BB PRO Marcus Ruhl

Näytti mielestäni ehkä rumemmalta kuin koskaan. Olisin Markuksena jättänyt tuon ekan hauisliikkeen näyttämättä. Varsinkin siinä tuo hauis näyttää todella epäilyttävältä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näytti mielestäni ehkä rumemmalta kuin koskaan. Olisin Markuksena jättänyt tuon ekan hauisliikkeen näyttämättä. Varsinkin siinä tuo hauis näyttää todella epäilyttävältä.

nyt en ymmärrä mitä tuo "epäilyttävä" tarkoittaa. Jotain syntholiako meinaat että se on sinne tunkenu? =D ihan nätit habathan nuo.

nyt en ymmärrä mitä tuo "epäilyttävä" tarkoittaa. Jotain syntholiako meinaat että se on sinne tunkenu? =D ihan nätit habathan nuo.

No siis, oli kyllä minustakin luonnottoman näkönen haba markulla tos ekas liikkees..

Mielestäni saa olla kyllä ihan kohtalaisen sekaisin jos ei herätä epäilyjä syntholista noi hauikset:D Veikkaan myös ettei oo hauikset ihan ainoo paikka mihin toi on öljyä tuikannut:rolleyes:

Ruhli treenipätkässään sanoi, että omistaa yhdet "alan" parhaimmista hauiksista. Tuskin on sinne "alalle" paljon synhol-hauiksia päästetty. Samanlaiset mötikät näyttää olevan kuten aina ennenki, kasvaneet tosin. (Treenipätkien perusteella)

Tuon videon perusteella Markun hauiksissa kyllä näyttää olevan jotain "filua." Jotenkin samanlainen "ikipumppi" päällänsä kuin esim Kokkosen Arin hauiksissa. Oli käsi sitten suorana tai pala jännitettynä, niin hauiksen huippu on huomattava. :jahas: Aika typerän näköistä itse asiassa.

No, oli öljyä / implantit tai ei, niin kyllähän mies ihan kaamean kokoinen lihavuori on! :thumbs:

kyllä mun mielestä aika sokea saa olla jos nuo näyttävät jonkun silmään nykyään siltä että niihin ei ole mitään laitettu. noi hauikset on kasvanu sitten viime kisojen ihan vitusti ja alkaa tosiaan näyttämään jo aivan luonnottomilta, mun mielipide on että noissa on selvästi jotain tököttiä tuikattu. mut silti markku rulettaa!!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom