Makwan Amirkhani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Takedownin huomenna ilmestyvät numeron kannessa on Makwan ja haastattelussa Makwan kertoilee taustoistaan ja tarinoitaan. Tietenkin haastattelua tehdessä kaikki odottivat aivan erinlaista lopputulosta.

takedown.fi sivuilta voi tehdä kestotilauksen minkä yhteydessä saa lukuoikeuden kaikkiin muihin JT median lehtiin. Saat siis Takedownin kotiin kannettuna ja pääset lukemaan neljää muuta lehteä mobiilisti tai verkossa.
 
Kyllähän tuo lähes kenelle tahansa luo painijeita mennä kehään räppärin ja tunnetun tv kasvon kanssa. Olisi se itku varmasti tullut ilman barbaaria ja armaniakin jos tappio olisi tullut. Hyvä että suomalainen uskaltaa näyttää tunteensa.
 
Rupesin tässä miettimään että mikä mahtaa olla Makwanin tilanne tällä hetkellä, ei ainakaan oo vielä edes Turun Cageen kiinnitetty... Mielellään näkisin kuitenkin herraa häkissä kun ei tää Suomen vapariskene viel niin älyttömän laaja ole ja luulen että Makwanil voisi olla viel jotain näytettävää katsojille... Onko jollakin jotain tietoa miehen touhuista ja suunnitelmista..?
 
Faceboookissa oli toukokuussa päivitys että oli käynyt käsileikkauksessa. Murtuma joka oli jo lähtenyt luutumaan, jonka takia ilmeisesti hieman hankalampi operaatio. Sen enempää en tämän hetken tilanteesta tiedä.
 
Makuhan mainitsi kevään Turku-Cagen voittonsa jälkee, ettei ollut treenannut vaparia ollenkaan siihen matsiin. Pelkkää painia. Eikä siitä ole muutenkaan kuulunut mitään vähään aikaan. Käden kuntoutumisen jälkeen asia saattaa tietenkin olla toisin.
 
Ei nähdä Makua Turun Cagessa ainakaan tämän hetken suunnitelmien mukaan. Ei ole kaiketi miestä vaparisalilla suuremmin näkynyt vieläkään, mutta ainakin painiminen on maistunut.
 
Siis mitä helvettiä? Olisihan tuossa kourallinen ansaitsevampia suomalaisottelijoita, mutta ei voi kuin nostaa hattua herralle ja hänen taustajoukoilleen...
 
Joo eiköhän se nyt ole nähty ettei UFC-paikkoja jaella minkään ansaintalogiikan perusteella. Härmässä varmaan vieläkin jotkut kuvittelevat, että kun vaan hiljaa ja nöyrästi hoitaa hommansa hyvin, niin kyllä isommista kehistä soitellaan.
 
MITÄ VITUN VÄLIÄ!!! Ei kai Makwanin pääsy estä muita pääsemästä UFChen?!?!
Pakkiksen vakituinen väärinymmärtäjä ja mielensäpahoittaja :)

Vaihda vaippasi ja lue viestit uudestaan. Kukaan ei väittänyt, että muiden pääsy UFC:hen olisi estynyt. Olemme vain yllättyneitä tästä uutisesta :)
 
Neljästä ekasta viestista yhdessä oltiin ilosia, yhdessä peruspakkismaisesti uumoiltiin jo tappiota ja kahdessa huudeltiin että muut ois ansainnu enemmän. Voi toki olla että käsitin väärin, mutta minkä helvetin takia tässä sitten parutaan?
Edit: eli siis mua vituttaa edelleen pakkotoistolla vellova negatiivinen ja pessimistinen asenne suomalaiseen vapaaotteluun.
 
Katsoo tätä uutista mistä kulmasta tahansa, ni onhan toi hieno uutinen? Oon mäki yllättyny, mutta täällä saa vaikutelman että jengi ois jotenki katkeria tästä uutisesta. Surullista. Koska mamu? En mä mikään Maku fani ole.. ehkä jopa snadi hater, mutta mitä enemmän siellä on Suomen maaperältä ottelijoita sen parempi.

Ei se tarkoita, että jos Makwanille ei oltaisi tarjottu sopparia ni jolleki muulle oitais..
 
Jaa onko Makwan edes mistään kotoisin (ottelijana), eipä ainakaan mikään tyrmäävä rekordi.. Vai voiko olettaa keikan olevan kertaluontoinen

--- sen verran hölmöjä juttuja lukenut kaverista ettei ole kiinnostanut seurata.
 
Niin, lähinnä sen takia kommentoin että en oikein pidä Makua sen tasoisena ottelijana että pystyisi UFC:ssa menestyksekkäästi ottelemaan. Hieno homma tottakai että pääsee kokeilemaan, siitä varmaan kukaan ei oo eri mieltä.

Väkisin sitä aina vaan vertaa myös muihin ottelijoihin joilla omasta mielestä voisi olla parempia edellytyksiä menestyä myös isoissa häkeissä. Mutta katsotaan mitä Makulle käy, kyllä itse pidän peukkuja miehen puolesta!
 
Katsoo tätä uutista mistä kulmasta tahansa, ni onhan toi hieno uutinen? Oon mäki yllättyny, mutta täällä saa vaikutelman että jengi ois jotenki katkeria tästä uutisesta. Surullista. Koska mamu? En mä mikään Maku fani ole.. ehkä jopa snadi hater, mutta mitä enemmän siellä on Suomen maaperältä ottelijoita sen parempi.

Ei se tarkoita, että jos Makwanille ei oltaisi tarjottu sopparia ni jolleki muulle oitais..

Tää on jännä, Disgust taitaa itse olla ulkomaalaistaustainen myös. Miksi aina pitää vetää se rasistikortti? Sillä että porukka haluaisi esim. Tipin mieluummin tonne eventtiin ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Makwan on "mamu".
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom