Malto6 makuprobleema...

Ikä
35
Elikä FASTin Malto6:n maun kanssa pikku ongelma... se maistuu PASKALTA... juon sitä kreatiinin ja ehkä noin desin :eek: kaakaojauhetta kanssa. Maito nesteenä kokonaisuudessa... silti läpi tykittää malton PASKA jälkimaku (maistuu mielestäni siltä miltä palava muovi haisee) joka vie halut mössön "nauttimisesta"...onko mitään parempaa ideaa makuaineeksi tai muita kommentteja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TomBombadil sanoi:
Elikä FASTin Malto6:n maun kanssa pikku ongelma... se maistuu PASKALTA...

=> itse käytän evon maltoa ja on neutraali maku, saa muuten pakkiselta :rock: mitään muun merkkistä maltoa en osta vaikka saisi kuinka halvalla tahansa...

Ei malton (fastinkaan) pitäisi maistua miltään. Korkeintaan lievästi makealta. Liekö pussi/erä jollain tavalla pilalla?

Mahrollista... tai HEI... mulla on eilen ostettu sheikkeri... se kun on uus niin ehkä siitä irtoo jotain muovimakua(!??)... oisko se mahollista? comments pleaze...

Niin ja sehän on ruokakaupasta ostettua ja sieltä sitä ei kukaan hanki, eli voi olla 10 vuotta vanha erä :rolleyes:... käynpä kattomassa päiväyksen...

TomBombadil sanoi:
Mahrollista... tai HEI... mulla on eilen ostettu sheikkeri... se kun on uus niin ehkä siitä irtoo jotain muovimakua(!??)... oisko se mahollista? comments pleaze...

:rolleyes: Nuuhkaisepa sitä sheikkeriä...

Ite ruukaan tehä joskus semmosen "drinkin" missä on maltoa sekotettuna appelsiinituoremehuun :hyper: Ja hyvää on :lol2:

Ei se mikään palautusjuoma ole niin pitkään kun ei ole rahaa proteiinivalmisteisiin :(... mutta kyl se aika hyvin potkii aamulla hereillä ja onhan siinä se kreatiini... :D... vielä mietin jos laittais dekstroosia sekaan...

Niin, ei se sheikkeri miltään haissut, eli kai se vaan on vähän outo se maltoerä... mut kylläpä tuo menee ja ei oo muuta vaivaa ollu ku se maku :rolleyes:...

Elä plz vedä malto drinksuja ainakaan paljoa pitkin päivää :o o Hommaa sitä prodea, perusherat irtoo halvalla.

TomBombadil sanoi:
Ei se mikään palautusjuoma ole niin pitkään kun ei ole rahaa proteiinivalmisteisiin :(... mutta kyl se aika hyvin potkii aamulla hereillä ja onhan siinä se kreatiini... :D... vielä mietin jos laittais dekstroosia sekaan...

Niin, ei se sheikkeri miltään haissut, eli kai se vaan on vähän outo se maltoerä... mut kylläpä tuo menee ja ei oo muuta vaivaa ollu ku se maku :rolleyes:...

Siis mitä vit... yritätkö sanoa että vedät maltoa sheikkerissä... aamulla? ilman prodea?
Lueppa palstaa muutama minuutti ennenkuin jatkat tätä threadia :rolleyes:

Kaira sanoi:
"Vähän" ihmetyttää miksi vetää malto-drinksuja ylipäänsä :rolleyes:

Jepp. Yhtä hyvin voi syödä vaikka keksejä :kippis1: on varmasti paremman makuista ja tulos sama.

Pässihän mä oon ku mä semmosii sekottelen :rolleyes:... huomenna ostan halvinta heraprotskuu mitä kaupasta löytyy niin varmaan jo kuulostaa järkevämmältä...

Makuongelma oli ilmeisesti kaakaon ja malton yhdistelmä... ne yhdessä loivat ihanan paskan makuelämyksen joka korjaantui kun heitin mukaan pelkkää vettä kaakaon ja maidon sijaan. Se heraprotsku jonka huomenna ostan on sitten vaniljan makuinen eli siitä saa vähän tastea juomaan...

Suositut

Back
Ylös Bottom