- Ikä
- 43
Ramylla Menacen T-paita päällä, eli ei tainnut jäädä mitään Dennis Jamesia vastaan hampaankoloon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohta alkaa se peruskommentointi. "Varmaan housuissa katkarapu ja päässä ei liiku mitään!" jne. Legendan mukaan Ramylla on itse asiassa huhujen mukaan Houston Laukko -kokoluokan penis, jonka hän teippaa jesarilla persvakoonsa ennen lavaa. Näin ainakin kaveri kertoi.
tuliko puhetta että onko käyrä vai suippomainen kiki?Kohta alkaa se peruskommentointi. "Varmaan housuissa katkarapu ja päässä ei liiku mitään!" jne. Legendan mukaan Ramylla on itse asiassa huhujen mukaan Houston Laukko -kokoluokan penis, jonka hän teippaa jesarilla persvakoonsa ennen lavaa. Näin ainakin kaveri kertoi.
Kohta alkaa se peruskommentointi. "Varmaan housuissa katkarapu ja päässä ei liiku mitään!" jne. Legendan mukaan Ramylla on itse asiassa huhujen mukaan Houston Laukko -kokoluokan penis, jonka hän teippaa jesarilla persvakoonsa ennen lavaa. Näin ainakin kaveri kertoi.
Takareisiähän tuo kaipaisi.