Manse Muscle & Fitness show 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
alkaako show varmasti kahdeksalta tai sen jälkeen?

Juujuu, pyritään siihen että klo 20 alkaa. Olettaen että bodarit on paikalla ;) Fitnesskissat ainaki on, siihen mä luotan ku Kallioon :D

Oi että oon vitsikäs.

Juujuu, pyritään siihen että klo 20 alkaa. Olettaen että bodarit on paikalla ;) Fitnesskissat ainaki on, siihen mä luotan ku Kallioon :D

Oi että oon vitsikäs.
:lol2:

Kai oot muuten ilmottanu mulle ½h aikasemman ajan mitä muille? :jahas:

alkaako show varmasti kahdeksalta tai sen jälkeen?

Tilanteen mukaan varmasti pelataan, kun porukkaa on reilusti sisällä alotetaan show, mitään tarkkaa aikaa ei voi etukäteen lyödä lukkoon. Elikkäs suosittelen tulemaan jokatapauksessa ajoissa ja nauttimaan talon antimista ;)

Jaa sen Imitaatio-kavalkaadin mieleenpainuvimmista härmäposeerausrutiineista ikinä:D .....ps.nounamesnounames
Ei, kun voisit poseerata e.r.i.t.t.ä.i.n sulavasti Pink Panther-tunnarin tahtiin... muistatko muutaman vuoden takaa...?? :D

Sen lisäksi voisit näyttää kuinka pitää hotalehtia oikeaoppisesti!

Ihanista Naisista paikalle luvannut saapua seuraavat:

Emma Kallio
Kirsi Mattila
Kirsi Kivimäki
Jaana Räsänen
P-L Kuuppelomäki
Kati Raatikainen
Jaana Kiuru

Naisten voittajan pääsee yleisö valitsemaan. Lippukassalta saa äänestyslipun, johon siten jokainen laittakoon suosikkinsa kilpailijanumeron.

Meillä on paikanpäällä jonkin verran kyniä, mutta varmaankaan ihan jokaiselle ei omaa riitä, joten kierrättäminen toivottavasti yleisössä onnistuu.

Mitäs tehdään? Perutaanko koko ruokailu ja miitataan joskus toiste? Vai mennäänkö pienellä porukalla syömään? Ja mihin aikaan?

Nyt on päätetty, että ruokailu on klo 15.00 El Torossa. :dance:

Paikalle tulossa:
Fättis
JoniK
SolidNecro
Amelie
Dharmi ja avec, ehkä

Varaan aamulla pöydän kuudelle. Laittakaahan viestiä tänne thrediin tai privalla, jos tarvii varata enempi paikkoja. :kippis1:

Nyt on päätetty, että ruokailu on klo 15.00 El Torossa. :dance:

Paikalle tulossa:
Fättis
JoniK
SolidNecro
Amelie
Dharmi ja avec, ehkä

Varaan aamulla pöydän kuudelle. Laittakaahan viestiä tänne thrediin tai privalla, jos tarvii varata enempi paikkoja. :kippis1:

Näillä näkymin en ole tulossa, tai jos muutan mieleni tulen yksin. :rolleyes:

Näillä näkymin en ole tulossa, tai jos muutan mieleni tulen yksin. :rolleyes:
Tulet sitten yksin. Jätät sen sohvaperunan kotiin :curs:

Kaikki syömään härkää!

anatomia_toro.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Enää muutama tunti ja sitten alkaa lihamarkkinat Onnelassa.

Ps. Eilen muutaman kisaajan nähtyäni voin sanoa että illalla on kovia fysiikoita esillä

Jaahas, sitä pitää tulla illalla vaimon kanssa tarkastaan lihatalkoiden tulokset! Pitäs nyt päivällä tulla joku ostamaan soffa pois niin ei pääse Toroon piffille :(

Hmm. En tainnut saada ketään kaveria mukaan, mutta taidan piipahtaa pyörähtämässä. Jos jotkut tutut kasvot näkyy niin saatan tylysti tyrkyttää seuraani samaan pöytään, mutta koitan pitää pääni kiinni :)

Mukavat kisat oli. Tunnelma ainaskin oli katossa. Eka kerta kun olin kattoos Mansen kisoja ja kyl meen toistekkin. Bull oli hirmusessa kunnossa!

Numerolla 3 kisannut neitonen voitti, mut en muista nimeä... Kaunis tummahiuksinen nainen:D
Kirsi Kivimäki...naiset näytti oikein hyvältä siellä lavalla:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom