BB PRO Marcus Ruhl

Ei voi olla! Siis jos on niin toi sentääs näyttää naiselta ku se joka oli siinä Made In Germany leffassa näytti ihan joltain pikku jaskalta, mutta se oli kyllä aika pienissä rasvoissa silloin ja se varmaan vaikutti kans lookkii, mutta en oikein usko, että sama on.

Monta kertaa jo todettu samaksi naiseksi! Lue vaikka koko thread läpi. Simone Eldrich on naisen nimi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
--OFFTOPIC--
Niin joo; tuota onkin varmaan mietitty oikein toden teolla...hmmm, millä sais näläntunteen vex...venttaas vähän...joo nyt välähti: VEDETÄÄN SYSTEEMIIN KARSINOGEENEJÄ...wow...tuossa viiskymppisenä loppuu sitten näläntunne viimeistä kertaa, kun krematorion uuninluukku lyödään takanasi kiinni.
--OFFTOPIC LOPPUU--

Nikotiini ei ole karsinogeeni. Tupakassa toki on useita karsinogeenisia aineita, nikotiinivalmisteissa ei ole.

Mutta mitäs on Ruhlin rinnalle tapahtunut?
Varmaan revähtäny ja ollu veitsen alla tai muuten vaan on venähtäny pahemman kerran. Vaikea sanoa, tietääkö kukaan 100% varmuudella mitä o tapahtunu?

NYT ON TULLUT. Jännittävät kisat ovat tulossa. Itse veikkaan Jayn ja Ruhlin olevan todella korkealla, jos...siis JOS Ronsteri ei taas tee kasvujättijymymonsterointia ja paina 133 kiloa kisassa:rock: Ruhli on kehittynyt hyvin. Jotenkin mie vain pidän miehen massasta...Hienoa...:kippis1:

NYT ON TULLUT. Jännittävät kisat ovat tulossa. Itse veikkaan Jayn ja Ruhlin olevan todella korkealla, jos...siis JOS Ronsteri ei taas tee kasvujättijymymonsterointia ja paina 133 kiloa kisassa:rock: Ruhli on kehittynyt hyvin. Jotenkin mie vain pidän miehen massasta...Hienoa...:kippis1:
Ronnie painoa 2004 Olympiassa n.134kg

Ronnie painoa 2004 Olympiassa n.134kg

Näistä kisapainoista sen verran, että niissä lienee yleensä aika reilusti lapinlisää. Vuonna 1991 kilpailijat punnittiin julkisesti, lähes joka äijä oli valehdellut etukäteen painonsa noin 5-10 kiloa ylöspäin. Olin paikan päällä, ja kovasti siellä ihmeteltiin yht´äkkiä alentuneita painoja.

Tilanne on varmasti aivan sama tänäkin päivänä.

Tuo 134 kg on mm. KP:n suusta Body-lehdessä (raportti 2004-olympiasta - eli ei missään huhupalstalla). Olen olettanut, että hänellä on ollut käytettävissään viralliset punnituspainot.

Edit: Niin se lehti oli kai silloin B&K.

Tuo 134 kg on mm. KP:n suusta Body-lehdessä (raportti 2004-olympiasta - eli ei missään huhupalstalla). Olen olettanut, että hänellä on ollut käytettävissään viralliset punnituspainot.

Edit: Niin se lehti oli kai silloin B&K.

Kilpailijoita ei ole punnittu Mr. Olympiassa tuon vuoden 1991 jälkeen. KP on vain toistanut painon, joka on Colemanin painoksi ilmoitettu.

Mark Ruhl - Guestposing

Mark Ruhl - Guestposing (10/28/06)

October 28th
Guestposing @ 305 lbs
Riveredge Complex in Reading, PA.
2006 NPC Mountain Valley Bodybuilding & Figure championships

http://www.musclemecca.com/showthread.php?t=4392

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom