BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
35lgqad.png

Mun mielestä Ramin kannattaisi unohtaa ainakin jonkun mrOlympia tittelin tavottelu ja alkaa vetämään kunnon kampanjaa tyylillä "maailman lihaksikkain ihminen". Pitäis jotain semikovaa kisakuntoa päällä ja kävisi vähän väliä ympäri palloa kauhistuttamassa ihmisiä. Varmasti kysyntä olisi kova ja vielä kovat tulotkin aivan saletissa. Politikointi tekee kuitenkin hänelle tiettyjen voittojen saavuttamisesta mahdotonta, mutta toisaalta se voi juuri olla se seikka, miksi hän jaksaa kisata.

Mun mielestä Ramin kannattaisi unohtaa ainakin jonkun mrOlympia tittelin tavottelu ja alkaa vetämään kunnon kampanjaa tyylillä "maailman lihaksikkain ihminen". Pitäis jotain semikovaa kisakuntoa päällä ja kävisi vähän väliä ympäri palloa kauhistuttamassa ihmisiä. Varmasti kysyntä olisi kova ja vielä kovat tulotkin aivan saletissa. Politikointi tekee kuitenkin hänelle tiettyjen voittojen saavuttamisesta mahdotonta, mutta toisaalta se voi juuri olla se seikka, miksi hän jaksaa kisata.
Niinkun Victor Richard teki aikoinaan, keräs varmaan hyvät dollarit guestposehommilla...

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Tuollahan on aivan jäätävät rahat takana, tuskin Ramyn tarvitsee tienata itse mitään.

Onko jotain lähdettä tms tälle?

Onhan tuolla rahakas sponssi GAT:in kanssa, Gorilla wearin jne. Lähes 700 tuhatta seuraajaa instagramissa vs. esim Shawn Rhoden 400k.. Tuskimpa raha on miehelle ongelma ollenkaan.

Ja itse uskon kyllä että Ramy voi hyvinkin voittaa Olympian, miehellä on niin paljon kannattajia vaikutusvaltaisissa bodypiireissä jenkeissäkin.

Takaapäin toi yläkroppa on vakuuttava - varsinki käpälät ja olkapäät. Jaloista en sanois samaa.. tosi oudon lyhyet .. ehkä toi pitkä perse saa näyttää jalat noin tapeilta ja tietty noi etureidet. Ramylla on kaikenkaikkiaan jaloissa tosi erikoiset kiinnityskohdat, en oo nähny kellään vastaavia. Heathillä näyttää takaapäin ehkä aavistuksen samalta.

Onhan tuolla rahakas sponssi GAT:in kanssa, Gorilla wearin jne. Lähes 700 tuhatta seuraajaa instagramissa vs. esim Shawn Rhoden 400k.. Tuskimpa raha on miehelle ongelma ollenkaan.

Ja itse uskon kyllä että Ramy voi hyvinkin voittaa Olympian, miehellä on niin paljon kannattajia vaikutusvaltaisissa bodypiireissä jenkeissäkin.

Perustuu siis huhuihin? Instaseuraajat = rahaa kukkuroittain?

Perustuu siis huhuihin? Instaseuraajat = rahaa kukkuroittain?

Minä en mitään mistään instasta ymmärrä, mutta kovin ne suomijulkiksetkin lehdissä huutelee, että kun yhden kuvan laittaa, ni useemman päivän palkan saa.. Ja näillä siis joitain kymmeniä tuhansia seuraajia.. Kaipa se kuvista riippuu, jos jotain mainoskuvia laittaa, niin ilmeisesti joku maksaa?

Ramy postailee vaan omia etureisiään, niin tuskin sillä rahaa tulee :D Mutta eiköhän noi sponssi sopimuksetkin nykyään perustu aika pitkältä siihen, kuinka paljon ko. urheilijalla on näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa = insta/face jen = enemmän mainosarvoa firmalla = enemmän massia Ramille o_O

Sitten vielä bodailusta muslimimaissa. Se on esim Iranissa erittäin suosittua. Käytännössä suosituin laji. Myös Afganistanissa talebanin kaudella bodaus oli yksi harvoista sallituista lajeista. Ittestä aina tuntunut suht koomiselta, jos miettii että samoissa maissa naisesta ei saa näkyä muuta kuin silmät.

Veikkaan siis että noi jenkkisponssit on lähinnä näkyvyyttä kisoja varten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom