BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Anna yksikin hyvä syy miksi ei olisi?
Se on tää perinteinen, että "mäki oisin yhtä iso jos roinaisin" tai sit jos roinataan niin "jos mä vetäisin yht paljon ku neki ni sit ainaki oisin yhtä iso" ja ilmeisesti Ramy on jo niin iso, että siinä kohtaa toi realiteetti toimii ettei voi olla yhtä iso niin voidaan lohduttautua sillä, että ainakaan sen pumppu ei tuu kestämään eli elän pidempään :)

Se on tää perinteinen, että "mäki oisin yhtä iso jos roinaisin" tai sit jos roinataan niin "jos mä vetäisin yht paljon ku neki ni sit ainaki oisin yhtä iso" ja ilmeisesti Ramy on jo niin iso, että siinä kohtaa toi realiteetti toimii ettei voi olla yhtä iso niin voidaan lohduttautua sillä, että ainakaan sen pumppu ei tuu kestämään eli elän pidempään :)
Kuinka moni Olympia TOP 5 jätkä on kuollut? Nasser, ei kukaan muua. Se että lääkkeet tappaa muka "paljon" kehonrakentajia on paskapuhetta.

Niin.... ja?? Emminä tiedä kuinka paljon niitä on kuollut eikä kyllä oikeestaan kiiinnostakkaan, mutta mites tää nyt liittyy tuohon mun kirjoittamaani??
Tuohon "pumppu ei tule kestämään" ja yleisesti kaikille jotka jauhavat samaa paskaa itselleen ja muille päivästä toisee: "lääkkeet tappaa, ne eibät ole hyväksi, niihin kuolee" yms kaikkea vitun skeidaa.

Tuohon "pumppu ei tule kestämään" ja yleisesti kaikille jotka jauhavat samaa paskaa itselleen ja muille päivästä toisee: "lääkkeet tappaa, ne eibät ole hyväksi, niihin kuolee" yms kaikkea vitun skeidaa.
Lukaseppa se teksti uuestaa, ota henkeä, sit lukase uustaan. Taas henkeä, mieti, sarkasmitutka päälle ja taas lukase ja kerrohan sitten mitä mä sinne kirjotin aiheesta :)

Missä kohtaa tässä roinasta on puhuttu? Lähinnä noin järkyttävä lihasmassa, alkaa olee pumppu oikeesti kovilla. Ja en ole tainnut omaa roinaamistani verrata tai jossitella jos mäkin noin paljon...

Voit kertoa tuon myös Andreas Münzerille, Anthony D’Arezzolle, Gary Himingille ja Mike Matarazzolle. Esim. tuolta löytyy lisää kehonrakentajia, joille voit kertoa kuinka bodauksessa käytettävissä lääkkeissä ei piile vaaraa. Alle nelikymppisenä sydäriin kuoleminen kun on ihan normaalia.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Voit kertoa tuon myös Andreas Münzerille, Anthony D’Arezzolle, Gary Himingille ja Mike Matarazzolle. Esim. tuolta löytyy lisää kehonrakentajia, joille voit kertoa kuinka bodauksessa käytettävissä lääkkeissä ei piile vaaraa. Alle nelikymppisenä sydäriin kuoleminen kun on ihan normaalia.

Ja sitten on näitä keneltä on munuaiset poksahtanut.. Ainakin Don Long, Marko Savolainen, Flex Wheeler ja Tom Prince tulee näin ihan äkkiseltään mieleen kovista pro ukoista.

Ja sitten on näitä keneltä on munuaiset poksahtanut.. Ainakin Don Long, Marko Savolainen, Flex Wheeler ja Tom Prince tulee näin ihan äkkiseltään mieleen kovista pro ukoista.

No ota yhtä iso otos ihan perus pulliaisia ni kai sieltäki löytyy saman verran porukkaa kellä on munuaiset pettäny. Toi ei kerro mitään

No ota yhtä iso otos ihan perus pulliaisia ni kai sieltäki löytyy saman verran porukkaa kellä on munuaiset pettäny. Toi ei kerro mitään

Iso otos? toi on otos top 20 ifbb pro äijistä 90 luvun loppupuolelta. Aika iso prosentti mun mielestäm vieläkun ottaa huomioon kuolleet, esim Kovacs, Nasser, Matarazzo.. Mut anyways ei nyt kuulu tähän Ramin ketjuun..

Toivottavasti olis nyt tosiaan kireä kun on Aceto ilmeisesti tällä kertaa saanut rauhassa työstää hommaa! Kaikki potentiaali kun tosiaan on ottaa se pytty Pilliltä, ja enemmänkin jopa uhata Colemanin parhaita vuosia, ainakin lihasmassan määrällä paremman keskivartalon kanssa, jos kireys ei nyt ihan Colemanin parhaita vielä lähentelekkään..

Jos ei vieläkään tuu kunnossa niin ei tuu koskaan. Ei oo ensimmäiset eikä toiset karkelot. Vähä sama fiilis mitä tuli Lesukovista. Iso ja pyöreetä lihaa, viimeistely sit aina sitä luokkaa ettei sijoituksia tuu. Ja mitä tulee politiikkaan...kukapa sitä tietää miten isossa roolissa se on. Itse silti luulen, ettei joku egyptiläinen tolla englanninkielinen taidolla vie pystiä koskaan. Toivottavasti oon väärässä.

Lesukov oli kyllä aina kusisessa kunnossa lavalla, en tiedä mikä sillä ukolla meni pieleen. Ramyssa nyt on potentiaa aivan kärkeen joten toivoisi että saa itsensä oikeasti aivan perkeleen revityksi.

Haluaisin nähdä oikeasti sellaisen tilanteen että lavalla on revityn kireä Rami ja perus Heath niin siinä on kevyet jälkipuinnit jos ei Ramille anneta titteliä.

Puhuin ultimate TOP 5 joilla on ollut varaa kunnon hoitoohin ja terveyden ylläpitämiseen. Monta kk olen tätä samaa kirjoittamut kaikille jotka suoltavat paskaa mm "roinan syy, roina sitä roina tätä" 3 vk site Jukka Nyyssölä julkaisi Virtamon Jounin kanssa videin jossa käsiteltiin tuo T Nation listä ja Jounikin sanoi että ei noista TOP äijistä ole kuollut kuin ihan 1-2. Kovimmat oli Nasser joka oli Olympiassa ja ne oli ihan itse aiheutettu Milos Sarcevin kanssa. Sitten nämä mitä yllä lueteltiin ovat ns. 2-4kerroksen Pro kehonrakentajia joilla ei ole varaa seurata näitä terveys asiaoita ja tehdään mustilta markkinoilta be kamat tulee, luuletko että TOP äijät ostaa ne jostain Anttilan kulmalta? Ei. Piikittävätkl he salin vessassa itse? EI? Kaikki nämä kuolemat ovat olleen kategoriasta use/ miss use/abuse tuo jälkimmäinen ABUSE kun kuuritellaab 2-5v putkeen ei seurata mitään mitä voisi tapahtua.
EDIT kaikki kuolemat enemmän tai vähemmän itse aiheutettuja tiedon tai järjen puutteesta johtuvaa. Vettäkin voi juoda liikaa ja kuolla siihen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom