Makwan Amirkhani

Voidaan sopia että makwan on suomen suosituin urheilija.
Onks tääl jengil oikeesti mitään älyä päässä.
Nyrkkeily on paljon isompi juttu kun ufc.
Raskaansarjan nyrkkeilyn maailmanmestari on siitä syystä maailman kovin jätkä.
Rahat on siellä.
Sama kun f1 maailmanmestari on siinä se kovin. Raha.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voidaan sopia että makwan on suomen suosituin urheilija.
Onks tääl jengil oikeesti mitään älyä päässä.
Nyrkkeily on paljon isompi juttu kun ufc.
Raskaansarjan nyrkkeilyn maailmanmestari on siitä syystä maailman kovin jätkä.
Rahat on siellä.
Sama kun f1 maailmanmestari on siinä se kovin. Raha.

Nyrkkeilijät ainakaan jenkeissä ei tee enemmän rahaa kuin vapaaottelijat siksi, että laji olisi suositumpi vaan siksi, että UFC:n liikevaihdosta n. 15 % menee ottelijoille, kun taas nämä miljoonia tienaavat huippunyrkkeilijät saavat valtaosan iltaman liikevaihdosta.
 
>Makwan Amirkhani muistelee tuoreessa kirjassaan vapaaottelu-uransa alkuaikoja ja oman seuransa toista taistelijaa, joka oli "luuhun asti rasisti".

<Hän dissasi ulkomaalaisia koko ajan, mutta heitti ikään kuin vitsillä kaikki rasistijuttunsa, eikä kukaan oikein puuttunut niihin, Amirkhani kirjoittaa.

<Yhtenä päivänä kun hän taas heitti sitä vitsirasistiläppäänsä, sanoin: ”Hei, otetaan meidän salilla matsi ja se joka häviää, pitää turpansa kiinni."

>Haasteottelu veti salin täyteen.

-
<Potkin häntä koko ajan reiteen ja odotin että hän tulisi jalkoihini. Kun se tapahtui, vedin suoraan vastapalloon polvella. Videollakin kuuluu kova pamaus, kun pää lentää taaksepäin. Kiersin selkään ja kuristin, Amirkhani kuvailee.

<Koska matsi kuulemma loppui niin nopeasti, sitä haluttiin vielä jatkaa. Hakkasin hänet ihan verille



Reipasta menoa Turuus :)
 
Mikähän tuossakin oli ideana, että matsia jatkettiin. Maku kuristi Jerryn ja sillä Siwa.

Noin muuten täytyy sanoa, että vaikka Makwanin otteita häkissä mielenkiinnolla seuraankin, niin eipä tule mieleen kirjaa, jota vähemmän mielelläni lukisin. Se on satavarmasti kannesta kanteen tuollaista melodramaattista leuhotusta, jossa tämä pyyteetön ja nöyrä taistelija ja hyväntekijä antaa turpiin niin rasisteille kuin myymälävarkaillekin toinen toistaan jännittävämmissä käänteissä.
 
Mikähän tuossakin oli ideana, että matsia jatkettiin. Maku kuristi Jerryn ja sillä Siwa.
.

image.gif
 
Kun kerran kyse oli välienselvittelystä, niin varmasti matsin jatkamisen tarkoituksena oli ehkäistä "no sulla kävi tuuri kun onnistuit säkällä saamaan nopean kuristuksen kiinni, mutta muuten saisit selkääs"- puheita. Virallisessa ottelussa tietysti eri pelisäännöt.
 
Täähän oli junnujen kamppailukoulua varten järjestetty leikkimielinen näytös muistaakseni, se että kuinka leikkimielellä oltiin jääköön jokaisen itse arvioitavaks, mutta siinä kontekstissa ymmärrän hyvin matsin jatkamisen.
 
Onko taas kadulla murtovarkaita vastaan, vai kenties rasisteja vastaan kotisalilla?
 
Eihän tuo Makwanin ja Jerryn matsi ollut siitä syystä alkuunkaan, että Jerry olisi ollut rasisti tai mitään sinne päinkään. Tuohan oli ihan puhtaasti näytösottelu pääasiallisesti niille muksuille jotka treenasi TuTo:lla. Olin tuolloin Jerryn kulmassa ja sovittiin vaan porukalla ketä menee mihinkin kulmaan eikä siinä ollut mitään riitaa niiden välillä vaan päinvastoin. Ihan turha tuossakin tilanteessa käyttää mitään rasistikorttia koska olen molempien kaveri ja uskon, että Jerryltä tulee ihan hyvä vastike Makwanille kunhan saa runosuonensa sykkimään..

Itse arvostaisin enemmän sitä, että matsi olisi myyty jälkikäteen niinkuin se olikin eli näytösotteluna ja eikä tuollaisella rasismiin viittaavalla väittellä. Toki siellä lentää juttua puolin sun toisin ja pilkataan mitä milloinkin, mutta se tapahtuu hyvässä hengessä.
 
Eihän tuo Makwanin ja Jerryn matsi ollut siitä syystä alkuunkaan, että Jerry olisi ollut rasisti tai mitään sinne päinkään. Tuohan oli ihan puhtaasti näytösottelu pääasiallisesti niille muksuille jotka treenasi TuTo:lla. Olin tuolloin Jerryn kulmassa ja sovittiin vaan porukalla ketä menee mihinkin kulmaan eikä siinä ollut mitään riitaa niiden välillä vaan päinvastoin. Ihan turha tuossakin tilanteessa käyttää mitään rasistikorttia koska olen molempien kaveri ja uskon, että Jerryltä tulee ihan hyvä vastike Makwanille kunhan saa runosuonensa sykkimään..

Itse arvostaisin enemmän sitä, että matsi olisi myyty jälkikäteen niinkuin se olikin eli näytösotteluna ja eikä tuollaisella rasismiin viittaavalla väittellä. Toki siellä lentää juttua puolin sun toisin ja pilkataan mitä milloinkin, mutta se tapahtuu hyvässä hengessä.

Aika raukkamainen teko Makulta jos näin on. No ei tule yllätyksenä juttujen mukaan:)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom