Marco Bjurström

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.

Lexington

Banned
Näin Eilen Marco Bjurströmin salilla kyykkäämässä. Teki sarjaa 150 kg:lla. En tarkkaan kehdannut laskea, mutta jotain 8 toistoa, about. Käyttää muuten ihmeen kapeaa jalka-asentoa, eikä nostovyötä ollenkaan. Muutenkin hemmo suosii ns. perusliikkeitä, tempausta hän teki n. 60 kg:lla.

Kaikki vaan verryttelemään lantio notkeaksi ja sitten kyykkäämään 150 kg:lla !

Ei uskois,tekikö se syväkyykkyä? Tuntus ainakin että Marco tykkää ottaa syvältä....

Heh, tuli mieleen tositarinat Jasper Pääkkösen ja Ville Valon karskeista treeneistä.. :kippis1:

Miten ihmeessä se kyykkää 150 kg ja säilyttää samaan aikaan vinkuheinämäisen olemuksen?

edit: tän on pakko olla vitsi...

Lexington, kaveri selvästi psyykkaa muita kovempaan treeniin :D

MARCO??

Ei hitto, mä tapan itteni justiinsa kohta... :mad:

Originally posted by Tonza
MARCO??

Ei hitto, mä tapan itteni justiinsa kohta... :mad:

täysin samat ajatukset minulla... :mad2:

Siis onko noi raudat teidän mielestä kovia 90 kg karjulle ?!
Onko nykytreenaajilla tehty homma liian helpoksi, jos 150 kg kyykkyä pidetään kovana (vaikka tekisi sarjaa)?
Vähän aggrea siihen hommaan !!! nami nami hali hali

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Lexington
Onko nykytreenaajilla tehty homma liian helpoksi, jos 150 kg kyykkyä pidetään kovana (vaikka tekisi sarjaa)?
Vähän aggrea siihen hommaan !!! nami nami hali hali
kyllä n.8 toiston sarja 150 kilolla on aika kova 90-kiloiselle lantionheiluttajanaminamitanssijapojulle. hali hali, saatana:evil:

Originally posted by Lexington

Karju??!!?? Ja eikös Marco oo jotain 190-200cm pitkä, joten 90kg ei oo sen pituselle kovin paljon. Kai se kohtalaisen hyvässä kunnossa on, mutta silti arvelen (kuten merkkari), että nyt Lexington koettaa tällä threadilla vaan saada aggree meidän reeneihin, että "Jos naminami Marco kyykkää 150kg:llä n toistoa, niin kyllä minäkin PRKL!". ;)

On Marcolla sitä myöten pitkät jalatkin, että JOS hän on tehnyt kunnon kyykkyä (ei siis mitään niiauksia - niitäkin olen kuullut kyykyksi kehuttavan) 150kg:llä, niin nostan kyllä hattua! Eihän Marco mikään supermassa ole.. :lol2:

ei ikinä

Marco B. ei tee 150kilolla yhtään toistoa edes 90 asteen jalkakyykkyä, se on aivan varma homma. piste.

Mä en kyllä tajua teitä pojat. Miksei Marco vois kyykätä 150 kilolla? Jos laskee ton kyykkypainon ja oman painon (90 kg?) suhteen saadaan 1,66. Ei mitenkään mahdotonta, kun itse lasken oman vastaavan suhteen 85 kg rautaa (tosin smithissä, mutta kuitenkin) ja oma paino n. 59 kg, saan suhteeksi 1,44. Ja mä oon sentään nainen. Suhteellisuudentajua poijaat!

Kyllä kyllä...mä näin eilen Andy Mc Coyn vetävän maasta SARJAA tais olla 250 tangossa, ja sellasen 10-12 jos oikee laskin.

No joo, mut kaikkihan sen tietää, et Andy on kova!

Eikös M.B ole tanssija - tai ainakin entinen sellainen. Kai siinä hommassa jaloissa tarttee vähän ytyä ollakin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom