BB PRO Marcus Ruhl

Simone oli kyllä näteimmillään noissa pätkissä:haart: Markusta nyt puhumattakaan:haart: Hauska persoona ja viihdyttävää katseltavaa taas kerran.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
wat? kirjotin replyn mutta se katosi.

Eli siis, laittakaa mailia jossa kaikki maalaisjärjellä keksittävät infot (mitä, montako, mihin, palstanick, kontaktitiedot jne), niin voisi ensi viikon lopulla sitten pistää tilauksen. Osoite maerkus.setae@nykasenvalinta.com odottelee postejanne.

edit.toim.huom.
Asustan itse Helsingissä, eli täällä tai tänne saapuville ei olisi lisäkuluja sitten noista paidoista lähettelemisen muodossa. Paita menee kai maksikirjeeseen?

wat? kirjotin replyn mutta se katosi.

Eli siis, laittakaa mailia jossa kaikki maalaisjärjellä keksittävät infot (mitä, montako, mihin, palstanick, kontaktitiedot jne), niin voisi ensi viikon lopulla sitten pistää tilauksen. Osoite maerkus.setae@nykasenvalinta.com odottelee postejanne.

edit.toim.huom.
Asustan itse Helsingissä, eli täällä tai tänne saapuville ei olisi lisäkuluja sitten noista paidoista lähettelemisen muodossa. Paita menee kai maksikirjeeseen?

Mailia lähti.

olin jo kirjottelemassa kimppaan mukaan, se vaan ettei nylkyille ole kokoa :(
No en oo itekkään kovin iso tyyppi, ja laitoin mailia. Luulisi, että pienin koko (xl) ei ole mikään megaiso. Ei sen paidan mikään kireä tarvitse olla. Kuhan ei ole mikään mannisen xxxxxxl :D

Lähetin mailia.

Koubi ja muutkin, laitattehan ne speksit tarkalleen, tai muutoin käytän luovaa mielikuvitusta puuttuvien tietojen arpomisessa. Paitoja kun on erinlaisia (heavy fabric ja extra heavy fabrik-beefy), ja kokoluokat ja muut vaihtelevat näissä myös.

Eli sivulta http://www.markus-ruhl.com/xtcshop_dt/index.php/cat/c64_Shirts---Wear.html valitaan tarkasti mitä halutaan, jookos kookos? :)

Ja kyllä ymmärsitte oikein, jos asustaa pääkaupunkiseudulla tai miksei kauempanakin, niin paidat saa tulla hakemaan jostain mielenkiintoisesta paikasta kunhan tavara saapuvat. Niin ei tarvitse sitten Suomen postikulunkeja enää noihin hintoihin lisäillä.

Laitoin mailia. Oha tuo nätti:D

attachment.php

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom