Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aceto ilmeisesti Ramyn joukoissa, Luimarcon mukaan? Saisikohan Aceto Ramyn tikkiin lavalle?
Niinkun Victor Richard teki aikoinaan, keräs varmaan hyvät dollarit guestposehommilla...Mun mielestä Ramin kannattaisi unohtaa ainakin jonkun mrOlympia tittelin tavottelu ja alkaa vetämään kunnon kampanjaa tyylillä "maailman lihaksikkain ihminen". Pitäis jotain semikovaa kisakuntoa päällä ja kävisi vähän väliä ympäri palloa kauhistuttamassa ihmisiä. Varmasti kysyntä olisi kova ja vielä kovat tulotkin aivan saletissa. Politikointi tekee kuitenkin hänelle tiettyjen voittojen saavuttamisesta mahdotonta, mutta toisaalta se voi juuri olla se seikka, miksi hän jaksaa kisata.
Mun mielestä Ramin kannattaisi unohtaa ainakin jonkun mrOlympia tittelin tavottelu ja alkaa vetämään kunnon kampanjaa tyylillä "maailman lihaksikkain ihminen". Pitäis jotain semikovaa kisakuntoa päällä ja kävisi vähän väliä ympäri palloa kauhistuttamassa ihmisiä. Varmasti kysyntä olisi kova ja vielä kovat tulotkin aivan saletissa. Politikointi tekee kuitenkin hänelle tiettyjen voittojen saavuttamisesta mahdotonta, mutta toisaalta se voi juuri olla se seikka, miksi hän jaksaa kisata.
Tuollahan on aivan jäätävät rahat takana, tuskin Ramyn tarvitsee tienata itse mitään.
Onko jotain lähdettä tms tälle?
Onko jotain lähdettä tms tälle?
Onhan tuolla rahakas sponssi GAT:in kanssa, Gorilla wearin jne. Lähes 700 tuhatta seuraajaa instagramissa vs. esim Shawn Rhoden 400k.. Tuskimpa raha on miehelle ongelma ollenkaan.
Ja itse uskon kyllä että Ramy voi hyvinkin voittaa Olympian, miehellä on niin paljon kannattajia vaikutusvaltaisissa bodypiireissä jenkeissäkin.
Perustuu siis huhuihin? Instaseuraajat = rahaa kukkuroittain?