Manse Muscle & Fitness show 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Ja taas kerran Mansesta kajahtaa, kaikki paikalle jotka vain pääsevät, rokkenroll!

Liitteet

• mbc_2007.webp
    mbc_2007.webp
    101,7 KB · Katsottu: 881
Mihinkähän aikaan show on?

Minkähän ihmeen takia tätäkään tapahtumaa ei voitaisi pitää paremmassa paikassa. Ei varmaan olisi vaikea keksiä parempia puitteita niin katsojille kuin kisaajille..

Juuri niin kuin Mike tuossa sanoi, että perinne jo velvoittaa pitämään kisat baarissa.

Muistaako kukaan muuten mistä vuodesta asti kisat on pidetty. Itse olen käynyt katsomassa kisoja jo -90 luvun alussa, mutta onko noita kisoja pidetty jo 80-luvun puolella?? Ja eikös ole ollut vuosiakin, kun kisoja ei ole pidetty??

Kuinkas kauan tuolla pullistellaan? Oon menos viettään just Onnelaan kaverin synttäreitä tollon, mutta varmaankin 23.00 pääsen vasta paikalle:(

Kuinkas kauan tuolla pullistellaan? Oon menos viettään just Onnelaan kaverin synttäreitä tollon, mutta varmaankin 23.00 pääsen vasta paikalle:(

Juuri klo 23 tuo on jo ohi, eli kestää n. 3 tuntia.

Onko tietoa keitä kisaajia nousee lauteille? Ylijoutsijärvi, Mentula, Laine ainakin?

Luultavasti myös Mattila ja Erholtz, naisista mm. Kallion Emma, Raatikaisen Kati, Mattilan Kirsi ...

Mietittiin tuossa irkissä, että olisko porukalla innostusta miitata ennen tuota kisaa ja mennä vaikka johki syömään? Jos menis vaikka noin klo 17.00 syömään niin ehtis varmaan hyvin murkinoida ennen kasia?

Paikaksi ehdottaisin Ohranjyvää. Se on aika lähellä Onnelaa. Ruokalista löytyy netistä: http://www.ohranjyva.com/
Kerran oon käyny paikassa ja mun mielestä siellä olis kivat tilat isommallekin porukalle.

Jos löytyy innostusta niin voin soitella ja kysellä varausta etukäteen.

Mitäpä mieltä?? :kippis1:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En pääse tuohon aikaan ainakaan paikalle. Siis syömään.

Täytyypä kans tulla paikalle!! Kisat kattoon ja sit kotio, et pääsee sunnunntaina taas reenaamaan.

Mitäpä mieltä??
Jooteli joo! Syömästämään ja juomastamaan Ohranjyvään kaikki, jopa minä! Olisi mukava mennä siitä yhdessä sitten sinne Sedulaan, ei tarvitsisi yksin taistella portsareita vastaan.
En pääse tuohon aikaan ainakaan paikalle. Siis syömään.
Pääset. Ja jos et itse pääse, lähetät sen komean siippasi kuitenkin paikalle.

Minkähän ihmeen takia tätäkään tapahtumaa ei voitaisi pitää paremmassa paikassa. Ei varmaan olisi vaikea keksiä parempia puitteita niin katsojille kuin kisaajille..

Tampere kisa on ennenkaikkea fiilis ja henkinen olotila. Kisaa on järkätty 80-luvulta lähtien ja useimmiten yökerhoissa ,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Perinne katkesi jossain 90-luvun puolella mutta herätettiin henkiin 2001, josta lähtien on kiertopalkintoon kaiverretteu kunkin vuoden voittajan nimi. Manse kisan voittaja on aina ehdottomasti koko kaupungin kovin kundi ja täysin suvereeni lajissaan, koko vuoden ajan hänellä on ainoa ja oikea mielipide kaikkeen mitä liittyy kehonrakennukseen :).Suomen mestaruuskaan ei ole mitään suomen kovimman body-kaupungin herruuden rinnalla.:hyper:
Manse kisa on ja tulee tulevaisuudessakin olemaan ravintola show:kippis1:

Tervetuloa viihtymään!

Jeeh. Olen kertaalleen käynyt ja fiilis oli kisoissa kyllä hyvä. Mutta ikävä kyllä en tänäkään vuonna taaskaan pääse paikalle. Olisihan se ollut mukava muutaman vuoden tauon jälkeen tuollaisetkin kisat nähdä. Ehkä mieli olosuhteistakin olisi muuttunut.

Pääset. Ja jos et itse pääse, lähetät sen komean siippasi kuitenkin paikalle.

Solid jos lupaat pitää siitä hyvää huolta, niin sitten saatan päästää sen syömään. Mä luulen että olen jo tuohon aikaan ainaki Onnelan nurkilla, se lipun myynti kun alkaa klo 18 ni pittää olla maisemissa...

Ja ei, en päästä teitä ilmaseks :D

Kaikki paikalle, hop hop!!! :rock: Kivat geimit tulossa ja siitä voi -ken haluaa- jäädä sujuvasti samaiseen Tampereen ykkösmestaan bilettämään.

Ikäraja tapahtumaan tulee kaiketi olemaan 18 (normi lauantai 22) mutta tänään pitäisi vielä tulla varmistus asiaan.

Mä oon mukana!! Tosin emmä taida syömään tulla (Ohranjyvästä tulee liikaa Kummeli mieleen :D), nautin ne ohranjyvät mieluummin nestemäisessä muodossa.

Mä ainakin soluttaudun Fättiksen ohi pummilla sisään, koska olen niin ninja :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom