BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

Totta kai se sanoo noin kun se itse valmentaa Ramya. Toi mulkvisti on varmaan 5 vuotta sanonut että Jose voittaa Flexin ku se on sen valmennettava.

Sille että Jose voittais Flexin ei voi kyllä kukaan keksiä mitään perusteita. Rhoden ja Phil taas ovat IMO hyvin samanlaisia, molemmissa hyvää ja huonoa, ei mitään huikeeta eroa.

Mutta jos tilannetta kattoo vanhanaikaisesti siltä kantilta, että kenellä on paras kehon-x malli, ja siinä freimissä eniten lihasmassaa, pystyy helposti perustelemaan sen miksi Ramyn pitäisi voittaa. Mun elämää nyt ei hetkauta pätkääkään se kuka ton voittaa, mutta Ramyn voitto olisi helppo perustella, nyt kun mies oli saanut kireydenkin samalla tasolle Phillin kanssa.

Sille että Jose voittais Flexin ei voi kyllä kukaan keksiä mitään perusteita. Rhoden ja Phil taas ovat IMO hyvin samanlaisia, molemmissa hyvää ja huonoa, ei mitään huikeeta eroa.

Mutta jos tilannetta kattoo vanhanaikaisesti siltä kantilta, että kenellä on paras kehon-x malli, ja siinä freimissä eniten lihasmassaa, pystyy helposti perustelemaan sen miksi Ramyn pitäisi voittaa. Mun elämää nyt ei hetkauta pätkääkään se kuka ton voittaa, mutta Ramyn voitto olisi helppo perustella, nyt kun mies oli saanut kireydenkin samalla tasolle Phillin kanssa.
Samaa mieltä että ei Jose voita Flexiä vaikka toki Flexin selkä on edelleen kaukana todella hyvästä.

Eipä sille Ramille oikein anneta edes kunnon saumaa tehdä Philistä pientä ja kapeaa kun kovin vähän niitä vertaillaan. Ihan asiaa siinä mielessä Aceto tuossa videossa puhui. Jos Ramy olisi amerikkalainen ja kieli hanskassa täydellisesti niin asia voisi olla eri. Ei kukaan tule lyömään Philiä niissä jutuissa missä se on hyvä ihan lähitulevaisuudessa ja kun näemmä nyt se halutaan mestarina pitää niin siinä se pysyy.

heathilla on kova lihaserottuvuus ja lihasmalli, paras on tuossa mielessä, mutta imo sen ei pitäisi painaa vaakakupissa noin paljon, se että dexi meni ramin edellä onkin sitten jo naurettavuuden huippu

Samaa mieltä että ei Jose voita Flexiä vaikka toki Flexin selkä on edelleen kaukana todella hyvästä.

Eipä sille Ramille oikein anneta edes kunnon saumaa tehdä Philistä pientä ja kapeaa kun kovin vähän niitä vertaillaan. Ihan asiaa siinä mielessä Aceto tuossa videossa puhui. Jos Ramy olisi amerikkalainen ja kieli hanskassa täydellisesti niin asia voisi olla eri. Ei kukaan tule lyömään Philiä niissä jutuissa missä se on hyvä ihan lähitulevaisuudessa ja kun näemmä nyt se halutaan mestarina pitää niin siinä se pysyy.

Katoitko koko Olympiaa? Phil ja Ramy oli vierekkäin vertailuissa. Phil on erottuvampi ja paljon ns hiotumman näkönen paketti kun Ramy.

Philillä on huomattavasti paremmat kädet, huomattavasti parempi selkä ja paremmat olkapäät kun taas Rhodenilla on ehkä jalat kovat mut niin on Phililläkin eikä niissä juuri isoa eroa ole. Kuten Dennis James sanoi niin Rhoden tulee tuskin koskaan voittamaan Philiä mikäli Phil nyt ei sössi jotain todella pahasti.

Katoitko koko Olympiaa? Phil ja Ramy oli vierekkäin vertailuissa. Phil on erottuvampi ja paljon ns hiotumman näkönen paketti kun Ramy.

x1961-mr-olympia-weekend-19011_final.jpg.pagespeed.ic.lSBf0W72Vn.jpg

1961-mr-olympia-weekend-19023_final.jpg

Oot tainnut itse katsoa kisaa melkoisten fanilasien läpi.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Millä perustein? Mun mielestä näyttää kun olisi 212 kisaaja tossa Ramyn vieressä. Ei mr.O saisi näyttää pieneltä lineupissa, varsinkaan kun muut ei häviä kireydessä yhtään.
kireys,malli ihan omaa luokkaa ja ei omasta mielestäni kyllä näytä 212 ukolta. Rämyllä ei ollenkaan lohkee esim etureidet. Eikä selässä ole lähellekään samanlaista 3d lookkia. rinta myös huomattavasti pienempi.

Mielipide erot on kivoja. PHIL on mestari ja muut perässä. That's it tältä erää. Ensi vuonna voi olla toisin mutta philikin voi olla taas kovempi. Paljon jossittelua :D

Millä perustein? Mun mielestä näyttää kun olisi 212 kisaaja tossa Ramyn vieressä. Ei mr.O saisi näyttää pieneltä lineupissa, varsinkaan kun muut ei häviä kireydessä yhtään.

Symmetria, malli, kireys. Rami häviää kireydessä Heathille aivan selvästi, ja Heathin paketti nyt on vain ihan ylivoimainen; hyvä kokonaisuus, lihasten kiinnityskohdat ym... Rami on kyllä tosiaan iso, mutta näyttää vähän kuin irtonaisista paloista kasatulta Heathin rinnalla. Ja se viimeistely... Kyllä top3 meni mun mielestä ihan oikeaan osoitteeseen...

Sun kannattaisi varmaan suosiolla mennä kuvaamaan itseksesi niitä mahtavia kymppitonnin kalorinsyönti tai jotain vitun murovideoita kun et bodauksesta edelleenkään näytä ymmärtävän yhtään mitään käytännössä etkä teoriassa. Sun mielestä Philin pitäis vielä nuoleskella kaikenmaailman nettitrollien perseitä.

.
Sun kannattaisi varmaan suosiolla mennä kuvaamaan itseksesi niitä mahtavia kymppitonnin kalorinsyönti tai jotain vitun murovideoita kun et bodauksesta edelleenkään näytä ymmärtävän yhtään mitään käytännössä etkä teoriassa. Sun mielestä Philin pitäis vielä nuoleskella kaikenmaailman nettitrollien perseitä.

Sun kannattais varmaan vähän lisätä sitä "korvaushoitoa", ettei menis noin pahasti tunteisiin joku toisella puolella maapalloa käyty öljyttyjen miesten pullistelu kisa ;)

Mä en o tietääksi koskaan väittänyt ymmärtäväni mistään mitään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom