Manse Muscle & Fitness show 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mä oon mukana!! Tosin emmä taida syömään tulla (Ohranjyvästä tulee liikaa Kummeli mieleen :D), nautin ne ohranjyvät mieluummin nestemäisessä muodossa.

Mä ainakin soluttaudun Fättiksen ohi pummilla sisään, koska olen niin ninja :david:
Samalla vaivalla oot niin ninja, että vedät dreamtanit pintaan ja tuut lavalle! :rock:

Johooo, akki lavalle! Vedät "jonku" bodarin kans kylmiltään pariposeerauksen :D

Samalla vaivalla oot niin ninja, että vedät dreamtanit pintaan ja tuut lavalle! :rock:

Siitä kyllä kannattais jo 7 euroa maksaa, ois meinaan ainakin rahoille vastinetta biksuissa (ja niiden ulkopuolella) :lol2:

Mä tuun jos Fättis tulee kans ;)

Me vissiin Solidin kans ruokaillaan sitten kaksin nurkkapöydässä kynttilänvalossa... :rolleyes:
Come on fellows! :kippis1:

Mä voisin tulla seuraks.. vaan kun ei pysty taipuu duunista. :(

Tampere kisa on ennenkaikkea fiilis ja henkinen olotila. Kisaa on järkätty 80-luvulta lähtien ja useimmiten yökerhoissa ,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Perinne katkesi jossain 90-luvun puolella mutta herätettiin henkiin 2001, josta lähtien on kiertopalkintoon kaiverretteu kunkin vuoden voittajan nimi. Manse kisan voittaja on aina ehdottomasti koko kaupungin kovin kundi ja täysin suvereeni lajissaan, koko vuoden ajan hänellä on ainoa ja oikea mielipide kaikkeen mitä liittyy kehonrakennukseen :).Suomen mestaruuskaan ei ole mitään suomen kovimman body-kaupungin herruuden rinnalla.:hyper:
Manse kisa on ja tulee tulevaisuudessakin olemaan ravintola show:kippis1:

Tervetuloa viihtymään!

Ketkä muuten ovat edellisvuosien voittajat?

Ketkä muuten ovat edellisvuosien voittajat?

2001 Mika Kauppinen
2002 Juha Hakala
2003 Veli-Pekka Niskanen
2004 Rami Aaltonen
2005 Kimmo Salo
2006 Sauli-Aitto-Oja

Noista vanhemmista ei mulla ole tietoa, pitäis vissiin pitää kohta saunailta ja kirjata vanhoja mestareita kirjoihin :kippis1:

Me vissiin Solidin kans ruokaillaan sitten kaksin nurkkapöydässä kynttilänvalossa... :rolleyes:
Come on fellows! :kippis1:

Kyllä mä pääsisin aikasemmin, vaikka klo 15 syömään. Saattas se PoniK olla kans tulossa ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jaa sen Imitaatio-kavalkaadin mieleenpainuvimmista härmäposeerausrutiineista ikinä:D .....ps.nounamesnounames

Juuri sen :)

Tässä alustavaa osallistujalistaa äijien osalta. Muutokset ja lisäykset tietty mahdollisia:

Matti Halonen
Pasi Honkanen
Jari Laine??
Jarkko Mattila
Jari Mentula
Toni Vahala
Markku Ylijoutsijärvi
Juuso Erholtz

2001 Mika Kauppinen
2002 Juha Hakala
2003 Veli-Pekka Niskanen
2004 Rami Aaltonen
2005 Kimmo Salo
2006 Sauli-Aitto-Oja

Noista vanhemmista ei mulla ole tietoa, pitäis vissiin pitää kohta saunailta ja kirjata vanhoja mestareita kirjoihin :kippis1:
Eipäs unohdeta kauniimpaa sukupuolta ;) Menneistä en varmuudella tiedä, onko naisosanottajia ollut muuten kuin "bodarisarjassa", mutta viime vuonnahan Vähäkuopuksen Tarja vei ainakin tuon fitness-kategorian äänestyksen kotiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom