Katsoo tätä uutista mistä kulmasta tahansa, ni onhan toi hieno uutinen? Oon mäki yllättyny, mutta täällä saa vaikutelman että jengi ois jotenki katkeria tästä uutisesta. Surullista. Koska mamu? En mä mikään Maku fani ole.. ehkä jopa snadi hater, mutta mitä enemmän siellä on Suomen maaperältä ottelijoita sen parempi.
Ei se tarkoita, että jos Makwanille ei oltaisi tarjottu sopparia ni jolleki muulle oitais..
Mies ei ole suomi ottelijana top10 listalla, eikä edes omassa painoluokassaan top3:ssa, niin kyllähän tuon kuuluukin vähän keskustelua herättää. Ja surullinen tosiasia on se että ei siellä ottelukortilla ole kuitenkaan rajattomasti tilaa, joten jokainen uusi ottelupari vähentää "kovempien" suomalaisnimien mahdollisuuksia nousta tuonne. Toivottasti Makwani todistaa minun olevan väärässä ja hommaa jonkun performance of the nightin ja voittaa vaikka mestaruuden mutta...
Hienoa että sinne ollaan saatu ainakin tuo 1 suomalainen ottelija, taitaisikin 2 olla maksimi määrä mitä haluisin nähdä. Mielummin katson vaan kovempia ottelijoita kuin mitä suomella on tarjota.
Postin huipentuma oli kuitenkin tuo mamu kortti, oikeasti ?