Muuten sattuuko kukaan tietää, mitä/kenen artistin "konemusiikkia" tolla treenien taustalla soi?

Manuel sanoi:
Isommalta melkeinpä kun ronnie...
Itse olen ollut kans tuota mieltä siitä asti kun näin tuon Made In Germanyn.
Ruhl on lihassa mitattuna kyllä isompi kuin Coleman, ainakin jos molempien uusimpia filmejä käytetään mittareina :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom